Ervaringen Titanium baby cosmo en topmark motion

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kathy, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hoi,

    Ik zit me net nog wat te oriënteren in de kinderwagens. Wij hadden de reiswieg van onze huidige wagen en autostoeltje reeds weggedaan, omdat het niet gepland was om in de nabije toekomst nog een derde kindje erbij te hebben. Alleen dacht de natuur er anders over.
    Doordat de reiswieg van onze huidige kinderwagen aan de prijzige kant is (ongeveer €300), heb ik echt er het geld niet voor over om die nog eens te moeten kopen, dan moeten we nog steeds een autostoel ook.
    Daar onze huidige wandelwagen erg compact is, kunnen we die blijven gebruiken voor Leander.

    Dus zoals ik begonnen ben, ik heb wat zitten zoeken op het net en kwam de titanium baby cosmo tegen. Ik vind dit een heel mooie wagen. Maar ik vroeg me af of er mensen op het forum zijn die ervaring hebben met deze kinderwagen of eventueel met andere wandelwagens of buggy's van dit merk.

    Ik had dan ook nog de topmark motion gezien, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?

    We hebben nog ruim de tijd om een beslissing te nemen, maar ben gewoon erg benieuwd naar ervaringen.
     
  2. 2009mama

    2009mama Niet meer actief

    sorry niet echt ervaringen mee,
    heb zelf ook de motion willen kopen,
    zijn toen naar babypark gegaan en hebben het even uitgeprobeerd, ( dus beetje ervaring wel;) )
    wij vinden het irritant dat de duwstang niet in hoogte verstelbaar is, en de foamwielen zijn hetzelfde als van bijv. een buggy
    dit is niet ideaal bij bijv het bos, maar bij een "te" gladde ondergrond, bijv. marmeren stenen,of andere gladde ondergronden( kan even niet op namen komen,) zwenken de wielen ook enorm uit,
    daarbij ( vinden wij) de wagen in het echt ook een stuk minder mooi dan op de foto's

    wij keken in de eerste instantie naar de motion omdat hij zo goedkoop en hij werd nog verkocht met autostoelje gratis erbij ook nog,

    als dit voor jou ook de reden is... wij hebben nu de x-adventure carries, fijne wagen, luchtbanden,klein op te vouwen( vinden wij) en je kunt de voorwielen vastzetten, de wagen kan niet kiepen,( als je een bocht maakt ofzo) een grote boodschappenmand,en dit is maar 350 euro incl. autostoelje, ( let op: GEEN maxicosi.)

    het beste is als je in de winkel het zelf even probeerd
    misschien vinden jullie de topmark motion juist weer wel heel erg fijn ;)
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bedankt voor je antwoord in ieder geval!

    Ik ben benieuwd of er nog meer mensen met ervaringen zijn.
     
  4. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wij hebben de topmark motion. Prima ding hoor, alleen na een tijdje, ong 6 maanden, moesten we de wielen even doorspuiten met sileconenspray omdat ze idd ineens niet meer reden op de tegelvloer in de supermarkt! nu doet ie het weer prima, ook in het bos.
     
  5. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Mja, dat vind ik dan dus wel een minpunt.
    Bedankt in ieder geval voor je ervaring mee te delen.

    En anders niemand ervaring met de titanium baby cosmo?
     
  6. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou vanochtend ging er iets kapot aan de wagen: ik kan de buggy niet meer rechtopzetten... Hij kan nu alleen in de ligstand! Niet kopen dus! ;)
     
  7. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bedankt om het te laten weten.
     

Deel Deze Pagina