hoi hoi ik heb een kinderwagen van 2 enjoy mijn zoontje is 3 maand en heeft nog enkele cm over in de bak hij ligt al steeds met z'n hoofd tegen het einde aan zeg maar ook is hij vrij gezet bij z'n middel en krijg m soms met moeite uit de bak nu heb ik een buggyzit die helemaal plat kan maar is het geen raar gezicht om z'n kleintje al in de buggy zit te hebben we hebben ook veringen op de kinderwagen de kinderwagen hobbeld ook niet zo erg nu was mijn vraag zijn er meer mama's die hij kleine met 3 maand die niet meer in de bak passen in de buggyzit? groetjes marline
ik had ze ook al vrij vroeg in de buggy, wel helemaal plat en in voetenzak. ook heb ik veel gebruik gemaakt van de maxicosie op een onderstel, daar kunnen ze beetje bovenuit steken en de voeten ook maar dan zitten/liggen ze niet tegen de rand aan (mijn kinderen hebben eigenlijk niet lang in de bak gelegen vd kinderwagen, dan bleven ze huilen, in de maxicosie waren ze stil, konden ze om zich heen kijken heb ook zo'n buikdrager geprobeerd, maar daar kon ik niet lang mee lopen dan kreeg ik klachten aan mijn nek en rug
hoe oud waren die van jou toen ze in de buggy zit gingen de maxicosi vindt ik nu zo koud vooral met die wind buikdrager heb ik ook helaas wil mijn jas dat niet dicht en meneer wil nog wel eens spuugen haha ik heb ook veel last van mijn rug dus dat is ook niet wat
vind 3 maand nog weljong voor buggy maar zo groot en stevig is die toch niet is een lekker mannetje nee maar is best vervelend als dat nu al amper past zeg. ja en zo buikdrager is niets als je met je rug zit. maar je heb voor maxicosi toch ook zo wind vanger ? of lul ik nu dom
ik heb zo'n maxicosi maar dan in het donkerblauw met beertjes hier een foto ps is een voorbeeld http://link.marktplaats.nl/204326049
ja weet je ze adviseren eigenlijk pas met 6 maanden in de wandelwagen maar ja als hij niet past moet het he? alleen dan wel plat ivm het ruggetje en nekje! en ja als je maxi-cosi geen zonnescherm heeft lijkt het mij ook koud en bij je wandelwagen zit waarschijnlijk wel een zonnescherm?
ja idd ik heb op de wandelwagen en de kinderwagen bak een zonnescherm zitten en voetenzak op de wandelwagen en hij kan helemaal plat
mijn zoontje was niet zo jong als die van jou maar zat ook erg vroeg in de wandelwagen, hij was 4 en halve maand oud... ik liet m af en toe even een beetje zitten en kijken enzo maar hij viel toch vaak in slaap dus dan ging ie gwoon helemaal plat, en t was in december/januarie en had ie een fijne ski pak aan ! en eventueel nog de voetenzak er een gedeelte over heen.... vond ie geweldig zo ! dus hier ging dat goed hoor... gewoon uitproberen !
hoi hoi mijn kleine was ook 4 maanden toen hebben we hem in de buggy gezet plat met een warme voetenzak
tja..als íe niet meer past, zal je wel moeten he! Mijn zoon was ook al heel snel uit z'n bakkie, maar gelukkig kon ons stoeltje van de kinderwagen ook nagenoeg plat. Voetenzak aan en gaan met die banaan!