We zijn aan het denken om hier een paar dagen heen te gaan met de caravan. Is het wat? Kun je je daar lang vermaken? Qua eten nog tips (of in de omgeving) Bedankt vast.
Nou het pretpark is leuk maar niet voor meerdere dagen want zo groot is het ook niet. Maar het Tikibad is natuurlijk geweldig met alle glijbanen. En in de omgeving uiteraard Scheveningen en Den Haag en daar is genoeg te doen om lekker te shoppen of lekker uiteten te gaan.
Wanneer wil je gaan? Duinrell zelf is niet heel spannend, dat heb je in 1 dag echt wel gezien. Maaaar, dit weekend en volgend weekend is het vuurwerkfestival op Scheveningen en dat is echt práchtig ♥
Wij doen het ook bijna elk jaar. Is gewoon leuk. Probeer wel aan de kant van het supermarktje op de camping te komen of evt op het eiland. De andere kant is ook prima hoor, maar nog een behoorlijk stuk lopen dn als je een paar keer per dag een uurtje het park ingaat vond ik dat te ver. Ook aan die kant 's avonds animatie (kinderdisco) en het is veel zonniger. En de speeltuin is ook 's avonds l, als het park gesloten is, open en lekker rustig. Mijn dochter is 4 en die kan zich uren vermaken daar de achtbanen slaan wij over. De speeltuin, het draaimolentreintje en het kaboutertreintje zijn eigenlijk al genoeg. Zwemmen doen wij eigenlijk nooit, maar vroeger vond ik dat daar ook leuk hoor, maar zou ik dan zo vrieg mogelijk doen of als het patk dicht is.