Hoi Allemaal, Even mijn verhaal. 3 Juni heb ik een miskraam gehad met 6 weken. Op 19 Juni mijn eisprong gevoeld (en gezien op ovutestjes) 21 Juni een zwangerschapstest gedaan om te zien of het oude hcg al uit mijn lichaam was, dat was het geval want test was negatief. (Maar nu begin ik dus te twijfelen of ik die test niet te snel heb weggegooid) Mijn NOD was gisteren, maar had afgelopen vrijdag al een testje gedaan. Deze was heeeeel licht...moest echt turen. Dus dacht, nou misschien toch nog wat oud hcg?? (weet niet of het per testje kan verschillen, wel zelfde merk) Zondag opnieuw getest, deze was al iets donkerder, dus kreeg hoop dat het vast een nieuwe zwangerschap moest zijn. Maar daarna las ik ook vrij veel negatieve reacties op de Sensitest dat ze vaak positief uitslaan terwijl er geen zwangerschap was. Dus ik net naar de kruidvat, 2 doosjes van mijn vertrouwde 2 v 5 testjes gehaald Trek ik net het 1e doosje los, zit er maar 1 test in!! @$%^## Nou, dus ik doe het andere doosje los en doe daar net een test van, loopt die test niet goed door dus zit met een half streepje!! Ik word GEK van die onzekerheid hahah. Wat denken jullie? Toch oud hcg, of vast een nieuwe zwangerschap? Die bovenste is van afgelopen vrijdag, en de onderste van net. Sorry voor het lange verhaal!!
als ik het zo zie denk ik meid gefeliciteerd! maar ja kan me voorstellen dat je een "normale" posi test wil dus ben bang hup terug naar de winkels! x Nina
Nou, dit lijkt mij wel positief... Maar.... ik zou terug naar KV en nieuwe testen halen. Over sensitest heb ik idd hier niet al te positieve verhalen gehoord. Op de laatste pagina zie je ook een foto van een test die positief lijkt, terwijl ze dus niet zwanger was.
Kan me voorstellen dat je hier gek van wordt! Ik denk wel dat je zwanger bent, maar misschien is een nieuwe test doen toch het verstandigste!
Volgens mij ben je gewoon echt wel zwanger!!! Doe voor de zekerheid een nieuwe test en wedden dat deze ook positief is! Dus bij deze alvast een (voor de zekerheid) een voorzichtige gefeliciteerd!!!!
ik denk dat je zwanger bent meid, maar ik zou wel ff een nieuwe test doen voor de zekerheid. alvast wel heeeeeel voorzichtig gefeliciteerd
Ik denk dat het goed nieuws is hoor! Van oud HcG word de test namelijk niet donkerder maar lichter, en aangezien hij bij jou wél donkerder wordt denk ik dat het wel goed zit..
Dubbel posten van onderwerpen is niet toegestaan. Daarom sluit ik dit topic. Je andere (http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/286322-weer.html) laat ik gewoon open. Gefeliciteerd met je zwangerschap!