He meiden, Van de 9 maandenbeurs heeft een vriendin ook voor mij een leuke tas meegenomen. Hierin zat o.a. een Tommee Tippee flesje. Ik wist al wel dat dit DE flesjes zijn voor kindjes die alleen bv krijgen maar ik ben benieuwd of hier meiden zijn die ervaring hebben met dit flesje (eigenlijk vooral de speen). Ik moet 1 april weer werken (nee, ga weer werken) en ben nu een voorraadje aan het kolven. Dit gaat prima. Nou heeft Stijn al wel eens wat uit een flesje gehad en dit gaat prima. Dussss...Tommee Tippe: Het flesje voor de bv kindjes of... Niet veel bijzonders Elmo
Vooral erg fijn als ze de borst weigeren. Het lijkt het meest op de borst, maar als een 'normaal' flesje goed gaat, zou ik dat gewoon doen, (stukken goedkoper iig). Hier ging de tommee tippee wel redelijk, tegen de gewone fles gewoon niet... maar achteraf heeft dat ws ook wel te maken gehad met de KMA die we pas bij 9 mnd ontdekten, dus ik ben nu ook wel van de: onderzoek wat er met je kindje aan de hand is als het de fles zo perse niet wil...
Voor Luca hadden we Avent, tot we op vakantie gingen, hij was 5 maanden en opeens weigerde uit die fles te drinken. We zijn overgestapt op tommee tippee en dat ging stukken beter. Wat ons betreft werkte deze speen dus. Na die vakantie heeft hij nooit meer uit de fles gedronken, dus eigenlijk maar weinig ervaring er verder mee gehad.
Hier niet veel bijzonders, ze weigerde alle flesjes en die van tommee tippee net zo hard. Alleen de breastflow pikte ze. Nu drinkt ze ook uit andere flesjes.
Mijn oudste zoon wou geen bv uit een gewoon flesje drinken, maar met de Tommee Tippee ging het beter.
ja ook goede ervaringen met deze fles! hoor ook van mensen die op kdv werken dat deze flessen het vaak goed doen bij de kindjes die bv krijgen
Oke, dan bewaar ik hem dus sowieso voor het geval dat. Hij heeft in het begin wel eens uit een flesje gedronken maar nu eigenlijk niet meer. Soms wat lauw water voor zijn darmpjes maar dat is water. Ik weet niet wat hij straks bij "vreemde" met zijn mamamelk gaat doen. We gaan in elk geval wel oefenen thuis, met de bv uit de vriezer. Bedankt!
Hier geen suc6, mevrouw wilde een tijdje niet de fles en van dezemoest ze helemaal nix weten. Zal wel wisselend zijn per kind. Goed idee om hem te bewaren, wegdoen kan altijd nog!
Hier wel weer een prima ervaring, ik heb een jaar BV gegeven en mijn dochter wou uit geen andere fles drinken dan de Tommee Tippee Gr Pip
Ik was ook vol van de TT en heb die vol ingeslagen, maar way heb ik daar een spijt van. Hij drinkt er heel onrustig uit met veel lucht slikken. Avent ging zelfs beter. Hij weigerde de afgelopen weken de fles en is nu weer gaan drinken met de breastflow fles. Deze imiteert de borst echt goed Breastflow flessen. Hopelijk is hij over een tijdje minder kieskeurig en pakt de TT wel. Maar blijven oefenen met die fles hoor, en zeer regelmatig (om de dag minimaal), want bij 3 maanden krijgen ze vaak ineens de kolder in hun kop en gaan weigeren. Zelfs Quinten - die ik vanaf dat hij 4 weken oud was elke dag een flesje gekolfde melk gaf / liet geven - heeft de eerste 3 weken echt het minimale uit de fles gedronken op de creche. Net genoeg om niet uit te drogen en te wachten op mama's live melkverpakking. Ik had het 3 of 4 dagen niet gedaan omdat hij die dagen 's avonds ging clusteren en ik niet de late avondvoeding met de fles wilde geven (anders moest ik een uur na de laatste voeding alweer kolven).