Ervaringen topic Geomantie

Discussie in 'Pendelen' gestart door mamabri, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja echt zo spannend!! Ik probeer alles in mijn lijf te negeren, vorige maand was ik er van overtuigd dat het raak was.... Dus ik durf er niks over te zeggen! Haha. We hebben in ieder geval perfect getimed met klussen :D

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh ja dat ken ik :( Dan voel je van alles en dan is het niks :x Waardeloos, ik duim heel hard voor je, succes met testen

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja echt WAARDELOOS!! :x Super lief van je dat je voor mij duimt!! Hoe gaat het met het klussen in huis?

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Meiden, ik gooi er weer even een stop op :D Ik werd vanavond gebeld omdat ik zoals het ernaar uitziet komende week een bruidsbeurs heb :) Heeeel erg leuk om te doen, maar uiteraard ook superdruk de komende dagen om alles voor te bereiden, vandaar deze stop.

Er staan nog een paar aanvragen, die behandel ik nog even vanavond of morgenochtend.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoi, lees nu pas je berichtje, sorry. Goed, de klus is klaar ;), maar zoals je hierboven kunt lezen heb ik weer een nieuwe klus, maar wel een leuke, ongeveer 1000 bedankjes maken + manden opmaken. En dat in 2 dagen :$, want tussendoor moet ik ook nog werken, verjaardag etc.

Ik duim voor jou, duim jij voor mij dat ik ze op tijd klaar krijg?

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geeft niet joh! ;) Wow 1000 stuks!! En dat in 1 week? Wel super leuk zeg!! Ik ga voor je duimen meis!! Lief dat je ook voor mij duimt :)
    Heeeeeeel veel succes ermee he!! :D

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dat is wel heel erg leuke en een hele goede reclame, ik duim voor je dat je het red.

Geniet ervan

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Had ik maar een week :p, zaterdag en dinsdag, 2 dagen hihi ;), maar met zijn 3een moet dat lukken, al is het aanpoten....

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Neeeeeee!!! Nou dan ga ik NOG harder duimen!! Hihi. Succes!!!

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zal wel lukken denk ik (HOOP IK hihi), ben wel wat gewend op dit gebied, gelukkig, komt vast goed.

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Het zal heel erg aanpoten zijn..
    Het is dat we niet bij elkaar in de buurt wonen anders was ik je komen helpen

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat vind ik lief van je :) dank je wel. Ja het is ook nogal onverwachts, het is dinsdagavond (als ik het met de prijs eens wordt tenminste, want daar ben ik het nog niet helemaal over eens, ivm reclame etc) Ze bellen me morgenochtend aangezien ze met haar baas gaat overleggen hoe en wat.

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik heb gevraagd wanneer ik zwanger zal worden en wat het geslacht zal zijn.

Dit was je antwoord:

Hoi LiLaa,

Allereerst alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag as zondag (18 Nov), mijn oudste is zaterdag jarig, dus ik zag het gelijk aan je datum.

Wat ik zie voor jou is een meisje geboren of verwekt onder Boogschutter (nov/dec) spannend het zou dus heel snel kunnen, hopelijk volgende maand al, ik duim voor je, laat je het even weten, heel veel liefs en een fijne verjaardag.

Ik ga over 11 dagen testen, ik laat je 100% weten:D

En super lief dat je zoveel tijd neemt voor iedereen !!

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoi Lilaa, ik hoop voor jou dat je over 11 dagen positief test, alleen is het dan nog teken schorpioen, zit ik te bedenken, althans dan ben je zwanger geraakt onder schorpioen. Boogschutter is pas volgende maand. Niet dat het wat uitmaakt, hoe eerder hoe liever natuurlijk ;). En dank je wel voor je lieve woorden, heel veel succes met testen.

15. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Oke wel zullen het zien:D
    Ik laat je wel weten:D

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou vanavond heb ik de bruidsbeurs :) Alles is klaar, straks alles in de auto pakken.... Ben benieuwd hoe het ontvangen wordt. We hebben met zijn vijfen 5 manden gemaakt. Jammer genoeg kan ik geen foto's plaatsen, maar ze zijn supermooi :):):).

Een heel groot hart in de kleuren donkerblauw met zilver/grijs
    een heel grote boot in lila/paars
    twee ringen in rood/wit met zilveren accenten (mijn favoriet)
    een kinderwagen voor op de grond met blauw en beertjes
    de bedankjes voor de bezoekers daar met mijn visitekaartje in zachtgeel met zalmkleur op een dubbele mand.

degene die ze hebben gezien heb ik gevraagd welke ze zouden kiezen als ze zouden gaan trouwen, niemand kon kiezen, ze vonden ze allemaal even mooi hahaha :)

Duim maar voor me, groetjes

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes. als je weer tijd heb zou ik je graag nog een vraag stellen.

18. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Jouw "voorspelling":

Voor zover ik zien ben je op de goede weg, wat je doet of niet doet om zwanger te raken (bijv ovutest of tempen) hoe je het nu doet is de goede manier. Je raakt zwanger of bevalt onder het teken Kreeft, van een meisje, Veel liefs

Kreeft zou normaal gesproken afgelopen maand kunnen zijn, maar voor mij zou het nu nog kunnen. Vanwege mijn gezondheid (niets ernstigs) mag ik niet spontaan bevallen, en zal ik eerder ingeleid worden. Over 10 dagen laat ik het je weten :)

Veel succes vandaag op de beurs!

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Spannend pluisje hopelijk roze ;)

Dank je wel voor het succes wensen :)

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Beetje laat maar heel veel succes vanavond!!!

Deel Deze Pagina