Ervaringen topic Geomantie

Discussie in 'Pendelen' gestart door mamabri, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je beurs goed is verlopen!!

Dit zou mijn maand zijn volgens je berekeningen dus ik ben benieuwd....

Nog een fijne avond, je zal vast een boel indrukken hebben gehad en de nodige gesprekken... maar lekker bijkomen!!
    Krijgen we nog wel een fotootje van de artikelen te zien?

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik hoop dat het succesvol is verlopen vanavond...

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank jullie wel voor de reacties. het is supergoed verlopen, echt ontzettend leuk :) Prachtige modeshows gezien met geweldige bruidsjaponnen, ik zou er zo weer om trouwen hahaha :) En ik heb een schoenentic en er stond een stand met bruidsschoenen, ooooh echt zoooo mooi, zou ze zo allemaal kopen hahahaha erg he?

Mijn man is ook meegeweest en zelfs die vond het een hele leuke ervaring, de reacties waren ook echt niet van de lucht. Ik heb zoveel complimentjes gehad en zowiezo 2 boekingen staan :). De sfeer op zo'n bruidsbeurs is echt geweldig en de andere standhouders ontzettend lief en gezellig met iedereen ook staan kletsen.

Ik verwacht er nog meer te krijgen per telefoon, geen 10 ofzo, maar 2 erbij zou leuk zijn, het is maar een begin. heel misschien morgen en zondag nog een bruidsbeurs, ik moet morgen bellen (vandaag is het al hahaha).

Ik ben zelf mijn fototoestel vergeten, er zijn wel foto's gemaakt, die kan ik je misschien mailen, als ik ze binnen heb, dan kan je mijn creaties zien.

Nou jullie horen het wel, manlief en ik hebben het enorm naar ons zin gehad. al wordt ik nooit rijk van mijn bedankjes, deze ervaring kan niemand oms meer afpakken.

4. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad! En net wat je zegt, ze kunnen dat iig niet meer van je/jullie afpakken!

Kan me voorstellen dat er een heerlijke sfeer hangt!
    Allemaal mooie dingen van bruidsjaponnen tot prachtige bedankjes/give away's ;)

Ben toch benieuwd naar de foto's.... ik hoop toch ooit eens te trouwen haha!

5. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Nou Mamabri
    November/December Boogschutter waarschijnlijk zwanger onder het teken, maar kan ook bevalling zijn.
    Ik ben benieuwd ik zit nu op cd1, ik ga er keihard voor dat het zwanger is in de maand van de boogschutter, zo niet dan nog even wachten.
    maar hopelijk gewoon raak in deze ronde.

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Je had voorspeld dat het geslacht van ons kindje een jongetje zou zijn. Dinsdag zijn wij trotse ouders geworden van een meisje. Je voorspelling was dus niet juist....maar toch alsnog bedankt.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hahaha maar dat maakt vast niet uit, tenminste als je niet op mijn advies alleen maar blauw en baseballpetjes hebt aangeschaft ;)

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, heel veel geluk toegewenst.

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hihi nee maakt helemaal niets uit! Zijn hartstikke gelukkig met haar! :D
    Bedankt!

9. Appels

Appels Niet meer actief

Hoi Mamabri,

Je voorspelde voor mij, dat ik in het teken van de leeuw, juli/augustus, zwanger zou raken of bevallen.
    Helaas is mijn ongi doorgekomen en zou je voorspelling betreffende het bevallen naar berekening niet meer kloppen.
    Maaaaar.. het kan altijd zo zijn dat als ik aankomende maand zwanger zou raken, ik eerder beval.. een weekje of 1/2 en dan zou het nog in het teken leeuw zijn... Dus wie weet!! Ik hou je uiteraard op de hoogte!

Liever niet pas een positieve test in juli/augustus.. want dat zou veeeeeeeel te lang duren! Jammer genoeg hebben we dat niet voor het zeggen!

Ben benieuwd!
    Groetjes..

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee dat hebben we zeker niet ;) Hopelijk klopt jouw theorie :) Je weet tenslotte nooit.

11. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hier was de voorspelling bevallen of bevruchting onder teken leeuw.
    Helaas vandaag toch echt ongi geworden. Dus dat is helaas niet het geval.
    Hoop ook echt niet dat bevruchting onder teken leeuw is, want vind dat we al lang genoeg bezig zijn.

verder zei je dat je niks kon zien over eventueel met hulp zwanger worden. Maar de volgende cyclus ga ik beginnen met IUI. Dus of ik moet deze cyclus zwanger worden, of anders dus wel met hulp.

12. Appels

Appels Niet meer actief

Mijn theorie gaat gewoon kloppen!! Hahaha.. nee hoor.. gekkigheid.. Als ik zwanger mag raken aankomende maand, maakt t mij helemaaaal niet uit wanneer de geboorte is! :D

Nou we zullen het zien..! Fijn weekend..(wel een beetje voor mij duimen hè! ;):))

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat jammer..... Ik hoop dat de volgende ronde raak is, heel veel succes, ik ga duimen.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, tuurlijk gaat jouw theorie kloppen, er gewoon goede hoop in blijven houden, he? En uiteraard draaien mijn duimen ook voor jou overuren ;)

15. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hoop zo dat het bij mij uitkomt. Zie onderschrift, bevruchting of bevallen juli/aug. 1e icsi was er geen bevruchting. Mag nu met een beetje geluk eind januari verder.
    Of er moet een groot wonder gebeuren dat er in december iets spontaans gebeurt :D

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoop blijven houden meis, op mijn dochtertje hebben wij 5 jaar moeten wachten en toen ik zwanger was geloofde ik het dus niet eens :D Wonderen bestaan dus nog steeds.....

17. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

5 aug 2011
    271
    1
    18
    Hi mamabri,

Eerder heb ik, op een juiste tijd, een
    Pb'tje gestuurd voor een pendel.
    Echter heb ik nog niets vernomen ;-( ben zooooooo benieuwd wat eruit komt...sorry voor m'n ongeduld, maar vroeg me af of het berichtje is aangekomen?

Graag hoor ik van je!
    Liefs ikbenhet

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als het goed is, heb je gisterenavond bericht gekregen en heeft jouw bericht mijn antwoord net gekruist :D. Ik was tijdelijk gestopt ivm werk, lees maar even terug. Je berichtje was dus wel goed aangekomen. Veel liefs,

19. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Wat leuk te lezen dat er nog zijn waarbij leeuw het teken zou zijn:D.
    Ook bij mij is het bevallen of zwanger onder dit teken. Ik ben nu volop aan het aftellen maar voel me niet anders dan anders dus ik durf niet te hopen dat het raak is.
    Maar zoals jullie heb ook ik nog kans dat het uitkomt als ik volgende ronde zwanger raak maar dan gewoon een weekje of 2 te vroeg beval.
    Laat ons maar hopen dat het uitkomt want wachten tit augustus volgend jaar om zwanger te raken pffff...... Wij zitten nu in ronde 12 dus......

Ik vind het wel spannend hier hihihi....

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mamabri ik laat je vrijdag weten of je gelijk had ;)

Deel Deze Pagina