Ervaringen topic Geomantie

Discussie in 'Pendelen' gestart door mamabri, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ik had heel veel hoop na een week overtijd en nadat ik gisteren jouw antwoord las nog ietsjes meer, maar helaas. Geen geboorte onder het sterrenbeeld kreeft. Dan gaan we voor de bevruchting.
    Al hoop ik natuurlijk eerder ;)

2. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    heb je 2 dagen geleden een bptje gestuurd over het geslacht van mijn baby. ik wacht het rustig af! spannend hihi. .heb nou 2 mensen die zeggen meisje en 1 jongen.. liefs

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als het goed is heeft iedereen weer pb terug, behalve 1, maar die heeft nogal wat vragen dus die doe ik morgen, denk ik, hoop ik, doe mijn best in elk geval :)

En dames ; NOGMAALS, momenteel ben ik op slot, ik neem GEEN PB aan nu, ook ik heb een priveleven naast ZP (al lijkt het er niet op :D:p) En ik voel me echt schuldig om pb's te verwijderen, dat vindt ik niet leuk en ik voel me er om bezwaard, maar ik doe het toch, want anders kom ik niet aan mijn eigen dingen toe.

4. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    bedankt voor je bptje meis! ik hou je op de hoogte! liefs,

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    En je hebt groot gelijk!

En ik wacht met smart op het moment dat ik je een pb kan sturen, maar dat is echt op jouw tijd! :)

Had nog nooit van geomantie gehoord, maar ik vind het heel interessant. Knap dat je dat kunt en doet!

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Helemaal goed! Een meid! :D

7. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    Belgiƫ
    #247 poppemie, 24 nov 2012
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
    Vandaag toch ongi geworden, na 12 rondes is het moeilijk om erin te blijven geloven dat het ooit aan ons is om blij te zijn en die positieve test in de handen te hebben. Maar mamabri mede door jouw durf ik die hoop nog te blijven hebben, jij hebt mij in de week een lichtpuntje gegeven. Ik hoop dat je gelijk mag krijgen en dat boogschutter onze maand gaat worden :).

Op mijn vraag of wij medische stappen moeten ondernemen of het ons op de natuurlijke manier gaat lukken kreeg ik volgend antwoord van jouw:
    Wat betreft of je medische stappen moet zetten krijg ik dat als je hulp nodig hebt, je die moet zoeken, ga door en maak af waar je aan begonnen bent
    Hier weet ik eigenlijk toch niet zo goed wat van te maken, ben er nu al enkele dagen over aan het nadenken maar ik weet het niet goed. Sorry daarvoor :)! Kan het ook eerder psychologische hulp zijn? Dat ik met mijn ventje en vriendinnen praat over mijn angst dat het niet spontaan gaat lukken?

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Geweldig, meis, van harte :)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat rot voor je meis, bah ! Ik had voor jou gehoopt dat je zwanger zou zijn...:x Hopelijk wel onder boogschutter......

En wat betreft je vraag, het zou wel om psychologische hulp kunnen gaan. Het is voor je man wel van belang dat hij van je angst afweet, zodat hij je kan steunen op het moment, zoals nu, dat je ongesteld bent, je je onzeker voelt en angstig. Het lijkt mij dat je ergens een begin in hebt gemaakt ergens in het medische circuit en dat je daar verder mee moet. Wat weet ik niet, dit weet jij het beste.

En wees niet TE bang. 12 mnd is lang, maar gemiddeld. Je hebt niet echt wat aan mijn ervaring, maar op mijn dochtertje heb ik 5 jaar geduld moeten hebben, 62 rondes :( En elke maand weer die teleurstelling...... Maar ik bleef hoop houden (en een boel ovutestjes kopen :)) Hoop doet leven. Nu ben je ongesteld, en voel je je *** Huil flink uit, adem in, adem uit en weer vol goede moed de volgende ronde in.... Komt heus wel goed, meid, echt.

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi mamabri,

Bedankt voor de tijd en je moeite om een legging voor mij te doen!

Je schreef dat wij weer de mmm in zullen, maar dat er wel nog een kindje komt.
    Daar ben ik al heel blij mee! Geeft hoop...
    Wat betreft het hier moeilijk mee hebben; dat ben ik en niet mijn man...tot dusverre....

Ik zal je nog een pb doen over een tijdje voor de maand en t geslacht.
    Voor nu geeft t me veel hoop dat ik zo'n positief tetagram heb bij de vraag of we überhaupt nog een kindje erbij krijgen.

Nogmaals bedankt!

11. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    Belgiƫ
    Bedankt mamabri! Weeral, hhihi....;)
    Het klopt inderdaad dat ik eindelijk mijn man zo ver heb gekregen om zijn staal eens binnen te doen, niet nu onmiddellijk maar ik heb er een termijn op geplakt. Als ik in januari niet zwanger ben dan gaan we hiermee verder.
    Deze morgen ben ik heel verdrietig opgestaan, straks moeten we naar een babyborrel en dat kan ik nu precies even niet meer aan. Ben in zijn armen in tranen uitgebarsten en heb hem toevallig vandaag over mijn angsten verteld ;). Ik heb hem op de man af gevraagd of hij , indien ze een bepaald dieet voorstellen of viraminekuur of kunstmatige insiminatie of...., dat hij daar dan mee wil voor gaan. Hij heeft de mmm nooit iets gevonden en wilde daar niets van weten. Wel nu klapt hij helemaal anders en wil hij samen met mij er alles aan doen om er te geraken. IS er geen zaad, tja dan is het game over en zal ik een moeilijke weg tegemoet gaan om dit te verwerken.

Wat je zegt kan dus wel kloppen....:D

Maar jullie hebben er 5 jaar over moeten doen, dat is ook serieus zwaar seg! En toch is het jullie gelukt :D. Dat geeft een mens hoop!

Dikke dikke knufffel.....

12. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit nog een beetje op het wachtbankje....

Dag 28 en 14DPO.... in afwachting wanneer ik kan testen want eerlijk gezegd... geeft 14DPO naar mijn weten een korte(re) cyclus aan...

Mamabri, ik hoop je snel een antwoord te geven of je gelijk had, ja of nee.... ofwel geomantie gelijk had ja of nee hihi...

13. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hallo Mamabri,

Helaas was de voorspelling onjuist. We krijgen een meisje i.p.v. een jongen. (ik ben daar stiekem heeeeel blij mee hihi)

Toch heel erg bedankt voor de moeite! Ik weet niet zeker of dit topic voor de uitslagen bedoeld is anders heb ik het verkeerd geplaatst.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ja hoor, dat mag hier best tussen staan ;)

Wat leuk, een meisje :) hoewel het eigenlijk niet uitmaakt wat het wordt, toch? Van harte gefeliciteerd.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oei dat is spannend :) Heb je wel het gevoel zwanger te kunnen zijn? Hou me op de hoogte, ik ga voor je duimen, veel liefs

16. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

16 sep 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mamabri...

Zie forum -> zwangerschapstesten... volgens mij kan ik zeggen dat ik zwanger ben! Ben nog niet geheel overtuigd... Vriendlief is nog onderweg met werk ... buitenland... dus iieee... Jeej!

Nu eerst maar aan het werk ;) Ben ik vanavond vast in jubelstemming :)

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoi meis,

Ik heb even gespiekt op jouw testje, hoezo ben jij nog niet overtuigd????? :p Hij is zo roze dat ie bijna niet donkerder wordt hahahha :D Van harte gefeliciteerd.

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dames, slot gaat er weer af :)

19. kickk

kickk Actief lid

3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je een pbtje gestuurd! Ben heel benieuwd. Bedankt alvast!!

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi hoi,

Jij hebt voor mij 3 maanden geleden je best gedaan en met een goede uitkomst. Ik was inderdaad zwanger.
    Helaas ben ik met 7 weken met spoed opgenomen en geopereerd voor een bbz.

Dus helaas heeft het deze keer voor mij niet zo mogen zijn, maar ik wil je wel zeggen dat ik het super vind wat je voor ons doet!!!!

Ik heb je trouwens ook nog een pb gestuurd!

xxxxxx

Deel Deze Pagina