Ervaringen topic Geomantie

Discussie in 'Pendelen' gestart door mamabri, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    haha tuurlijk nemen we je dat niet kwalijk! een voorspelling blijft een voorspelling he;) nog bedankt trouwens!

2. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Mamabri mijn eitje is donderdag geweest dus nu is het afwachten geblazen of je gelijk gaat krijgen :D.
    Zwanger of bevallen onder boogschutter...dan is het nu of over 3 maanden hihihi.... Ben benieuwd!:p

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je voorspelde een jongen geboren of verwekt onder kreeft. Verwekt was t niet, en geboren hoop ik ook niet, dat zou wel erg vroeg zijn! Van de week posi getest. Ik laat weten of je met jongen goed zat.

4. Pienpien

Pienpien Nieuw lid

4 nov 2012
    3
    0
    0
    Hallo mamabri,

Je had me bericht dat ik een baby in het teken leeuw zou kunnen verwachten.... Ik ben zwanger, en uitgerekend op 1. Augustus. :)
    Nu afwachten of het een meisje is....

Leuk!!!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

DJ Momo en Pienpien, allebei van harte gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws, zeg, leuk :)

En idd dj momo, onder kreeft zou dan zo'n 3 weekjes voor de uitgerekende datum moeten zijn denk ik? Zou wel kunnen, maar is dan iets aan de vroege kant..... Hopelijk dan dus een leeuwtje, houden jullie me op de hoogte? Fijne zwangerschap toegewenst voor jullie allebei.

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik denk dat mijn UD op 20 aug komt. Meer scheiding leeuw/maagd al. Maar wie weet! Laat t tzt weten.

7. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    over 4 dagen dan weet ik het ook anders over 3 maanden (boogschutter) :D

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Spannend ;)

9. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ik ben nu zwanger dus voor mij gelukkig dat de maand niet goed was..... Toch bedankt!
    Geslacht moeten we afwachten ;)

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik was gependeld op zwanger/bevallen onder sterrenbeeld Kreeft.
    Bevallen is het in ieder geval niet, ga ik maar vanuit want ik zit op dag 61 in mijn cyclus.

11. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Zwanger of bevallen onder kreeft/leeuw..
    Bevallen onder leeuw zou nog kunnen!
    Heb vanmorgen positief getest... :)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat leuk voor je, van harte, dat je maar een fijne zwangerschap mag hebben........:)

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat leuk zeg :) Van harte en je zal er vast niet rouwig om zijn dat ik het niet goed had hahaha, scheelt je weet wat maandjes.

En Tempus Fugit, wat lastig zeg, zo'n lange cyclus, balen :(

14. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Je had voor mij gependeld dat ik een kindje zou krijgen onder het sterrenbeeld vissen. Maar in oktober was de test positief en ben eind juni uitgerekend. Dus komt niet echt in de buurt.
    Wie weet voor het 2e kindje, gezien je dacht dat ik een jongen en een meisje krijg.
    Ben benieuwd, want we zeggen op dit moment dat we niet meer de mmm in willen voor een 2e kindje en de kans op spontaan zwanger worden is heel klein

15. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Mamabri, je gaf voor mij aan bevallen of verwekken onder teken maagd. Vandaag ongesteld geworden na miskraam in november. Als het deze ronde raak is heb je gelijk. Ik hoop het zo!!

16. sterretje85

12 aug 2012
    22
    0
    0
    Zwanger of bevallen onder teken leeuw.

Je hebt het helemaal goed. Ik ben zwanger.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee dat komt zeker niet in de buurt ;) Het kan ook een compleet foute legging zijn hoor, dat komt ook voor, het blijft nu eenmaal voorspellen

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Spannend, ik hoop het voor je, ik ga duimen

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat fijn, van harte gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap :)

20. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je raakt zwanger of bevalt onder het teken Weegschaal van ik denk een tweeling, 2 meisjes. Anders van een dochter en later nog een dochter. Veel liefs,

Ik ben super benieuwd dat wil dus misschien wel zeggen dat ik deze rond zwanger raak :D!

Deel Deze Pagina