haha tuurlijk nemen we je dat niet kwalijk! een voorspelling blijft een voorspelling he nog bedankt trouwens!
Mamabri mijn eitje is donderdag geweest dus nu is het afwachten geblazen of je gelijk gaat krijgen . Zwanger of bevallen onder boogschutter...dan is het nu of over 3 maanden hihihi.... Ben benieuwd!
Je voorspelde een jongen geboren of verwekt onder kreeft. Verwekt was t niet, en geboren hoop ik ook niet, dat zou wel erg vroeg zijn! Van de week posi getest. Ik laat weten of je met jongen goed zat.
Hallo mamabri, Je had me bericht dat ik een baby in het teken leeuw zou kunnen verwachten.... Ik ben zwanger, en uitgerekend op 1. Augustus. Nu afwachten of het een meisje is.... Leuk!!!
DJ Momo en Pienpien, allebei van harte gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws, zeg, leuk En idd dj momo, onder kreeft zou dan zo'n 3 weekjes voor de uitgerekende datum moeten zijn denk ik? Zou wel kunnen, maar is dan iets aan de vroege kant..... Hopelijk dan dus een leeuwtje, houden jullie me op de hoogte? Fijne zwangerschap toegewenst voor jullie allebei.
Nou ik denk dat mijn UD op 20 aug komt. Meer scheiding leeuw/maagd al. Maar wie weet! Laat t tzt weten.
Ik ben nu zwanger dus voor mij gelukkig dat de maand niet goed was..... Toch bedankt! Geslacht moeten we afwachten
Ik was gependeld op zwanger/bevallen onder sterrenbeeld Kreeft. Bevallen is het in ieder geval niet, ga ik maar vanuit want ik zit op dag 61 in mijn cyclus.
Zwanger of bevallen onder kreeft/leeuw.. Bevallen onder leeuw zou nog kunnen! Heb vanmorgen positief getest...
Wat leuk zeg Van harte en je zal er vast niet rouwig om zijn dat ik het niet goed had hahaha, scheelt je weet wat maandjes. En Tempus Fugit, wat lastig zeg, zo'n lange cyclus, balen
Je had voor mij gependeld dat ik een kindje zou krijgen onder het sterrenbeeld vissen. Maar in oktober was de test positief en ben eind juni uitgerekend. Dus komt niet echt in de buurt. Wie weet voor het 2e kindje, gezien je dacht dat ik een jongen en een meisje krijg. Ben benieuwd, want we zeggen op dit moment dat we niet meer de mmm in willen voor een 2e kindje en de kans op spontaan zwanger worden is heel klein
Mamabri, je gaf voor mij aan bevallen of verwekken onder teken maagd. Vandaag ongesteld geworden na miskraam in november. Als het deze ronde raak is heb je gelijk. Ik hoop het zo!!
Nee dat komt zeker niet in de buurt Het kan ook een compleet foute legging zijn hoor, dat komt ook voor, het blijft nu eenmaal voorspellen
Je raakt zwanger of bevalt onder het teken Weegschaal van ik denk een tweeling, 2 meisjes. Anders van een dochter en later nog een dochter. Veel liefs, Ik ben super benieuwd dat wil dus misschien wel zeggen dat ik deze rond zwanger raak !