Ervaringen topic Geomantie

Discussion in 'Pendelen' started by mamabri, Sep 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

He wat jammer, maarre ik zou als ik jouw was voor een eerdere maand hoor ;) juli/aug duurt nog wel even hahaha. Fijne feestdagen en veel liefs,

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hoi!

Je voorspelde een jongen en we krijgen ook een jongen!

Groetjes

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

wat leuk, gefeliciteerd

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

En dames, ik zit echt nog steeds op slot en blijf maar aanvragen krijgen. Erg vervelend, aangezien ik ook gewoon een gezin en mijn werk heb. Bovendien zitten alle feestdagen er nog tussen, dus momenteel doe ik even niets. Ik heb het druk genoeg nu en heel erg veel aan mijn hoofd.
    Iedereen die dus ongevraagd pb stuurt met een vraag gooi ik er dus ook gewoon uit, vind ik zelf erg vervelend, maar het is niet anders.

5. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    gelijk heb je hoor!!! Je geeft altijd duidelijk aan wanneer je wel tijd hebt

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Weet je wat ik eigenlijk nog het vervelendste vindt? Dat je mij bijna altijd pb mag sturen want ik werk zelden met tijden en dan ga ik een keer een tijdje op slot en dan sturen ze me nog pb........ Wel fijn dat mensen me vertrouwen en daarom mij hun vragen sturen, daar niet van, maar op slot is nu echt op slot (soms beantwoordt ik ze nl) En het ergste is, ik vindt het zo onaardig en onbeleefd om ze er zo uit mijn postvak te gooien, maar het is niet anders, ik krijg op dit moment pd nog steeds meer dan 10 aanvragen, terwijl ik op slot ben. vindt ik niet leuk en als dit zo blijft stop ik er helemaal mee op het forum.

7. ambrose

ambrose Bekend lid

Apr 25, 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    dat zouden we niet willen dat je helemaal stopt :(...

dus meiden die nu nog steeds pb's sturen.......

STOP MET PB'S STUREN NAAR MAMBRI ZE IS OP SLOT!!!!!

8. ambrose

ambrose Bekend lid

Apr 25, 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    hopelijk zal dit helpen :) zou graag nog eens een aanvraag bij je doen namelijk :)

doe lekker rustig aan meid dat doe ik ook! we hebben ook ons prive leven :)

xxx en pb gewoon weg doen het is nu wel duidelijk zo toch ;) dus niks onbeleeft, het is onbeleeft als mensen je nu nog een bp sturen ;) dikke knuff!! fijne dagen nog en een goeie jaarwisseling!!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wow dat is duidelijk ...........:D

Jij ook een fijne jaarwisseling (iedereen trouwens)

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Lieverd ik vind je een engel! Het zou jammer zijn als je stopt. Je kunt zoveel voor mensen betekenen. Daarom is t zo jammer dat mensen t respect niet op kunnen brengen naar jouw verzoek (de stop) te luisteren.
    Je niet schuldig voelen als je mailtjes weggooit. (behalve die van mij dan hahahaha!) Nee zonder gekheid! Ik heb veel respect voor je en ben je dankbaar voor je hulp! X

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel voor je lieve berichtje. Jouw pb's vallen er ook niet onder aangezien jij andere vragen hebt dan je toekomst voorspellen. Voor jou geldt de stop dus niet, dat je het maar even weet ;)

12. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ik had je een pb gestuurd omdat ik nog niet door had dat het zo werkte. Sorrie daarvoor. Ik snap dat het vervelend is. Gewoon deleten hoor. Dat snappende meeste lezers wel. Je had me nog netjes een mail gestuurd dat je op slot was. Thanks en nogmaals excuses.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Op zich geeft het ook niet, daarom deed ik eerst steeds netjes een berichtje terugsturen dat ik op slot was en hem verwijderde of ik stuurde dat ik hem liet staan in mijn box totdat ik weer begon en dat ze geduld moesten hebben, maar ik blijf maar berichten krijgen en dan is het op een gegeven moment echt niet leuk meer. Daarom gooi ik ze er nu er uit ook al voel ik me daar ergens ook niet fijn bij, maar ik merk dat als ik een box vol berichten heb ik me niet goed kan ontspannen, dan blijf ik in mijn achterhoofd houden, oh ja vanavond moet ik er even voor gaan zitten, en dat gaat gewoon niet altijd. Want ook ik heb gewoon mijn werk, ben bezig een bedrijf op te bouwen, heb 3 kinderen en een huishouden. En sommige mensen sturen er ook netjes bij "als je tijd hebt, ik wacht rustig af" maar er zijn er ook wat bij die gewoon maar verwachten dat je ala minute er voor hun voor gaat zitten en dat irriteerd me.

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,802
    1,646
    113
    Ik heb gisteren en vandaag positief getest, dus bevruchting onder kreeft gaat niet gebeuren en hopelijk geboorte ook niet want dat zou wel erg vroeg zijn :) Dus zoals je begrijpt ben ik eigenlijk wel blij dat het niet klopt :p
    Had beloofd te laten weten of je voorspelling is uitgekomen. Hopen dat die voorspelling van dat meisje wel klopt!! :D

15. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

Aug 1, 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Hoi

Ik heb terug gekregen ; Je wordt waarschijnlijk zwanger of krijgt je kindje onder het teken maagd, het wordt een jongetje. Graag gedaan

Ik hoop dat dat deze maand zal zijn :D ik laat het weten! Fijne jaarwisseling allemaal!

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat goed, gefeliciteerd en ik snap dat je niet blij bent dat ie niet klopt.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ben benieuwd, veel succes deze maand en iedereen ook een fijne jaarwisseling.

18. ambrose

ambrose Bekend lid

Apr 25, 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    gelukkig nieuwjaar!!!!

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

duidelijk :D jij ook en iedereen die het leest uiteraard ook.

20. poppemie

poppemie Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,037
    0
    0
    België
    Voor iedereen de beste wensen voor 2013 :D!!!
    Dat jullie wensen mogen uitkomen .... XXX

Share This Page