Bedankt voor het voorspellen. Helaas ben ik zowel als in December als gisteren (je voorspelde voor mij een positieve test December/Januari Meisje) ongesteld geworden. Op naar februari dan maar!
Mamabri, ik heb je ook een PM gestuurd, maar ik wilde je laten weten dat ik sneller zwanger ben dan je voorspeld had (als alles goed blijft gaan toch), nl nu pas ipv in februari. Maar toch bedankt hoor, zo een voorspellingen geven eigenlijk wel wat hoop en dat kon ik zeker gebruiken!
hey hoi!!! vandaag een echo gehad met 18 weken, ik hoopte je te kunnen vertellen of je ook gelijkhad met je voorspelling, maar de studenten en docent konden het helaas niet zien, het kindje lag er niet goed genoeg voor... het ene moment dat ik zelf een meisje te zien maar dat kon ook het stuitje zijn, en het andere moment dacht ik weer een jongentje te zien, maar dat kon ook de navelstreng zijn.... grrrrr dus moet ik nog even 1,5 week gedult hebben want dinsdag 22 januari heb ik mijn 20 weken echo, ik zal je dan laten weten of je voorspelling juist is XXX p.s. Heb je geen aan vragen meer ontvangen? hopelijk heb je het nu ff rustig.. xxx
je voorspelde voor mij dat we een meisje zouden krijgen dat verwekt of geboren zou worden onder het teken leeuw. Gisteren had ik een positieve test in handen. Als ik goed tel zou het voor eind september zijn dus valt het net na het teken leeuw, tenzij hij of zij vroeger komt natuurlijk
Hoi hoi, he wat jammer dat je het nog niet weet zeg. Jullie kindje stelt je geduld wel op de proef zeg..... Hopelijk weet je het volgende week, spannend.. En nee ik krijg nu geen aanvragen meer, ik ben ook gestopt met geomantie, ik heb het gewoon veel te druk met mijn gezin, mijn werk, mijn bedrijf en alles wat er omheen gedaan moet worden. Wel heel leuk allemaal, maar als ik op zp kom, vind ik het heerlijk om gewoon te lezen, een keer reageren etc, is voor mij nu gewoon beter te doen. Laat je het even weten volgende week (als jullie kindje tenminste een beetje meewerkt ) groetjes
Hoi, Je had bij mij voorspelt zwanger onder teken waterman en jongetje. Ik ben al iets eerder zwanger geraakt Geslacht moeten we nog even afwachten.
Hoi lieve mamabri, Owh wat voel ik me schuldig! Heb je net een pb gestuurd met mn hele levensverhaal van afgelopen maanden hihihi Maar zie dat je voorlopig niet meer doet! Jammer, maar ook erg begrijpelijk!! Denk aan jezelf! X
mamabri, een aantal maanden geleden heb je voor mij een voorspelling gedaan. En ik wilde je graag nog even laten weten dat de uitgerekende maand helemaal klopt!!! Het geslacht blijft een verrassing dus daar wachten we nog op. Nogmaals heel erg bedankt. Goed om jezelf denken, moet ook leuk blijven!
Mamabri, je voorspelde conceptie of bevallen onder teken maagd. Ik ben zal normaal bevallen op 27/9. Dus als hij/zij een beetje vroeger is kan dat nog onder het teken van maagd. Hartelijk bedankt.
Hoi! Wat je voor mij in oktober voorspelt hebt klopt! Je had voorspelt eind dec/Jan Ik heb in januari een bloedtest gehad en ben zwanger! Je voorspelde dat ik drie meisjes in totaal zou krijgen. Ik heb al 1 dochtertje. Even afwachten wat dit kleintje gaat worden. Ik laat het tegen die tijd nog wel even weten. Hartstikke bedankt voor toen!!
De pendel klopte deels! Ik ben zwanger dus ik beval (als alles goed gaat) in oktober onder het sterrenbeeld Weegschaal zoals je had voorspeld. Nu afwachten of het een tweeling is en/of het geslacht een meisje is ! maar wat ik al zei dat is voor nu mijn laatste zorg!! Dank je wel!
Helaas klopte het deze keer niet bij mij. Vorige keer wel overigens. Je had gezegd sept/okt maar dat red ik nu niet meer.....op naar de volgende ronde.
Hoi mamabri Ik had gezegd je op de hoogte te houden! Je had voor mij gezegd dat ik zwanger ging worden/bevallen onder het teken ' tweeling' ... Dit was niet correct... Ik ben zwanger geworden onder de steenbok en zal normaal bevallen onder de weegschaal... Of het jongetje wordt, kan ik je pas zeggen na de bevalling Ik vroeg je ook iets van een huis dat we al dan niet zouden kopen... Je had hier wel gelijk. Eerst rustig over denken en dan kopen. ... Wat we nu dus aan het doen zijn! Heel erg bedankt en ik houd je nog op de hoogt van het geslacht! Liefs Toekan
Zwangere dames, van harte gefeliciteerd allemaal. Voor degene waar ik het fout bij had en niet zwanger zijn: erg jammer, ik hoop dat ook jullie snel aan de beurt mogen zijn, veel liefs,
Hoi mamabri, Een tijdje terug hebben wij ook een paar keer met elkaar gemaild. Jij zei toen dat ik in december zwanger zou raken en in september bevallen. December is februari geworden. Maar daar kun jij niks aan doen. Dan hadden wij maar beter ons best moeten doen. Ik ben iig heel blij dat het gelukt is. Zou je nog eens na willen kijken of ik nog steeds in september ga bevallen en of het een jongen of een meisje is of dat het er misschien meer zijn?? Liefs kinderwens
Graag gedaan (al had ik het niet helemaal goed ) Een jongetje is wel heel erg leuk hoor moet ik eerlijk zeggen, ik heb 2 knullen en 1 meisje en ik moet zeggen dat jongetjes over het algemeen veel zachter zijn, meisjes zijn zoveel pinniger , althans, mijn meisje.