Ervaringen topic Geomantie

Discussie in 'Pendelen' gestart door mamabri, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Spannend kittycat!

Mamabri, ik vond het erg bijzonder wat je naar mij stuurde. Mede doordat je het apart vond dat er zoveel 'goeds' was gezien mijn onderschrift.
    Ik hou je zeker op de hoogte!

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi mamabri,

Je hebt voor mij de volgende voorspelling gedaan:

Je wordt denk ik zwanger onder het teken Kreeft (juni/juli).

Ik lees net dat je voorspelling meestal of zwanger of bevallen is, zou dat in mijn geval ook zo zijn? Zou wel toevallig zijn, ik zit nu op HET wachtbankje en als ik zwanger zou zijn deze ronde dan ben ik eind juni uitgerekend. Ik heb ook nog eens 6 pendels voor de maand oktober :)

Nog bedankt voor je uitgebreide uitleg in het andere topic! En super lief dat je zoveel tijd neemt voor iedereen!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja hoor, tuurlijk mag dat :)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoi Zoe,

Dat zou kunnen, ik blijf de moeilijkste vragen vinden± wanneer....
    Bij een pendel kun je nl pendelen op ja-nee vragen, dat kan niet met geomantie, Daarom is het zo moeilijk om iets goed te lezen. De tetagrammen hebben namen als, groot geluk, verlies, rood, wit, aan de hand van de positieviteit-negatieviteit in combinatie met de naastliggende tetagrammen probeer ik een zo duidelijk mogelijk antwoord te geven. En dat is soms knap lastig :) En soms heb ik het ook domweg fout, zie ik een dochtertje en ze heeft een zoontje, zulk soort dingen. Maar het blijft wel leuk om te doen. Wanneer wil je testen, ik zie hier nu een boel dames die gaan testen, spannend wel allemaal laten weten hoor. Ik hoop voor allemaal een roze test :)

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me ook best ingewikkeld! Kost ook veel energie of niet?
    Ik moet nog wel even wachten met testen, denk rond 12 oktober... Misschien eerder als ik het niet kan volhouden ;) Ik laat het je sowieso even weten en houd je topic in de gaten.
    Ik blijf zulke dingen bijzonder vinden... Ook als klopt het niet altijd ;)
    Wat voor een soort vragen zijn "makkelijker" te beantwoorden?

Ik duim ook voor de andere meiden!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben heel benieuwd, hopelijk ben je zwanger. zou wel geweldig zijn, ik hou iedereen in de gaten :cool:

WAt voor vragen makkelijker zijn is: Hoe gaat de verkoop van mijn huis, hoe moet ik omgaan met mijn moeder, Vind ik de liefde van mijn leven etc, daar zit geen tijd aan gebonden.

En wat ik heel erg moeilijk vind is als ik iets heel negatiefs vind, iemand die geen kinderen kan krijgen, een miskraam, dat soort dingen. Maar ook dat gebeurd nu eenmaal. Ik ben er overigens wel eerlijk in als ik zoiets zie. Ik hou dat soort dingen niet achter en geef alleen maar vrolijke antwoorden. Er zijn er wat, ook hier, die gewoon K.. nieuws krijgen, maar ik zeg wel altijd, het blijft maar een voorspelling, wil helemaal niet zeggen dat het ook zo gebeurd.

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    hoi dames hier mijn ervaring ik had haar gevraags of ik snel weer zwanger mag zijn en of dit dan een wel een goede zwangerschap zou zijn en haar antwoord daarop was

Hoi An,

Zoals ik het zie geven jouw tetagrammen aan dat je zwanger wordt en de oude situatie veranderd naar iets nieuws. Ook zie ik twee kinderen eerst krijg je een meisje, daarna een jongen.

Ik denk dat jouw kindje verwekt of geboren wordt onder het teken weegschaal. Ben jij niet toevallig al zwanger.

Ben benieuwd ik hoor het wel, groetjes

nu 1 ding klopt al mijn eerste kindje is idd een meisje en omdat ze vroeg of ik niet toevallig zwanger was heb ik vandaag een test gedaan maar helaas negatief.

8. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Oooh wat mooi hier, al die positieve verhalen:). Daar fleurt je dag toch van op éh.
    Voor enkele dames begint het stilaan spannend te worden, ben benieuwd:D. Ik duim voor jullie!

Bij mij is het ondertussen ook gelukt om een duidelijk antwoord te krijgen :p.
    Ik vroeg: Wanneer wordt ik zwanger? Welk geslacht? Hoeveel kindjes komen er in totaal?

En kreeg het antwoord dat er 2 kindjes in de aanbieding zijn, waarschijnlijk eerst het jongetje en daarna het meisje. Het eerste zou verwekt of geboren worden onder sterrenbeeld leeuw dus juli/aug.

Veel succes dames!!!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja eindelijk he poppemie? Het duurde even voor je antwoord kreeg, maar dan heb je ook wat hahahaha :)

Heel veel succes voor de dames die gaan testen.

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, dat lijkt me wel heel moeilijk zeg.... Maar goed dat je wel eerlijk bent, ik houd daar ook niet van hoor. Het heeft ook geen zin om het mooier te maken dan het al is toch. Al blijft het lastig om te vertellen tegen mensen. En inderdaad, het blijft een voorspelling.

Ik blijf hier ook mee lezen, vind het wel heel bijzonder!

11. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ja hahahaha.... wist niet dat vragen stellen zo moeilijk kon zijn :D :D :D...

In ieder geval heb ik er veel aan want dat zou willen zeggen dat het deze nieuwe ronde niet maar de volgende misschien al wel raak kan zijn, dus dat komt dichtbij :p. (alé ja l, we zijn nu net met ronde 11 gestart dus het mag nu wel eens gaan komen ;))
    Ik hou je in ieder geval op de hoogte want vind het heel fijn wat je hier doet dus dat is het minste wat ik kan terug doen.

12. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hoi allemaal,

Zojuist een reactie terug gehad en wil even mijn ervaringen met jullie delen. Ik heb er met rood met reactie achter gezet.
    Dit is wat ik terug kreeg;

Hoi Mieke, hier komen de antwoorden:

Of je eisprong komt: Dat kan ik niet voorspellen.

krijg je nog een 2e kindje: Ja het komt op je pad op het juiste moment. Je hebt er wel vertrouwen in en die houding maakt dat anderen ook vertrouwen blijven houden. Dit klopt gewoon helemaal! Zeg ik ook altijd tegen mijn man! hihi.

met of zonder icsi?: Het ziet er naar uit dat je met iets nieuws gaat beginnen (zo te lezen icsi), alleen iemand heeft daar moeite mee? bezwaar? in ieder geval is hier wel een flink gesprek of woordenwisseling over geweest. Het eindresultaat is ZWANGER.
    Klopt ook helemaal. Mijn man heeft er nog moeite mee om de icsi in te gaan. We hebben hier pas nog wat woorden over gehad. In die zin dat hij liever eerst nog zo wil proberen, aangezien ons dochtertje ook zo is gekomen. Alleen nu zijn we een jaar verder op deze manier en het zaad is er niet beter op geworden.

Wanneer zwanger: Ik denk of verwekt of geboren onder het teken steenbok (eind dec/jan) Dit is nog even afwachten.

Welk geslacht en hoeveel kindjes: 3 meisjes

Ben benieuwd wat je ervan vind,heel veel succes ermee,veel liefs

Ik ben erg benieuwd of het laatste ook gaat uitkomen over de zwangerschap en over de drie meisjes. Ik houd jullie op de hoogte.

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hee Mamabri, dankjewel voor je snelle antwoord :) Ik was wel even onder de indruk van je antwoord omdat dit kan overeen komen met iets dat ik nu verschillende keren gedroomd heb. Nu hang ik hier niet gelijk alles aan op, maar t is toch leuk te horen :p

Mijn oma en ik waren namelijk twee handen op een buik, zij was echt mijn alles. Ze is nu ongeveer 5 jaar geleden overleden en heb nog steeds t idee dat ze soms bij me is. Sinds een tijdje droom ik geregeld over haar en zij heeft t dan over haar klein zoon die er bijna aan komt. Ze zegt er dan ook bij dat hij nog niet geboren wordt, maar dat ie zijn plekje bij mij vind. En het moment dat dat gaat gebeuren zou over een kunnen komen met t moment dat jij zij dat ik of zwanger zou worden of dat ik zou bevallen :)

Dus dat was wel leuk te horen :D
    Nogmaals dankjewel voor je snelle antwoord.

liefs catje

14. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Mamabri heeft voor mij ook Geomanti gedaan.

Ik sta verbaasd, redelijk in shock maar verwonderd te kijken! Ze heeft zoveel dingen juist, ze is een eye opener geworden voor mij!

Voor wat betreft de zwangerschap moet nog uitkomen of ze gelijk heeft ;)

Bedankt Mamabri!

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Catje 1981:
    Wat bijzonder meis, hopelijk komt je droom gauw uit, laat je het dan weten?

Suzetje: Dank je wel voor je compliment meis, ligt je kaak nog op de grond van verbazing? hihi :p Je hebt in ieder geval weer handvatten om verder te gaan. Laat me maar weten hoe het met je gaat en een hele fijne zwangerschap toegewenst.

16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een aanvraag gedaan en hoop dat ik het op de juiste manier heb gevraagd.
    En of ik de juiste vragen heb gesteld :).

Wat super trouwens dat je dit wilt doen.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zo super is het niet hoor, ik vind het ook leuk om te doen :) Bovendien heb ik bij een aantal ook echt het gevoel dat ik ze weer op weg help...... Dat is ook mijn motivatie om het te doen. Uiteraard heb ik het ook niet altijd goed hoor, maar ik doe wel altijd mijn best.

Ik zag dat je een aanvraag heb gedaan, ik moet alleen zeggen dat ik het heel druk heb vandaag en ook al wat aanvragen heb liggen, dus het kan even duren, ik geef iedereen antwoord, maar kan ook morgen of overmorgen worden, sorry :)

18. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb ook een aanvraag gedaan en wacht geduldig.
    Je hebt ook nog een eigen leven, en dat gaat ook door.
    Ik vindt het niet erg om te wachten.
    Het is fijn dat je dit wilt doen.

19. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Mamabri, zodra ik meer weet laat ik het weten :) Ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan :)

20. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Ik heb gevraagd wanneer ik zwanger zal worden en wat het geslacht zal zijn. Dit was je antwoord:

Je raakt zwanger onder het teken maagd, dus je bent of nu net zwanger of je moet nog een jaartje geduld hebben, waarschijnlijk krijg je een jongetje. Ben benieuwd of je nu zwanger bent, ik hoor het wel succes.

-> Jammer genoeg vandaag een negatieve test. Moest er nog verandering in komen, dan laat ik je dat weten. Want momenteel ook geen regels.

Deel Deze Pagina