Ik wou hier al vertellen dat ik wel wacht, en toen zag ik mijn berichten 1 van mijn vragen was wanneer ik zwanger zou zijn en of het er 1 of 2 zouden zijn en welk geslacht(en). En nog iets, maar dat hou ik op pm, best een hekel onderwerp bij ons geweest, maar het antwoord geeft een positief gevoel. Dit was je antwoord: Op jouw vragen krijg ik: Je raakt zwanger of bevalt onder het teken Kreeft juni/juli van een meisje. Een eenling dus. Wat nu grappig is ik heb van burningkarma een pendel gehad dat ik in oktober een positest zou hebben voor een meisje. Dat zou betekenen dat ik in juni/juli zou bevallen Volgende week testen, ik laat het hier weten. Ik ben zelf 8 juli jarig
Nou dames, jullie houden mij wel mooi in spanning met al die komende testen Ik duim voor jullie allemaal dat ie maar roze mag worden
Op mijn vraag wanneer ik zwanger mag raken antwoordde jij: Ik zie dat je het er heel moeilijk mee hebt dat je nog niet zwanger bent, je voelt je nutteloos en waardeloos.Dit klopt. De wens is heel groot en ik heb het gevoel dat ik faal als vrouw. Daarnaast ben ik verdrietig omdat het mijn de liefde van mijn leven maar niet lukt terwijl ik in het verleden wel een keer zwanger ben geweest. Het schuldgevoel is enorm. Jij moet leren steun en structuur in jezelf te vinden en je eigen beperkingen aanvaarden. Makkelijker gezegd dan gedaan. Dit is een enorme uitdaging. Er wordt aan gewerkt Gelukkig zie ik wel een kindje, een meisje om precies te zijn. Ik denk dat zij verwekt of geboren wordt onder het teken Steenbok (dec/jan) Van welk jaar durf ik niet te zeggen heel veel liefs Grappig wij denken altijd aan een jongetje al is zouden we net zo lief een meisje willen. Voor wat betreft de periode denk ik zelf heel sterk dat ik volgend jaar rond december in verwachting raak. Heel erg bedankt! Ik hou je op de hoogte! Liefs
hoihoi het eerste stukje klopt al haha je zei dat ik nog 1x ongesteld zou worden en dat ben ik nu geworden en daarna zou er een zwangerschap komen... die moeten we nog even afwachten hahaha
Ik heb iets over mijn schildklier gevraagd en wanneer ik zwanger zal worden. Bedankt voor je antwoord Ik hoop zo dat je voorspelling uit gaat komen, want dat zou betekenen dat mijn lichaam alles gauw in orde heeft. Even afwachten wanneer ik weer bloed moet prikken. Ik zal je nog laten weten of je voorspelling klopte!
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook hoop, dat je lichaam weer alles op orde krijgt, ik hoor het nog wel wanneer je bloed moet prikken en wat de uitslag daarvan is.
Mamabri, ik stuur je ff een pbtje met mijn ervaring erin. Sorry dames, tis nogal persoonlijk zeg maar
Mamabri, mij heb je ook gegeomantriet...ofzo.. en daar zei je dat ik zwanger zou worden, of bevallen onder het teken kreeft. Dat zou betekenen dat ik deze maand zwanger zou worden. Ik vertelde je dat je wel eens gelijk kon krijgen omdat we weer midden in een behandeling zaten. Ik heb vanochtend getest, en ben zwanger!!... Dus waarschijnlijk heb je gelijk. Nog superbedankt
Hoi Mamabri, Je voorspelde voor mij dat ik zwanger ga raken van een cryo/de cryo's (je zag iets nieuws) en dat het mogelijk een tweeling gaat worden en anders eerst een jongetje en daarna een meisje, hoop zo dat je gelijk gaat krijgen! En hoop heel erg dat deze wetenschap mij wat rust gaat geven, want ik weet hoe slecht stress is, maar is zo moeilijk om vertrouwen te houden na zoveel mislukte pogingen... Ook zei je wat persoonlijke dingen over me die kloppen, hopelijk geeft dit me vertrouwen dat je wel eens gelijk zou kunnen gaan krijgen! Liefs Susanne
Ik hoop het echt van hart hoor meid, het is je echt gegund. Vertrouwen en hoop blijven houden is moeilijk, maar probeer dat wel.
Hey Mamabri, Ik heb dus weldegelijk mijn regels gekregen deze week. Dus zwanger worden onder het teken maagd zal niet voor 2012 zijn. Zou het ook kunnen dat ik ga bevallen onder het teken maagd? Want bij vele zie ik zwanger worden OF bevallen. Ik hoop dat je antwoord ja is want anders zou het willen zeggen dat ik nog een jaar moet wachten en ik begin al een beetje ongeduldig te worden. In elk geval heel hartelijk bedankt voor de tijd die je hier in steekt! Ik vind het ook super om iedereen zijn ervaringen te lezen.
ook ik heb een pb terug gekregen van mamabri en door kwam het teken boogschutter uit en nog een andere prive vraag waarvan ik heel tevreden ben met het antwoord. en qua mijn zwangerschaps wens moet ik nog maar even geduld hebben dan. ik vind het geweldig dat je dit doet. heel erg bedankt hier voor veel liefs