Even een berichtje van mij meiden. Ik zit hier nog steeds in verbouwing Dochter's kamer wordt wel mooi, maar mijn hele huis ligt compleet overhoop. Haar kamer is momenteel het meest opgeruimd hahaha. Eerst moest de boekenkast naar de bijkeuken, maar het was toch wel handig die eerst te behangen, zodat ik niet weer die kast moet verplaatsen , 14 bananendozen vol boeken verhuisd........ Toen alles uit haar kamer en je wilt niet weten hoeveel zo'n kind heeft....... Echt overal staat wel wat. Ook nog moeten winkelen tussendoor, want vrijdag hebben we bruiloft aan de andere kant van het land. En uiteraard ook nog gewoon werken. Manlief is door zijn rug gegaan, dus die kan niks, zoonlief is met voetbal tegen zijn enkel geschopt, zwaar gekneusd, dus ook die lag ook al buitenspel Dus sorry, sorry, sorry voor degenen die pb hebben gestuurd, het gaat echt nog even duren voor ik reageer. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor en worden jullie niet boos op mij
aaaaw meid hoe zou iemand überhaupt boos op je kunnen zijn/worden. ik hoop dat t snel beter gaat met je mannen en dat je dochter straks van haarmooie nieuwe kamer kan genieten en jij lekker rust hebt.
Dank je wel wat een lief berichtje van je Moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje doorheen zin hoor pfff, lijkt gewoon geen einde aan te komen, maar goed, schouders eronder en verstand op nul zetten, werkt het beste.
Jeetje meis, het zit niet mee! hopelijk is alles snel af en iedereen weer hersteld! Natuurlijk begrijpen mensen dat!! Doe jij maar rustig aan!! Alvast veel plezier vrijdag en succes met het klussen!!
Hoi allemaal, De rust is hier weer enigzins teruggekeerd Dochter's kamer is klaar en erg mooi geworden. Iets te mooi naar haar smaak, want vanavond mocht ze voor het eerst in haar nieuwe kamer slapen, maar mevrouw wilde heeeeeeeel lang spelen Vanuit haar ledikant kon dat natuurlijk niet en nu kon ze zomaar bij al haar speelgoed. Ik ben nu net weer begonnen met aanvragen te beantwoorden dus wie wil, mag pb sturen. Hou er alleen rekening mee dat ik er dus nog een aantal heb staan dus dat je niet per direct antwoord krijg. Veel liefs,
Meiden, doen jullie rustig aan met pb? Ik heb alleen vandaag al 27 aanvragen gekregen, die van afgelopen week heb ik al beantwoord, maar die 27 heb ik vast niet allemaal vandaag klaar, gemiddeld zo'n 5 in een uur, ligt eraan hoe ingewikkeld de vraag is, houdt dus rekening met een wachttijd. en zoals vaker gezegd: iedereen krijgt bericht. Dank jullie wel Veel liefs,
hahaha, geeft niets, mijn man moest heel hard lachen toen ik vertelde dat ik 27 (nu inmiddels 29 ) aanvragen had staan en zei: dat doe je jezelf aan (en gelijk heeft ie). Volgens mij hebben jullie de vragen gewoon opgespaard toen ik druk aan het klussen was , ben al druk bezig, maar heb allen geduld.
hahahaha ja ja doe rustig aan met al die bommen droppen Nog 16 te gaan..... Vindt het ook niet erg hoor, is altijd wel leuk, krijg hele standaard vragen en soms ook heeeeeeeel bijzondere en nee ik zeg uiteraard niet wat voor vragen en al helemaal niet van wie. Maar dat maakt het wel heel leuk. Ik kan het ook nooit laten om, ook al weet ik dat ik er 's avonds pas voor ga zitten, ik, al is het 6 uur 's morgens dat ik een berichtje krijg, ik al spiek wat de vraag is Hoezo nieuwsgierig??
Haha je hebt van mij een 'rare'... Ben benieuwd of je er wat mee kan. Lijkt mij ook erg leuk om te kunnen. Ben stiekem jaloers
Ik heb natuurlijk gelijk gespiekt naar je vraag, die is niet raar, krijg er veeeeeeel apartere vragen bij. enne, je kunt het jezelf leren? Heb ik ook gedaan, kost heel veel oefening en linken leggen en vooral het verwoorden van alle info is soms heel lastig, want ik heb soms een heel beeld in mijn hoofd met het gevoel en de situatie van iemand, maar zet het dan nog op papier, dat is soms het lastigste. Ik moet wel eerlijk zeggen dat voordat ik het echt een beetje kon, ik wel een paar jaar bezig ben geweest Niet dat ik in het begin slechte leggingen deed, maar je leert er steeds meer nuances bij te pakken. En dan nog, soms heb ik ronduit bijzondere leggingen met antwoorden die ik ook nooit ben tegengekomen, het blijft boeiend.
Mamabri, je bent er maar druk mee he! Vind het echt heel lief wat je allemaal doet voor iedereen! Poppenmie, zie dat je ongesteld bent geworden balen meis!!! Hopelijk komt de voorspelling uit en word dit jouw ronde!! Dikke knuffel!!
Ja ben ik ook, maar het is wel heel leuk om te doen, ach ieder zijn hobby, voor die van mij hoef ik lekker de deur niet uit (brrrrr) Poppemie, dat is zeker balen zeg....:x:x Ik duim voor je dat het deze ronde raak is.... Blijkbaar heb ik dat voorspeld, ik onthoudt dat nooit, sorry dames Hopelijk komt het uit, ik duim voor je.
Wat leuk Van harte gefeliciteerd zeg Ben benieuwd of het geslacht klopt, maar we wachten af, hele fijne zwangerschap toegewenst.
ik ben benieuwd of er ook dames zullen zijn die zwanger zijn in de maand van het teken die zij hebben gekregen i.p.v bevallen. want het is of bevallen of zwanger toch? tot nu toe lees ik alleen over bevallen in het teken...
Meiden ik trap even op de rem Vandaag weer veel aanvragen gekregen, ik heb er nu in totaal nog 21 staan. Even geen aanvragen aub Ik ga deze allemaal uiteraard beantwoorden en als ik hier bijna doorheen ben, laat ik het jullie weten en mogen jullie weer een aanvraag doen Anders krijg ik ellenlange lijsten en ik vind het altijd vervelend om een ander lang te laten wachten. Laat het jullie zsm weten.