Dankjewel dat je zo snel een antwoord hebt gegeven! Bij mij kwam er ook kreeft uit. Kom ik heel veel tegen hier tussen de berichten. Maar als ik nu zwanger ben al niet meer uitgerekend in juli dus hoop eigenlijk dat het niet klopt Van die 2 meisjes vind ik wel erg leuk :-D
Ja dat klopt, ik krijg momenteel heel veel Kreeft en Leeuw en maar af en toe eens wat anders Overigens heb ik de afgelopen 2 dagen wel 6 of 7 tweelingen voorspeld, die zie ik normaal ook maar zelden Ben dus ook zeer benieuwd. Ik hoop ook voor jou dat het niet klopt
We wachten het af! Als ik meer weet zal ik het laten weten. Als het deze ronde raak is en 2 weken te vroeg geboren wordt kan het nog
dank je wel voor je berichtje. Je voorspelling klopt helemaal, ik voel mij inderdaad zoals jij het omschrijft. Ik hoop dat je voorspelling uitkomt. Dan laat ik het je uiteraard weten veel liefs SUzanne
Degene die wil, mag weer PB sturen, ben er bijna doorheen, dus degenen die nog wachten krijgen hopelijk binnen een uur allemaal bericht.
Mamabri, Wat een snelle reactie! Wauw, dat had ik helemaal niet verwacht. Vanmiddag een aanvraag gedaan en zag nu al een reactie terug. En wat een leuk bericht. Je voorspelde verwekking/bevalling met het teken Leeuw. Dit zou kunnen betekenen dat ik nu mogelijk zwanger ben. Morgen ga ik toevallig weer testen. En anders gaan we voor het verwekken in juli/augustus Al vind ik dat wel erg lang wachten Heel erg bedankt!
Hoi ik wilde je nogmaals bedanken en zeggen dat je het goed hebt bij mij. Ik heb net positief getest. Nu nog afwachten of het geslacht klopt. Dikke knuffel
Yeeeeeeeeeeeeeeh, van harte gefeliciteerd, leuk zeg Een hele fijne zwangerschap toegewenst en een prachtige baby.
Wow Mamabri, weer een goed!! Super leuk zeg!! Misschien een idee om een poll aan te maken? Esther gefeliciteerd meis!! Natas jij ook!!! Slaap lekker meiden!
Maar daar kijkt toch niemand op? Op zo'n saaie poll??? Althans ik niet hahaha, ik weet niet eens hoe ik dat moet maken, ik vind dit veel gezelliger dan zo'n statistiekje
Hahaha, als je er niet van houd moet je het zeker niet doen!! Ben super benieuwd naar de rest, las dat er veel kreeft/leeuw uit waren gekomen! Slaap lekker meis!
hoi heel erg bedankt om zo rap te reageren wat je allemaal zegt klopt bijna helemaal. Je weeet hoe ik me voel en dat IK een nieuw kindje wil en naar mijn zoon toe
Hoi Mamabri, super bedankt nog voor je super snelle antwoord van gisteren! voor de personen die het willen weten zag mamabri bij mij een jongen geboren of gemaakt onder sterrenbeel vissen (feb/maart) zelf heb ik dat gevoel ook! (februari-jongen) dus ik hoop echt dat het uit gaat komen! nogmaals bedankt voor je berichtje! ben erg benieuwd ook naar ervaringen van andere leuk om dit hier te kunnen lezen! Liefs Bbibi
Superlief dat je dit allemaal doet en alles klopte gewoon stond wel even te kijken.. Ik ging er gewoon nuchter in en toch klopt alles. en voor mij voorspelde.je ook een sterrenbeeld tweeling maar dat kon ook mij dochtertje zijn etc. hou t verder liever privé maar je bent wel erg goed dat wou ik even gezegt hebben :"
Ooooh ik ben goed hahaha wat lief gezegd, maar er zullen er vast ook wat zijn waar het niet klopt hoor, denk ik tenminste, hoewel de meesten wel positief zijn Tja wat ik zelf altijd heel bijzonder vindt aan geomantie is dat ik in principe in 1 legging ongeveer iemands complete leven kan zien, het karakter, de relatie met de partner, soms of er een ouder overleden is, of een miskraam, of er een ruzie in de familie is etc. hier sta ik zelfs nog na 13 jaren leggingen te doen nog wel eens van te kijken. En soms krijg ik ook dingen dat ik denkt ;"wat moet ik hier nu mee????" Dan snap ik niet eens iets van een antwoord, maar ik geef hem dus wel en dan krijg ik vaak het verhaal erbij te horen, en dan valt bij mij ineens het kwartje Want dat is voor mij het moeilijkst, ik ken niemand, weet de situatie vaak niet, soms wordt het wel verteld maar vaker niet. Dus ik stap volledig blanco in een legging en maak maar eens wat van die tetagrammen hahaha, maar het is superleuk om te doen , vooral als je bijzondere vragen krijgt en ontzettend boeiend. En wat ik ook nog even gezegd wilde hebben tegen jullie allemaal hier: Bedankt voor jullie vertrouwen !! Want uiteraard krijg ik ook dingen te lezen die erg prive zijn en die mensen dan zo maar aan mij, een wildvreemde, durven toevertrouwen, ook dit vindt ik heel bijzonder.