Super super super bedankt Mamabri! Soms heb je in het leven een bevestiging nodig, ook om dingen een plek te kunnen geven en verder te gaan. Ik denk dat jouw berichtje daarbij kan helpen. Je hebt een duidelijke uitleg gegeven over mijn gevoelens, terwijl ik ze niet helemaal kon plaatsen, ook mede doordat je een masker draagt naar de buitenwereld. Ontzettend bedankt! En wat fijn dat je dit 'gewoon' doet.
super bedankt voor je snelle reactie!! wat bizar. ik hoop dat je gelijk hebt als het zo is laat ik je het weten
Ik hoop ook voor je dat ik gelijk heb, want dat duurt niet zo lang meer Fijn dat je hier wilde reageren, dat vraag ik wel vaker aan mensen, omdat het voor anderen ook leuk is om te lezen of iets klopte of niet, geeft sommigen ook goede hoop op een goede afloop, heel erg bedankt voor je berichtje dus, veel liefs en hou me op de hoogte .
Voor een kindje wat geboren wordt onder het teken Leeuw moet je in de maand november pas zwanger (bevrucht) worden. Mijn zoontje is ook Leeuw Dus als je nu niet zwanger bent is er nog niks aan de hand
Bedankt voor je reactie MamaBri "Ik zie bij jou erg veel upps en downs. Het ene moment ben je vrolijk en blij en gelukkig, het andere verdrietig en boos. Ik zag je onderschrift en eigenlijk zou je zeggen, dat is toch logisch? Ja dat is ook wel zo, maar ik heb bij jou de indruk, dat je het accepteert dat je kindje overleden is, je gaat door met je leven. Ook al ben je af en toe verdrietig het lijkt of jij denkt: ik kan er niks aan doen, het is goed zo...... Ik kan alleen maar bewondering hebben voor zo'n houding. Wat betreft je kinderwens, kan ik niet zien wat je zou krijgen, ik denk dat je zwanger raakt of bevalt onder het teken Leeuw, juli/aug" Mijn reactie terug: Je ziet het goed idd, van tijd tot tijd ben ik idd heel erg verdrietig over wat ons is overkomen. Daarnaast ook nog een partner die in april een hartinfarct heeft gehad, dus we hebben een heel heftig half jaar achter de rug. Wel ben ik een nuchtere en rationele friese dame, die idd denkt ja, je wordt er voor gezet en je moet er mee om gaan en ermee leren leven. Maar heb er wel vrede mee hoor, al hoe verdrietig het ook is. Wat betreft de kinderwens: we zijn er ook nog niet over uit. Zelf zit ik al aardig de kant op te denken toch te willen gaan voor een "nieuw" kindje. Maar mijn partner was altijd al redelijk star en vind de twee dochters die we samen hebben "genoeg" (en nog een dochter uit een eerdere relatie) Yannick* was al een cadeautje eigenlijk, verrassing door de pil nouja piloverstap. En hij is best nog onzeker door zijn hartinfarct... en hij is wel degene die dagelijks voor de kinders moeten zorgen.
Ook ik zal deze maand, als mijn vriend hopelijk thuiskomt in de goeie periode, flink klussen. Bij mij was ook juli-aug tekenleeuw voorspeld. Hopelijk voor dit jaar en dan met name de bevalling
Hoi mamabri, Vind het bijzinder te lezen dat sommige op ZP een hele "uitgebreide sessie " krijgen en sommige ( zoals ik ) en meer mensen alleen door wanneer het kindje wordt verwekt of geboren.. Ik vroeg me af, zit daar verschil in? Krijg jij bij de een meer informatie door als bij de ander? Wat betreft hoe iemand in het leven staat, gevoel, wat er in iemands leven speelt, hoe de weg naar de zwangerschap loopt etc..? Ik zat vol bewondering te luisteren toen een mede-forummer/ vriendin vertelde wat jij haar allemaal gestuurd had! Erg bijzonder wat ji eigenlijk allemaal niet had kunnen weten! Echt diepe respect!!! Wat een super gave heb jij! Ik vond he jammer dat ik niet zon hele reading kreeg, ik vroe me af, kon je bij mij dan verder niet in mijn leven kijken? Hihi nou je hoort het al enorm veel vragen spoken en door mijn hoofd! Hoe dan ook vind ik het geweldig wat je doet!!! En super lief dat je dat zomaar allemaal voor ons wilt doen!! Xx Bbibi
Dit komt omdat sommigen alleen vragen wanneer ze zwanger raken en wat het geslacht is Soms vraagt iemand naar het karakter van het babytje en sommigen willen iets weten over hun huis. Een ander wil weten of haar man vreemdgaat en dan moet je soms uitgebreider kijken naar bepaalde tetagrammen. In principe kan ik bij iedere legging ongeveer iemands complete leven zien, of iemand bijv een ouder is verloren of een mk, of iemand zich prettig voelt in het leven of tegen bepaalde dingen aanloopt. Dit kan ik bij iedereen maar bij sommige vragen zie ik het ook duidelijker dan bij anderen, soms moet ook ik meer moeite doen om een goed duidelijk beeld te krijgen, maar in principe kan ik het bij iedereen. Zo te lezen wil jij ook .... , dit mag, maar dan moet je dus een vraag bedenken over iets wat je bezig houdt in je leven,dan krijg ik over het algemeen het beste beeld.
Ahh op die manier! Dus pas als je echt duidelijk concreten vragen stelt dan krijg jij steeds meer uit iemands leven te zien als ik het goed begrijp! Ik vind het inderdaad geweldig! Jij hebt echt een bijzondere gave dat je dit kunt! Je hoort dit haast nooit!!! Ik zal eens even wat bedenken en ben erg benieuwd of je meer ziet uit mijn leven hihi !!! Je hebt je voor mij sowieso al bewezen, alle ervaringen die ik lees, lees ik met bewondering! Zo knap wat jij allemaal kunt! Super!!! Xx
Dames, even voor de duidelijkheid, het is geen gave, het is puur een bepaald systeem waar ik mee werk, en idd is die behoorlijk trefzeker, maar dan nog, zonder geomantie zelf kom ik niet zo heel ver hoor en ook geomantie is niet 100% waterdicht.
als ik jou wat wil vragen, via pb neem ik aan? en heb je vaste tijden dat je die ontvangen wil? door de reacties ben ik enthousiast geworden!
Ik kreeg het teken tweeling (22 mei - 21 juni). Dat is een teken dat net voorbij is, dus ik hoop eerlijk gezegd dat je het fout hebt... Anders moet ik minstens nog een half jaar wachten ( voor een verwekking onder het teken) en dan zouden we twee jaar bezig zijn... Ik houd je alleszins op de hoogte over de stand van zaken.... ! En ook gewoon heel fijn dat je het wilde doen natuurlijk!
Ik had alweer heel snel een berichtje van je terug, zo super hoe snel je reactie geeft!!! Ik werd even helemaal stil ven je berichtje je zei gewoon dingen die helemaal klopten met hoe het er voor staat en hoe het er ana toe gaat, was gewoon verbaasd dat je dat kon zien, vond het erg fijn om te lezen wat je zag geeft me net even wta meer vertrouwen dat het goed is en dat ik gewoon op deze manier door moet gaan. En nu maar hopen dat wta je zegt klopt, medicatie die aanslaat dat zou heerlijk zijn na al die tijd knoeien. Heel erg bedankt voor je tijd en berichtje. Laat het zeker weten maar eind van de maand pas eerste keer medciatie en dan duurt het nog een maand of 3 voor ik meer weet over de werking maar kom er zeker op terug.
Ik had je een tijd terug nog een tweede vraag gesteld over wanneer een volgend kindje mag komen en of mijn vriendin eerder zwanger is dan ik, wat ik haar enorm gun. Je gaf aan dat wij beiden bevallen of verwekken onder het sterrenbeeld kreeft, voor het bevallen gaat het helaas bij beiden niet meer lukken, hopelijk heb je wat verwekken betreft ongelijk (duurt anders nog zo lang....) deel 2 van de vraag zullen we nog op moeten wachten.... Nogmaals bedankt voor je antwoorden!
Wat jammer voor zowel je vriendin als jou Hopelijk wel in de volgende ronde en troost je, ik heb laaaaaaaaang niet altijd gelijk, dus het kan best Heel veel succes
Daar gaan we zeker voor! Heb je vorige keer de bruiloft nog een beetje goed kunnen doorstaan? Toen jullie lastvan buikgriep hadden.
Nou, heb domperidon en paracetamolzetpillen gekregen, het ging...... Daar is eigenlijk alles mee gezegd, heb de hele avond aan de thee en wat cola gezeten, heb nog wel een klein beetje gedanst, maar niet veel voor mijn doen En je geloofdt het of niet, NOG wilde mensen zoenen Mijn neef zei: nou en? Als ik ziek wordt wordt ik ziek, als ik maar een zoen krijg.... (nou is hij wel mijn lievelingsneef, maar toch) En mijn tante zei: Ach, ik heb zoveel alcohol op, dat doodt de bacterieen wel, nou ja op eigen risico dan hoor. Maar ik was gelukkig niet de enige die ziek was, zelfs mijn nichtje van 3 die bruidsmeisje was is weggebracht omdat ook zij doodziek was, zooooo zielig En 's nachts na de bruiloft om 2.30 spuugde mijn zoon alles onder en 1x raden wie dat mocht opruimen, want niemand kan er tegen.......... maar goed, we zijn allemaal weer beter gelukkig. En het was een prachtige bruiloft die ik niet had willen missen, dus heb er geen spijt van dat we gegaan zijn.