Ervaringen topic Geomantie

Discussie in 'Pendelen' gestart door mamabri, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik zet er weer even een stop op, krijg weer beetje veel aanvragen ;)
    Dit is niet erg, maar anders wordt het nogal veel ;) Zodra die er weer afgaat, laat ik het wel weer weten hier.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

heel fijn van je snelle reactie!

wat betreft zwanger worden heb je gelijk hoor, ik ben wat ongeduldiger als mijn man.. en we zijn nu 5 rondes aan de slag, maar al wel anderhalf jaar zonder pil, en heel vaak ben ik flink aan het piekeren.
    wat betreft werk klinkt het heel positief! ik hoop alleen dat je bevallen onder kreeft dan bedoeld, als dat zwanger worden is gaat het nog ff duren! ;)
    bedankt meid :)

3. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Volgens jouw voorspelling is er een bevalling of een bevruchting in het sterrenbeeld leeuw dus als dit voor bevalling is, wil het zeggen dat het nu raak gaat zijn. hihihi....effe om jouw geheugen op te frissen :p. Is ook niet mogelijk om dat allemaal van iedereen te onthouden ;).

4. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Dank je zoe1, ja het was een zware opdoffer deze keer want ik was voor het eerst overtijd... Maar het heeft niet mogen zijn :(.
    In ieder geval is de nieuwe ronde weer met frisse moed gestart :D.

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik duim in ieder geval voor je meis!!! Bijna je eisprong zie ik, succes met klussen!! :D

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

postvak is weer open ;):D

7. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Mamabri!! Volgens mij heb je gelijk! Heb al 2 licht positieve zwangerschapstesten hihi, nog wel heel licht! Mocht het zo zijn dannia mn uitgerekende datum volgens het internet 18 juli! :)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik ben nu aan het werk, vanavond kom ik terug!!

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik moet vanavond werken ;) en de ikaarna naar een vriendin, dus dan zi hem vanavond later wel

11. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om me een bericht terug te sturen! Je schrijft heel helder en dat is fijn! Ik hoop dat je gelijk hebt (begin van het nieuwe jaar zwanger). Ik laat het je zeker weten!

Nogmaals bedankt!

Liefs

12. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
  13. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Die is al mooi positief Nala010....PROFICIAT!!!:D

Wat had ze bij jouw gezegd? Zwanger of bevallen in het teken kreeft?:)

14. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Fijn dat het toch een mooie bruiloft was, jammer alleen van al die zieken en dan ook nog je zoontje na jullie, je zal de dag erna wel erg moe zijn geweest!

15. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ja dat had ze gezegd, en een meisje maar dat wachten moeten we nog afwachten! :D

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt wel roze :p Gefeliciteerd meid :) Dat er maar gauw meer mogen volgen (heb er veeeeeel met kreeft gehad ;))

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja heel jammer, maar goed we hebben het er weer op zitten ;) Moe viel wel mee eigenlijk, ik lag uiteindelijk pas om 3 uur in bed :$, maar heb uitgeslapen tot 10 uur, dus dat is voor mijn doen heeeeeel lang, ik ben normaal altijd om 6 uur op.

18. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt mamabri. Je zei zwanger/bevallen onder teken tweeling. Dan zal t zwanger worden helaas. Hoop dat ik toch niet zo lang moet wachten...

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nala, gefeliciteerd!!! Mooie test hoor!!! :)

Mamabri, ik wou je even laten weten dat ik zaterdag ga testen, ik zit dan op 11 DPO en zondag is mijn NOD. Als ik nu zwanger ben komt je voorspelling uit, zou dan 21 juli uitgerekend zijn! :)

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh wat spannend :) Voel je al wat, dat je denkt, het zou raak kunnen zijn?

Deel Deze Pagina