Zomerslaapzak met lange mouwen,waar te halen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guusje27, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wie weet dit? Ik ben me suf aan het zoeken maar ik kan ze nergens vinden...

Groetjes Guusje

2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Nooit gezien. Ik denk niet dat ze bestaan.

3. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    #3 iluna, 2 jul 2012
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  4. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Bij de V&D hebben ze ze ook, zelfs met afritsbare mouwen. Ben er bij mijn oudste ook heel erg naar op zoek geweest, nooit een goede gevonden en toen ik ze dus laatst bij de V&D zag, direct 2 gekochte, kleine prul slaapt er prima in. Als het echt heel warm is wil ik de mouwen er nog wel eens uitritsen, maar voor Hidde hoeft dit niet echt ;) Online verkopen ze ze volgens mij niet, in de winkel heb ik ze een maand geleden ongeveer gekocht, succes!!

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Misschien een domme vraag hoor, maar waarom een zomerslaapzak met lange mouwen? Want het gaat toch juist om dat het zo warm is dat er een zomerslaapzak nodig is?

6. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Zou zelf ook nooit lange mouwen aan de zomerslaapzak willen. Is het koud krijgt ze namelijk pyama met lange mouwen aan.

7. PDaphne

PDaphne Actief lid

2 feb 2009
    193
    1
    0
    Mijn zoontje gebruikt de mouwen als knuffel :) dus ik ben ook op zoek naar een lakendunne slaapzak met mouwen... Tot nu toe niet gevonden dus ik lees mee!

8. Loe

Loe Niet meer actief

v&d. of een combisleeper.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Puckababy the bag heeft lange afritsbare mouwen en is heel erg dun, zoals een tshirt. Maar het winter/herfstdeel vind ik weer veel te dik dus heb ik 'm verkocht.

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ik zoek er 1 met mouwen omdat ik een klein koukleumpje heb, als ze slaapt in een mouwloze slaapzak, zonder romper lange mouwen dan heeft ze snachts koude armpjes, en wordt er ook wakker van, als ik dan een romper eronder doe met lange mouwen is het weer te warm, 2 lagen over elkaar heen. Vandaar vind ik dit een goede oplossing! IK ga wel bij de v&d kijken.

Iluna; die van jou lijkt me ook wel goed, alleen is de grootste maat uitverkocht..helaas!

Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina