Meiden, ik wilde dit eerst niet plaatsen, maar ik kan wel wat objectieve meningen gebruiken. Onlangs heeft een collega van mijn man laten weten verliefd op hem te zijn. Mijn man heeft tegen haar gezegd dat hij haar gevoelens niet kan beantwoorden. Ze blijft nu alleen volhouden dat ze hem niet gelooft. En nu is mijn man in de war (denk ik). Hij zegt tegen mij dat hij niet zeker weet of hij wel of niet verliefd op haar is. Verder zegt hij van mij te houden en ons nooit op te willen geven. Hij probeert mij duidelijk te maken dat een (mogelijke) verliefdheid niet in verhouding staat tot het houden van wat hij voor mij voelt. Wat moet ik hier nou mee? Ik weet het echt niet...
Verliefd worden is 1 ding, wat hij er mee doet is veel belangrijker! Die collega is ook wel erg hardnekkig zeg :x, door te zeggen dat ze hem niet gelooft. Vooralsnog kan jij er eigenlijk niets mee/tegen doen. Je man zal met zichzelf moeten uitvechten of hij voor jou en jullie gezin blijft gaan of dat hij meent dat het gras groener is aan de overkant. Sterkte ermee.
Oei dat is zeer pijnlijk voor jou, zou het kunnen dat hij gevleid is en daarom even in de war? Sterkte zeg!
Hier laatst ook iets mee gemaakt. Wel anders maar toch. Feit is dat als je lang samen bent het wel eens voor kan komen dat je in de war raakt door gevoelens of spanning bij een ander. Voor ons was het een teken om extra in elkaar te gaan investeren. Want gaf ik hem nog wel zoveel aandacht als hij verdiende? En andersom? Dat jullie er zo open over praten vind ik heel hoopvol. Het deed mij veel verdriet, dat zal bij jou niet anders zijn.. Wij hebben elkaar heel kritisch gevraagd of we verder willen met elkaar en dat stond zo vast als een huis. Daarna zijn we gaan bedenken hoe we elkaar weer gevoel van waardering en de moeite waard konden geven. Nu gaat er 2x in de week een kruis in de agenda en gaan de tv en computer uit op die avond. Lekker koken en een glaasje wijn (hoop aanmaak binnen kort ) of lekker uit eten samen. Dan communiceer je ook echt. En zit je eens niet in je kloffie naast elkaar op de bank te zappen of te ipad-ten. Ik wens je heel veel succes de komende tijd.. Weet uit eigen ervaring hoe het voelt maar hoop dat jullie ook net als ons een weg vinden om de prioriteit weer bij elkaar te leggen. Het is het zo waard! Voor details mag je me best pb-en. Wil het liever niet openbaar posten.
Laat ik eerst even zeggen dat ik het super van je man vind dat ie hierover zo eerlijk tegen je is ipv het allemaal voor zich te houden. Verder zit ik me enorm te ergeren aan de collega van je man. Dat ze gevoelens voor je man heeft, prima, kan iedereen overkomen, maar hoe haalt ze het in haar hoofd om toch nog vol te houden op het moment dat je man duidelijk aangeeft haar gevoelens niet te kunnen beantwoorden? Ze hoort naar mijn mening heel ver uit de buurt van je man te blijven en niet te stoken in iemand zijn huwelijk! wat respectloos zeg! Laat haar lekker een eigen kerel zoeken ipv die van een ander. Wat je met de situatie aanmoet kan ik je niet zeggen, denk dat je die vraag het beste aan je man kan stellen. Wel wil ik je heel veel sterkte wensen met deze rotsituatie.
pfff, volgens mij zou ik me echt in moeten houden om zo'n vrouwtje niet op te zoeken... maar wel erg prettig dat je man er zo eerlijk en open over spreekt, want inderdaan, ' gevoelens' en ' spanning' kun je altijd krijgen, daar doe je niks aan, maar het gevolg wat hier achter weg komt is belangrijker ja... hoop dat jullie eruit komen
ik was die vrouw echt wel even gaan opzoeken en duidelijk maken waar ze mee bezig is.... en dan hopen dat je man de juiste keuze maakt...
dank jullie wel voor jullie reacties. @Dana Zelf is hij zich eigenlijk pas na haar openbaring gaan afvragen of hij meer voor haar voelt. En doordat ze zo blijft aandringen (terwijl ze zelf een relatie heeft) heeft hem denk ik wel in de war gebracht. @Hopmarjanneke daar heb je absoluut gelijk in, dat wat hij er mee doet veel belangrijker is. Alleen zit de hardnekkige collega me behoorlijk dwars... Respecteer gewoon dat hij nee zegt maar in plaats daarvan heb ik het gevoel dat ze er alles aan gaat doen om hem te krijgen... @Milla Rose inderdaad begrijp ik wel dat je gevoelens voor een ander kunt krijgen. Ik zou dan zelf afstand nemen van diegene omdat ik mijn relatie veel te belangrijk vind. Alleen, ze zijn wel collega's dus echt afstand wordt moeilijk. Helemaal omdat zij zo'n volhouder is. Ik geloof ook echt wel dat hij van mij houdt, maar ik weet nu gewoon niet hoe ik om moet gaan met een man die verliefd is op een ander. Dat kwetst me natuurlijk. Lief dat ik je mag pb-en! @Jessy op zich geeft me het ook wel weer een goed gevoel dat hij zo open is. Ik bedoel, ergens denk ik dat als hij echt wat met haar zou willen hij er niet zo met mij over zou praten. Maar ja, aan de andere kant.... @Babebabe het vrouwtje was een soort vriendin van mij :x (in ieder geval deed ze heel hard haar best vriendinnen met me te worden) Op de dag dat ze haar gevoelens tegen mijn man heeft uitgesproken heeft ze mij nog gevraagd om samen wat leuks te gaan doen . Af en toe denk ik serieus dat ze een paar steken los heeft.... Ik wil haar er nog wel een keer over spreken, maar nu nog niet aangezien ik niet voor mezelf in sta.
OMG!! Schandalig wat ze doet geen woorden voor, volgens mij vindt ze het gewoon leuk om hem in de war te brengen, wat een secreet zeg! Blijf communiceren met je man, inderdaad super dat hij meteen eerlijk is maar jullie, vooral hij, moeten er wel wat mee.
@Chai ben ook nerveus en in de war... en dank je wel! @Rundeeprunwild absoluut! Daar ben ik blij om, weet alleen niet wat ik er mee aan moet
Volgens mij is ze erg jaloers op de relatie die ik en mijn man hebben/hadden en ziet ze het als een soort van spel of zo? Of geen spel en wil ze hem echt. Werkelijk, ik weet ook echt niet wat ik ervan denken moet.... We zijn toch geen 16 meer??
Nou inderdaad! Ik kan me voorstellen dat jij nu ook even niet meer weet waar je aan toe bent, dat zo'n wijf de macht heeft om een gezin te ontwrichten of het te proberen, echt ik heb er geen woorden voor. Ik zou in shock zijn ***en in gedachten haar tepels omdraaien***
He bah wat een kreng zeg, ik hoop dat jou man dit ook ziet en haar verteld dat ze een eind op moet rotten... Sterkte
Stap 1 is wellicht wel dat hij (of jij) duidelijk maakt dat ze moet kappen en dat er anders even gepraat wordt met dr vriend
Wat dat laatste betreft, ik vrees dat ze dat misschien nog lekker vindt ook Ze heeft zelf een relatie en ik begrijp dan ook niet waarom je 2 relaties op het spel gaat zetten. Ik vind het nogal wat die gevoelens 'zomaar' te uiten. En als je ze dan uit geef daar dan gelijk bij aan dat je daarom wat afstand van hem nodig bent. En respecteer in ieder geval zijn NEE. In ieder geval is ze nog op haar vrije dag op het werk geweest nadat mijn man haar had afgewezen. Dus ik ben bang dat ze niet zomaar opgeeft.... Ik vraag me dan ook af of ik mijn man de ruimte moet gaan geven uit te zoeken wat hij wil, of hem juist (misschien angstvallig) bij me proberen te houden ...
Ik zou even advies vragen aan de man/vriend van deze dame...even kijken hoe hij met de situatie om gaat!