De meeste mannen verven hun haar blijkbaar niet als ze grijs worden. Maar hoe zit dat hier met de vrouwen? Verven jullie je haar als je grijs wordt? Waarom wel of niet? En waarom vrouwen over 't algemeen meestal wel, terwijl een man over 't algemeen meestal gewoon grijs wordt? (In een tijd van emancipatie.) En vanaf welke leeftijd is grijs of wit worden voor een vrouw dan wel "gepermitteerd"?
Ik zou mijn haar verven als het grijs wordt (tot een bepaalde leeftijd denk ik) vind dat als ik 90 ben ik best grijs haar kan hebben.
Jazeker verf ik het... Denk inderdaad wel tot een bepaalde leeftijd hoor,ik ga niet met mijn 70 jaar met kastanje bruin haar lopen
Ja, maar daarentegen kleur ik mijn haar al sinds mijn 16e ... En komen de grijze haren al sinds ik ergens in de twintig was ...
Ik zou het wel verven ja als ik grijs word. Maar ik verf het nu ook al, dus wat dat betreft zal er voor mij geen verschil zijn. Veel vrouwen verven hun haar al voor ze grijs worden dus dan is het makkelijk natuurlijk, maar b.v mijn moeder ging pas aan de verf toen ze grijs werd. Geloof dat ze toen ergens eind 30/begin 40 was. Maar zij heeft ook heel donker haar dus valt het erg op. Ik denk dat het van mannen meer geaccepteerd is dat ze grijs worden, vrouwen zijn over het algemeen ook meer daarmee bezig en het is toch een teken van ouder worden. Voor mannen (lijkt) is dit een minder groot probleem, lijken zich er minder druk om te maken ofzo. Bij echt volledig grijs of wit haar denk ik toch meer aan omaatjes, dus zo rond de leeftijd van 70. Ik vind in ieder geval dat grijs of wit haar gepermitteerd is als de vrouw in kwestie er geen probleem mee heeft. Ik zie mezelf ook niet in een bejaardentehuis zitten met donkerbruin haar
Ik heb een paar grijze haren en die verf ik niet. Maar als het meer zou worden denk ik wel dat ik het zou gaan verven.
Nooit over nagedacht eigenlijk. M'n ex-schoonloeder is 75 en verft d'r haren gitzwart. En dat icm met zware oogmake up. Ik heb al jaren 2 grijze haren die ik er steeds uittrek met een pincet
Ik verf mijn haar al sinds mijn 18e. Helaas zitten de vroege grijze haren genen in mijn familie. Ik moet elke 4 weken mijn uitgroei verven helaas. Het begon in 1 kruin en nu is het vooral de zijkanten/bovenkant wat grijs is. Pas ergens achterin de 70 (als zo oud mag worden) zal ik het niet meer verven
Ik ben nog geen 30 en word niet grijs, maar heb zelfs echt witte haren Ik vind het echt vreselijk en wil ook echt mijn haar gaan verven, maar vind mezelf nog zo jong. Mijn haar is zwart en je ziet het dus ook gelijk. Wil nu eerst coupe soleil met bruin tinten ipv blond, want dat ziet er niet uit met zwart haar.
Mijn tante was ook altijd donkerbruin en laat zichzelf nu telkens wat lichter verven. Al 15 à 20 jaar. Het "begint" stilaan blond te worden. Ik heb zelf het geluk dat mijn moeder pas 45 à 50 was toen ze moest beginnen verven ... En haar zussen dus ook. Als ik op dat vlak de genen van die kant van de familie heb ... Maar ik ken ook mensen genoeg die wel staan met grijs of wit haar. Dus soms heb ik ook iets van "waarom kleuren, als het grijs worden gewoon bij 't leven hoort?".
Daar heb ik nooit over nagedacht eerlijk gezegd. Ligt er denk ik aan hoe grijs haar bij mij staat. Mijn moeder heeft heel mooi grijs haar. Dus als ik dat ook krijg zal ik het waarschijnlijk niet gaan verven.
Ik krijg aan de voorkant 1 licht grijze pluk, vind het wel cool eigenlijk. Ik heb rossig haar en dan zie je er dus 1 grijze pluk aan de voorkant bij zitten. Meestal laat ik deze gewoon zitten, maar als ik het verf ga ik hem er ook niet tussenuit halen. Mijn vriend is al grotendeels grijs, en deze twijfelt soms over verven maar zegt dat met mij en de kids het grijs toch wel door de verf heen zal komen