Hoi dames, In december zijn door chronische ontstekingen en irritaties mijn keelamandelen eruit gehaald. Ik dacht na flink pijn en nabloedingen van alle ellende af te zijn, en ben nu erg blij dat ze er uit zijn, maar ben wel constant verkouden, dan weer neus verstopt, dan weer loopneus, keelpijn, pijn bij slikken, hoofdpijn. Ik heb dat daarvoor uiteraard ook wel eens gehad, maar nu aan één stuk door sinds de operatie. Kan dit verband hebben? Heeft dat iets met neusamandelen te maken? Slim om de behandelend arts nog eens te bellen?
Ja dat zou heel goed kunnen. Ik zou gewoon even bellen. Bij mij zijn ze ooit gelijk allemaal er uit gehaald ( dat deden ze toen nog)
dat doen ze nu nog hoor Bosi, want is vorig jaar juni nog bij mn dochter gebeurt neus én keel tegelijk
O ja als ze er last van hebben inderdaad wel. Onze dochter heeft ook hele grote amandelen ( keel) alleen ze heeft er geen last van..dan knippen ze ook niet.
Weet niet hoe oud je bent maar ik heb 2 jaar geleden op 27 jaar amandelen eruit gekregen en vroeg toen ook of ZE gelijk neusamandel eruit haalde een mijn kno arts zei toen dat volwassen dat niet hebben.ik ben trouwens na de tijd niet Meer verkouden geweest
Het gaat hier over mezelf, misschien is dat bij volwassenen anders? Ik weet het ook niet of neusamandelen kunnen gaan irriteren en verkoudheid kunnen veroorzaken door verwijdering keelamandelen.