Weight wachters, wie doet of deed het en hoe beviel het?

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik zit er aan te denken om weight wachters te gaan doen. Alleen vind ik het nogal prijzig, zestig euro voor de eerste drie maanden en daarna 16 euro per maand.

Wie heeft er ervaring mee en hoe voldeed het jou?
    Ik moet ruim 20 kg afvallen.

2. Juud78

Juud78 Actief lid

5 okt 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Ik zit sinds 2,5 maand bij de weightwatchers en het bevalt erg goed. Ik ben nu 10 kg afgevallen.
    Het is makkelijk vol te houden, ik heb bijna geen hongergevoel en kan lekker eten.

Ik ga iedere week naar de cursus en ik kan online inloggen. Hier kan ik bijhouden wat ik eet en hoeveel punten ik verbruik op een dag. En ik kan lekkere recepten opzoeken.

Het is inderdaad wel prijzig, dat is een nadeel. Ik zie het maar als een investering in mezelf en mijn gezondheid.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben sinds juli met ww bezig bevalt super ben nu 13 kg kwijt niet super veel maar blijf nu wat hangen.
    Ja duur alleen online vind het best meevallen het is voor je gezondheid toch.

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik vind het helemaal niet prijzig, 16 euro per maand is 4 euro per week, dat is toch geen geld voor je gezondheid? dan met wat minder snoep eten bepaar je dat toch wel hihi

Ik doe het nu bijna 1 jaar en ben 25 kilo kwijt, slow but steady, de richtlijn van WW is 500 gram per week ongeveer, ik eet gewoon nog snoep (met mate) ik kan niet zonder haha

Gewoon normaal , geen speciale (dure) dieetvoeding e.d. juist vaak zelfs vollere producten :p ik eet gewoon friet, pannenkoeken, ga morgen weer uit eten.

In het begin deed ik niet echt sporten toen viel ik ook af maar sinds ik ga sporten val ik wat mooier af (op de goede plekken)

IK ben er dus zeer over te spreken, het is niet moeilijk, zou het jaren kunnen doen want voelt niet als dieten..

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

6. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Ik heb het 3 maanden gedaan, en het heeft mij zeker geholpen!
    Ben 8 kilo kwijt geraakt!
    Ik vulde alleen op het laatst mijn eetdagboek niet meer in, ik zit veel op mijn mobiel en de android app werkt gewoon niet op mijn mobiel. Daar baalde ik van.
    Maar ik hou het nog steeds goed vol, heb nu een gezonde eetstijl gekregen door WW.

Ik moet nog 10 kilo kwijt, maar dat gaat me zeker lukken, ook zonder WW. En ik gebruik de 15/16 euro nu voor een abbo op de sportschool.

7. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Dit dus.
    Ik ben in 2 maanden van 68 naar 62,5 kg gegaan, zonder moeite! (WW online).

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb het 3 maanden gedaan en ben van 81.5 naar 76 gegaan.
    Nu schommel ik een beetje tussen 75 en 77. Dus ben sinds ik het niet meer doe niet echt aangekomen.

Wil heel graag naar de 70, dus ga er na de feestdagen weer helemaal tegen aan om voor de zomervakantie er nog minimaal 7 kilo af te krijgen. Ik vond het ook makkelijk te doen, alleen moet ik me er nu wel weer tegen aan zetten op weer alles te gaan tellen en daar heb ik nu even geen zin in :)

9. Onje

Onje Niet meer actief

Heerlijk "dieet" .
    Week of 2 a 3 nog lekker naar de mac geweest gewoon omdat het mag!

10. prettybaby

13 aug 2009
    72
    0
    0
    NULL
    Thuis
    Hier ook goede ervaringen! In 2 maanden 5 kilo kwijt. Nu ben ik zelf de draad een beetje kwijt ;) maar na de feestdagen er weer volop tegenaan!

Deel Deze Pagina