Even mijn lange verhaal in het kort. Zitten nu in ronde 12. Heb in feb 11 HSG gehad, was goed. Daarna bloed moeten prikken, niet goed. Heb chlamydia gehad toen ik 18 was en nog steeds die anti stoffen in mijn lichaam. Moet nu 23 juli weer bij fert. arts komen. Wat gaat er nu gebeuren? Kom ik in de achtbaan ? Misschien zijn er meer mensen met dit probleem, hoop ik....
Je hebt chlamydia GEHAD, dit zal de rest van je leven aantoonbaar kunnen zijn in je bloed, dat is normaal. Dit zegt echter niets over je zwangerschapskansen. Je HSG was goed, dus de chlamydia heeft geen zichtbare schade aan je eileiders veroorzaakt. Wel kan het zijn dat de trilhaartjes in je eileiders niet meer 100% functioneren, maar dat is niet te zien, ook niet met een kijkoperatie of zo, want een eileider is simpelweg te dun daarvoor. Ik denk niet dat je gelijk in de achtbaan terecht komt. Hoe zijn de zaaduitslagen van je vriend/man? Zelf denk ik dat het een beetje van het ziekenhuis afhangt wat er nu gaat gebeuren. Het ene ziekenhuis is nu eenmaal eerder bereid een behandeling aan te bieden dan het andere. Als jouw cyclus klopt en de zaaduitslagen zijn goed, dan denk ik dat ze gaan zeggen: probeert u het eerst maar weer een half jaartje zelf....
Zaad nog niet getest, dat gaan we de 27e vragen. Voor de zekerheid wil ik t wel weten Hopen dat alles meevalt Dank je