ervaringen utrogestan/ progesteron te kort.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door happy tree, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy tree

10 mrt 2011
    49
    0
    0
    Duitsland, Sachsen
    Hoi Vasca, lees net even je laaste berichtje van ander topic en zie bij jou ook geen goed nieuws. BAH! Ik hoop dat je toch nog een beetje een gezellige avond hebt gehad op je verjaardag. In ieder geval daarvoor nog happy late b-day... ook al had je je natuurlijk een heel bijzonder kadootje gewenst. Virtuele knuff....

2. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hi Happy tree....

wat jammer dat het bij jou ook niet gelukt is. Wel fijn dat je gynaecoloog je zo serieus neemt. Die van mij nu ook wel, maar het ziekenhuis weer niet zo heel erg.
    Wat die van mij voorstelde was een microcurretage. Dan halen ze paar dagen voor je ongi bms uit je baarmoeder weg en onderzoeken dat uitgebreid op kwaliteit etc. Ze zei nl tegen mij dat opnieuw bloedonderzoek op progesteron geen zin had.
    Heb jij al een hogere dosis utro? Je gebruikte toch niet zo veel? Ik neem 3x2 per dag.

Wij gaan trouwens die microcurretage toch niet doen, omdat het onze kansen voor IUI mogelijk weer verkleind. Das heel gek, maar als ze wat vinden, zien ze dat dus als oorzaak en zouden we nog langer zelf moeten proberen. Dat willen we juist niet. Dus neem ik gewoon de utro (wat de oplossing toch is als het mis zou zijn).

Ik ben natuurlijk geen arts, maar als ik ff meedenk met jou, zou ik denken dat het misschien al mis gaat met het opbouwen van het bms? Want van utro wordt het niet dikker, het houdt het alleen in stand. Dus als het met utro nog zo dun is, dan is het misschien nooit dikker geweest? Dan moet je geloof is oestrogeen ofzo krijgen. Of je dosis moet dus omhoog?

Hier naast niet zwanger (en nog niet ongesteld, vind dit maar een raar soort "limbo") ook nog eens ziek. Voel me heel beroerd. Gelukkig heeft een vriendin van me precies hetzelfde virus (een hele gekke) en hoef ik me niet in mijn hoofd te halen dat ik stiekem dus toch zwanger ben.

Ben benieuwd of er nog wat uitkomt met je nieuwe onderzoeken.

Wij gaan nu een samenlevingstest doen. Dat is nog onze enige kans om eerder door te mogen met IUI. Want anders moeten we het nog tot januari zelf proberen. Daar zie ik echt erg tegen op. Maar nu weten we dan hopelijk wel dat of dat vruchtbare slijm goed is, of dat we dus eerder door mogen.

Meid, balen allemaal he? Maar hoop echt dat het voor ons allebei snel gaat lukken. Dit is echt wel iets waar iets aan te doen moet zijn.

Deel Deze Pagina