Iemand ervaring met Hauck draagzak?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Debby1, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Heeft er iemand ervaring met de hauck draagzak die je op 3 manieren kan dragen?

Kan hem via MP kopen, ben ff benieuwd.... Thanks!

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    volgens mij is dit geen ergonomische drager!
    zowieso je kindje naar voren dragen is echt niet comfortabel voor je kleintje.

bij een ergonomische drager moeten de knietjes hoger dan het kontje zitten, zodat je een soort M vorm hebt.

Ik heb eerst gedragen in een rekbare doek (tricot slen van babylonia) dat vond ik erg fijn en was voor mijn dochtertje ook heel prettig.

Maar je hebt genoeg dragers die wel egonomisch zijn
    hier kan je ergo dragers vinden en info over doeken.

Succes!

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Wij gaan binnenkort een midweeks naar zee en dan zie ik me niet met m'n zoontje van 8 mnd in de wandelwagen aan de haal. En af en toe wandelen we op de Veluwe.... Maar verder zal ik het niet veel gebruiken denk ik...

Thanks voor de site!

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja, dan wil je natuurlijk niet te duur aansschaffen..
    er zijn ook heel veel ergomische dragers die makkelijk om te doen zijn en voor een leuk bedrag op MP staan!

succes met zoeken!

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik zou zeker voor een ergonomische drager gaan. Niet alleen voor je kindje, maar zeker ook voor je eigen rug!

Ergonomische dragers zijn wellicht in aanschaf iets duurder, maar behouden hun waarde. Ook over jaren heen kun je ze voor dezelfde prijs verkopen.

Waarom on-ergonomische dragers zo goedkoop zijn? De mensen die regelmatig dragen of die het hebben ervaren hebben ervaren dat deze dragers niet fijn dragen en om er dus toch vanaf te komen en geld voor te vangen verkopen ze ze goedkoop.

Er zijn overigs ook dragers die je voor een week of twee weken kunt huren/lenen. Google maar eens. Scheelt nog meer geld.

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    even wat over de heupjes van een kind; wanneer er ergonomisch gedragen wordt zit het kindje altijd met zijn/haar buiken tegen het lichaam van de volwassene en worden de heupjes van knieholte tot knieholte ondersteund.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina