Ervaringen vacustep

Discussie in 'De lounge' gestart door Myrthe, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

#1 Myrthe, 22 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2013
    Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?
    Ik heb ontzettend veel cellutis op mijn bovenbenen en weet niet hoe ik hier vanaf kom. Ik durf niet eens te zwemmen.

2. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    - gezond eten
    - veel water drinken (min 2-3l per dag), alcohol en koffie zo veel mogelijk vermijden
    - sporten, dagelijks een half uur
    - van pil als anticonceptie overgaan tot een hormoon- of (beter nog) koperspiraal, hormonen werken vochtophopingen in de hand

Vacustep is vooral duur, en je moet dat blijven doen. Of als je stopt daarmee, dan zal je toch iets anders moeten doen in de plaats, anders komt de cellulitis weer terug.

Er zijn een hoop workout video's op Youtube te vinden. Denk bijvoorbeeld aan Jillian Michaels, Blogilates, of Tone It Up.

Besteed het geld wat je niet uitgeeft aan Vacustep aan een sportuitrusting.

Ik heb cellulitis op m'n billen en achter op mijn bovenbenen, en sinds ik gezond eet, veel water drink, en sport is het aan het verminderen.

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Even titel aangepast. Ik drink bijna geen alcohol wel veel koffie.
    En gebruik geen anticonceptie. Wat voor sport is dan wat? Ik heb een hekel aan de sportschool ;) Wandelen daarin tegen doe ik graag.

4. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Wandelen is natuurlijk al heel goed :) Als je een fiets hebt, kan je ook gaan fietsen. Of thuis een half uurtje dansen op je favo nummers.

Ik doe workout video's van youtube, omdat het gratis is en net zo effectief als de sportschool. Een setje dumbbells en sportschoenen die goed schokken dempen (aka high intensity training, of gewoon hardloopschoenen) is alles wat je nodig hebt. Eventueel nog een matje, maar als je een vloerkleed hebt is een matje niet echt nodig.

Deel Deze Pagina