Centerparcs appartement

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Anne09, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik wil een weekendje centerparcs boeken, maar als ik bij de zoekfuntie 2 volwassenen en 1 baby invul krijg ik alleen appartementen. Vind ik ik opzich geen probleem, maar daar staat bij specificaties bij dat er geen kindermeubilair geplaatst kan worden.. :(

Dus heeft iemand ervaringen met die appartementen en kan het dus echt niet?? Want dan is het wel een vreemd dat je alleen die vind met de zoekfuntie..

2. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Welk centerparcs heeft een appartement?
    Ik ken enkel de huisjes/bungalows en de hotels...

In ieder geval heeft elk huisje een kinderbed en kinderstoel.
    Over een paar weken naar centerparcs in duitsland geweest en daar hadden ze in de woonkamer zelfs een box staan!

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.992
    113
    Vrouw
    Wij hebben vorig jaar een 2 pers. bungalow gehuurd (nouja kregen we gratis bij aankoop van een fiets), ook daar stond van te voren bij dat er geen kindermeubilair zou zijn en dat dit niet geplaatst kon worden.
    Nouja wij zijn erg eigenwijs dus hebben zelf een campingbedje meegenomen, tja dit paste maar net!
    De woon- en slaapkamer was 1 ruimte, de slaapkamer werd iets afgeschermd door een kast. Het bed stond in het midden, dat hebben we helemaal tegen het raam moeten zetten, campingbedje ernaast gepropt en dan hadden we 20 cm om te lopen dus om in bed te stappen of om mn zoontje op bed te leggen.
    Een box zou daar al helemaal niet meer passen en een kinderstoel zou ik ook niet weten waar je die neer zou kunnen zetten.
    Dit jaar dus maar een 4 persoons huisje gehuurd.

Als je die wilt vinden moet je bij zoeken op 2 slaapkamers klikken.

4. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Okee bedankt voor de info, mijn kindje zal pas een paar maanden zijn tegen die tijd dus misschien wel het overwegen waard

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Je hebt in Port Zelande ook 4 persoons appartementen met gewoon 2 slaapkamers.

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wij zijn naar een 2 persoonsappartement geweest op de eemhof, daar krijg je echt geen campingbedje in!!! Heel erg smal! Ik zou ook voor een 4persoons huisje gaan!

7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.225
    6.671
    113
    Je kunt beter met zoeken opgeven dat je met 2 personen bent en minstens 2 slaapkamers wilt. Niet kiezen voor een kinderbungalow, want dat zijn speciale en daar heb je maar enkele van. Die zitten zo vol. Heel vervelend dat je denkt dat dan heel CP vol zit als je op deze manier zoekt. Bij de boeking zelf kun je dan je kind opgeven.

Deel Deze Pagina