kinderkledingparty hoe te organiseren

Discussie in 'De lounge' gestart door ladydd, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai
    ik zou graag willen beginnen met kinderkledingparty's bij mensen aan huis.
    hoe gaat dit in zn werk eigenlijk want heb totaal geen ervaring ermee.

dus wie oh wie heeft er ervaring mee.

2. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Heb je zelf al een soort handel in kinderkleding? Ik zou denk ik een facebook pagina aanmaken en deze door zoveel mogelijk mensen laten delen. En eens beginnen met party's geven in je vriendenkring. Waarbij je vraagt of zij voor jou onbekende vrienden uitnodigen. En op deze manier nieuwe afspraken maken?

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Eigen kring beginnen dit voor mond op mond reclame. Advertentie marktplaats en op de plaatselijke braderieën gaan staan.

Zorg voor visite kaartjes en doe deze bij iedere bestelling!

4. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb al een fb pagina :D braderieen sta ik ook al :D
    maar moet je alle kleding op voorraad bij je hebben of kunnen ze dit dan ook bestellen? of hoe word het normaal gedaan?

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.030
    552
    113
    ik zou wel wat op voorraad hebben. ik zou persoonlijk geen zin hebben om lang op iets te wachten. en dan is het dalijk niet meer verkrijgbaar ofzo. als ik iets zie wil ik het ook meteen hebben. maar ik ben sowieso al niet van die partys. voel me vaak verplicht iets te kopen tegenover de gastvrouw zeg maar

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ben een aantal keer naar een make up partyvgeweest. Meestal had dat een thema die de gastvrouw uitgekozen had. Daarvoor had ze veel bij zich wat je kon proberen. Ik zou dus zeker een uitgebreide collectie meenemen zodat je de stof goed kan bekijken, voelen en zien hoe het er in het echt uitziet. Binnen 2 weken had ik mijn bestelde dingen in huis. Dat vond ik wel een acceptabele tijd daarvoor. Langer moet het in mijn ogen niet duren.

7. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Ik zou misschien in het beginnen zorgen voor een kleine voorraad en dan op is op? Nabestellen kan natuurlijk maar als de kleding achteraf niet meer te leveren is zou ik dat heel vervelend vinden. En hoe beter het gaat lopen,hoe groter je je voorraad kunt houden?

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Geen idee wat voor soort kleding je verkoopt en waar je het inkoopt, maar ik, als kleine ondernemer kan helaas niet zomaar een paar artikelen ergens na bestellen. Ik moet dan een order plaatsen met een minimum bestelbedrag. Voor mij is bestellen dus niet haalbaar en is het op=op.
    Meestal wordt de gastvrouw een percentage korting geveven over het totaalbedrag wat die avond is verkocht.

Deel Deze Pagina