Plopsaland Coevorden

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door momim, 20 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Wij verblijven in Center parcs Sandur. Gezien het weer zijn we op zoek naar leuke binnenactiviteiten. We hebben een zoontje van2, bijna 3. Is plopsaland leuk? En is het het geld waard? Hij is al een meter, dus we betalen dan 3x 23 euro.

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja, voor kindjes groter dan 1 meter mogen ze bijna overal in.
    We zijn ook voor het eerst geweest toen onze oudste bijna 3 was. Hij heeft er van genoten.

We hadden toen een meerdagenpas waardoor we een aantal dagen achter elkaar eventjes zijn geweest. 1x entree betalen en konden we een midweek gebruik van maken. Dus dat was prima.

Het is een klein overzichtelijk park echt gericht op (kleinere) kinderen.
    Op veel plekken zijn er kortingsbonnen te krijgen. Kruidvat heeft soms ook leuke acties. Daarmee zijn we de 2e keer in Hasselt gegaan. Toen was het 2e kaartje gratis (we zijn met 4en).

Ik vind het jammer dat er geen gereduceerd tarief is voor volwassenen, want die hebben dus helemaal niets aan het park, je bent er echt voor je kind. Haha. Daar binnen is alles natuurlijk ook hartstikke duur.

3. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.503
    8.425
    113
    Ik vond het er vreselijk :|
    De kinderen hebben t er wel leuk gehad :roflmao: en daar ging het om.

Maar serieus, 1 grote glazen wand was er toen op het noorden met blauwig glas, heel raar licht, ik kreeg er dus echt koppijn van, beide keren dat we er geweest zijn.

4. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Als ik het zo lees gaat ons zoontje het dus wel leuk vinden, vind het idd wel duur voor een dagje voor een kind. Meestal is er, als het zo op kinderen is gericht, wel een aangepast tarief voor volwassenen

5. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Voor kinderen is het leuk, we wonen vlakbij maar zijn maar 1x geweest want vindt de entree voor volwassenen echt achterlijk en die 10 euro parkeergeld is ook absurd.
    Met die leeftijd zijn ze net zo blij met een indoorspeeltuin zoals monkey town :D
    En met dit weer kunnen ze ook niet leuk buiten spelen.
    Zo groot is het daar niet hoor.

6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    We zijn net thuis, vanmiddag heen geweest :roflmao:
    We hebben een jaarabonnement en dit is ons favoriete uitje. Dochter van 5 kan inmiddels overal zelfstandig in. Zoontje van 2 vindt het ook super!

Ik zou wel kijken of je ergens korting kunt krijgen. Bijv met Jumbo punten? Even Googlen, dan vind je vast wel iets.

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    Het is er heel erg klein
    Voor kleine kinderen wel leuk meerdere keren in hetzelfde
    Wij vonden het vreselijk gaan liever naar iets groters

Butchke vindt dit leuk.
  8. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Wij vonden het heel erg leuk! Het is klein, maar toch zit er zoveel in verwerkt dat ze zich er goed kunnen vermaken!
    Zeker op die leeftijd!

9. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    mijn zoon van toen 1,5 vond het prachtig! Hij was nog geen meter maar kon wel in allerlei attracties. Is de ah kaartjes actie er niet meer?

10. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    We hebben inderdaad jumbo punten gebruikt voor 10 euro korting we gaan morgen, ik ben benieuwd!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Wij hebben ook een jaar abonnement
    Op de kop getikt bij vakantie veilingen volgens mij ....3 stuks voor €70 destijds.. echt een schijntje:roflmao: als je ziet wat nu de prijzen zijn:eek:
    We hebben wel een parkeer abbo erbij afgesloten..
    Gaan elke maand wel een keer

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    En hoe hebben jullie het gehad?

momim vindt dit leuk.
  13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    Voor kleine kinderen is het best heel erg leuk, maar wel veel te duur. Zeker gezien er voor volwassenen niks aan is. Zou zelf alleen met korting gaan, maar ja, als je toch in de buurt bent.

14. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    Lief dat je het vraagt! Ons zoontje vond het fantastisch en heeft zich heerlijk vermaakt! Het zeepbellenfestijn was het hoogtepunt als afsluiting. Hij kon daarna geen boe meer zeggen en sliep al voor we het terrein af waren gereden. We zijn in december nog in de Efteling geweest, toen wilde hij in alle achtbanen waar ie in mocht maar nu zijn we bijna niet verder gekomen dan de glijbanen. Hij heeft zich goed vermaakt iig :)

Deel Deze Pagina