Wij verblijven in Center parcs Sandur. Gezien het weer zijn we op zoek naar leuke binnenactiviteiten. We hebben een zoontje van2, bijna 3. Is plopsaland leuk? En is het het geld waard? Hij is al een meter, dus we betalen dan 3x 23 euro.
Ja, voor kindjes groter dan 1 meter mogen ze bijna overal in. We zijn ook voor het eerst geweest toen onze oudste bijna 3 was. Hij heeft er van genoten. We hadden toen een meerdagenpas waardoor we een aantal dagen achter elkaar eventjes zijn geweest. 1x entree betalen en konden we een midweek gebruik van maken. Dus dat was prima. Het is een klein overzichtelijk park echt gericht op (kleinere) kinderen. Op veel plekken zijn er kortingsbonnen te krijgen. Kruidvat heeft soms ook leuke acties. Daarmee zijn we de 2e keer in Hasselt gegaan. Toen was het 2e kaartje gratis (we zijn met 4en). Ik vind het jammer dat er geen gereduceerd tarief is voor volwassenen, want die hebben dus helemaal niets aan het park, je bent er echt voor je kind. Haha. Daar binnen is alles natuurlijk ook hartstikke duur.
Ik vond het er vreselijk De kinderen hebben t er wel leuk gehad en daar ging het om. Maar serieus, 1 grote glazen wand was er toen op het noorden met blauwig glas, heel raar licht, ik kreeg er dus echt koppijn van, beide keren dat we er geweest zijn.
Als ik het zo lees gaat ons zoontje het dus wel leuk vinden, vind het idd wel duur voor een dagje voor een kind. Meestal is er, als het zo op kinderen is gericht, wel een aangepast tarief voor volwassenen
Voor kinderen is het leuk, we wonen vlakbij maar zijn maar 1x geweest want vindt de entree voor volwassenen echt achterlijk en die 10 euro parkeergeld is ook absurd. Met die leeftijd zijn ze net zo blij met een indoorspeeltuin zoals monkey town En met dit weer kunnen ze ook niet leuk buiten spelen. Zo groot is het daar niet hoor.
We zijn net thuis, vanmiddag heen geweest We hebben een jaarabonnement en dit is ons favoriete uitje. Dochter van 5 kan inmiddels overal zelfstandig in. Zoontje van 2 vindt het ook super! Ik zou wel kijken of je ergens korting kunt krijgen. Bijv met Jumbo punten? Even Googlen, dan vind je vast wel iets.
Het is er heel erg klein Voor kleine kinderen wel leuk meerdere keren in hetzelfde Wij vonden het vreselijk gaan liever naar iets groters
Wij vonden het heel erg leuk! Het is klein, maar toch zit er zoveel in verwerkt dat ze zich er goed kunnen vermaken! Zeker op die leeftijd!
mijn zoon van toen 1,5 vond het prachtig! Hij was nog geen meter maar kon wel in allerlei attracties. Is de ah kaartjes actie er niet meer?
Wij hebben ook een jaar abonnement Op de kop getikt bij vakantie veilingen volgens mij ....3 stuks voor €70 destijds.. echt een schijntje als je ziet wat nu de prijzen zijn We hebben wel een parkeer abbo erbij afgesloten.. Gaan elke maand wel een keer
Voor kleine kinderen is het best heel erg leuk, maar wel veel te duur. Zeker gezien er voor volwassenen niks aan is. Zou zelf alleen met korting gaan, maar ja, als je toch in de buurt bent.
Lief dat je het vraagt! Ons zoontje vond het fantastisch en heeft zich heerlijk vermaakt! Het zeepbellenfestijn was het hoogtepunt als afsluiting. Hij kon daarna geen boe meer zeggen en sliep al voor we het terrein af waren gereden. We zijn in december nog in de Efteling geweest, toen wilde hij in alle achtbanen waar ie in mocht maar nu zijn we bijna niet verder gekomen dan de glijbanen. Hij heeft zich goed vermaakt iig