ervaringen vakantieveilingen?

Discussie in 'De lounge' gestart door babyke, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Heeft er iemand ervaring met de website vakantieveilingen?
    Er staan kaartjes op voor een PSV wedstrijd die ik wel zou willen voor mijn man.Alleen valt het me op dat ze steeds voor de ongeveer dezelfde prijs weggaan.Ik hou het de afgelopen drie dagen in de gaten en bied ook wel eens mee.Vraag me af ofdat het wel eerlijk gaat en er niet een minimum prijs is of zo.Anders zou het toch niet zo zijn dat ze telkens op een euro of zo na hetzelfde opleveren?

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik heb al een aantal keer wat via vakantieveilingen gedaan, nooit problemen gehad en ook nooit teveel betaald. Had zelfs van de zomer 4 kaartjes voor hellendoorn voor maar 30 euro!! Terwijl ze los wel 21,- per stuk kosten...je moet even mazzel hebben en goed opletten!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    je moet mazzel hebben indd
    ik koop heel vaak wat via vakantieveilingen.

je moet gewoon wachten tot de laatste 5 seconden en dan 2 euro meer bieden bwv..

maar ik geloof wel stiekem dat er mensen zijn van de veilingen die mee bieden om het wat op te krikken..
    ( ik bied meestal rond 24.00 dan ist rustiger )

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gewoon goed in de gaten houden dus :D

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    1x pas was gewonnen via hun dus heb nog niet echt ervaring...
    idd laatste paar seconden een bod uitbrengen dat paar euro hoger is dan het laatste.... je moet toch nog een keer extra bevestigen...

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Wij hebben via vakantie veilingen een vakantie naar Frankrijk gewonnen voor 225 euro normaal 1500 euro

VoOr twee dagen geleden samen met mijn zuse geboden oP vakantie naar Egypte kost Per Persoon 800 euro en nu gaan wij volgende week voor 300 pp dus het kan wel echt schelen

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook goede ervaringen en ben het eens met de reacties boven mij. Gewoon goed in de gaten houden!

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik vind het altijd zo leuk dat mensen het hebben over winnen. je wint helemaal niets, je biedt ergens op. ik doe er nooit aan mee. zijn mijn vakanties etc nooit die er op staan:)

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Toch vind ik het winnen

Het is eigenlijk gewoon een wedstrijd vind ik

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja zo zie ik t ook :)

11. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Mm toch wel positieve berichten.
    Toch maar wat beter in de gaten houden dan.

Bedankt :)

12. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ik zie het idd ook niet als winnen, je wint iets als je er niets voor hoeft te betalen, nu betaal je gewoon minder voor bijvoorbeeld een vakantie maar je wint hem niet ..

13. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ik heb deze kaartjes ook gekocht! Vandaag binnen gekregen :) Voor 37,- dus 2 voor de prijs van nog geen 1 :D

14. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb al vaker iets 'gewonnen' bij vakantieveilingen. Tickets voor de Zwaluwhoeve meerdere keren, nooit meer dan 40€ voor betaald (2 pers, entree, ontbijt en diner inbegrepen), leren surfen voor 2 pers voor 15€, kaartjes voor de Apenheul 2 voor 18€. Ik vind het geweldig! Ik kijk 's avonds laat of juist 's morgen vroeg dan is het niet zo druk. En goed in de gaten houden idd :)

Deel Deze Pagina