Waar kopen jullie een kinderbril ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door beccie, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie

beccie Niet meer actief

Ik heb mijn zoontje zijn eerste bril bij pearl gekocht,
    hij is nu aan een nieuwe bril toe.
    waar kopen jullie de brillen voor kinderen meestal ?
    wij hebben een pearl en een hans anders in de buurt, is daar veel verschil tussen ?
    bij pearl werd altijd alles gratis gerepareerd als er iets verbogen of kapot was, is dat bij hans anders ook zo ?
    waar hebben jullie dus de beste ervaringen mee :)

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn oudste twee hebben brillen, ik heb ze bij eyes and more,

100 euro, soms een actie tweede kinderbril gratis en derde bril is dan 45 euro dus drie brillen voor 145,

De brillen van mijn zoon zijn nog nooit kapot gegaan, die van onze dochter wel... Het nadeel daarvan is dat als de pootjes afknappen ze het niet kunnen maken, normaal heb je er van die schroefjes ofzo inzitten of van die veertjes en dan maak je het pootje zo weer vast, dat kan bij die brillen dus niet,

Normaal zou je nieuwe moeten kopen, maar gezien de laatste bril van onze dochter bij mijn moeder kapot is gegaan is zij even snel naar het dorp gegaan en even aangegeven hoe raar het is dat je een nieuwe bril moet kopen terwijl alleen het veertje kapot is, toen viel het opeens onder garantie en krijgen we dezelfde bril gratis.

De andere winkels die je noemt heb ik dus geen ervaring mee sorry

3. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ik ben voor mijn dochter bij de plaatselijke opticien geweest. Vind het een superservice. Eerste bril was goed en tweede ook. Het kost wel wat meer maar haar bril valt elke keer gratis te maken.
    Hier in het dorp is geen landelijke brillenzaak en ik had geen zin om voor elke scheve poot naar de stad te moeten.

4. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Mijn zoontje heeft sinds afgelopen weekend een bril. Wij zijn uiteindelijk geslaagd bij de Eye Wish. Dat was de enige winkel in de stad waar ze een behoorlijke collectie echt kleine kinderbrillen hadden.

Deel Deze Pagina