Wie heeft nog meer zijn eethoek bij de televisie?

Discussie in 'De lounge' gestart door missmamsie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik heb net mijn eerste home-makeover gedaan. Wij wonen niet heel groot en er zijn weinig mogelijkheden om meubels te verplaatsen ed, maar ik wil na ong tien jaar weleens wat anders. Dus heb ik de eethoek met de zithoek verwisseld... Ik vind het wel wat, maar de praktijk zal uitwijzen of dit gaan bevallen. Hebben nog meer van jullie de eethoek bij de tv?:)

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Onze eettafel staat ook in de woonkamer waar de tv staat..

Maar snap niet helemaal wat je bedoeld? Bedoel je dat je nu aan de achtertafel moet haan zitten om tv te kunnen kijken?

Dat zou in mijn ogen echt k wezen als je het zo bedoelt zie je jezelf al zitten als je filmpje gaat kijken;)

3. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Hahaha, ja...waarschijnlijk wordt t ook k:D Maar ja, t mooie weer zal vast eens beginnen en nu gaan we misschien ipv film kijken eens goede gesprekken houden in onze zithoek zonder tv;)
    Ik heb trouwens nu ook geen zin meer om het terug te zetten, maar denk dat manlief er niet heel blij van gaat worden als hij vanmiddag thuis komt. Aan de andere kant, we kijken toch al bijna geen films meer en met al zijn errug vroege diensten gaat hij toch vaak vroeg naar bed:D

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Nou mijn man zou het me niet in dank afnemen ;) ik moet er zelf ook niet aan denken om de heletijd rechtop op een stoel te zitten.

Maar kan je geen manier vinden om tv ook mee te verhuizen ?

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Als je maar niet tijdens het eten tv gaat kijken, da's niet zo goed.

6. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Misschien dat mijn man idd wel een idee heeft voor de tv. Ik heb hem net al een sms gestuurd dat hij niet blij van me zal worden vanmiddag, haha...kan hij zich alvast voorbereiden:)
    Nee, tv blijft lekker uit tijdens het eten:)

7. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Dan leggen we maar kussens op de tafel neer om 's avonds televisie te kijken;)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    waarom niet...tv hoeft toch niet iedere avond aan, word tijd dat mensen weer eens gezellig om tafel gaan zitten en kletsen of spellen spelen ofzo.....deden wij vroeger ook!

9. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Antares, dankje, dat is ook wel mijn idee. Ik denk alleen niet het idee van mijn man...

10. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Lekker een boek lezen... En het aquarium staat nu bij de zithoek. Mijn man heeft al vaker gezegd dat hij het ontspannen vind om naar te kijken. Nou, voilà;)

11. tulip

tulip Niet meer actief

hmm nee dat zou echt niet mijn ding zijn. Ik kijk graag televisie s avonds en doe op andere momenten wel spelletjes.

12. Bri

Bri Niet meer actief

Nee, de tv staat in de woonkamer en de eettafel niet.
    Ik vind het niet kunnen om tv te kijken onder het eten (behalve als ik alleen thuis ben, maar dan zit ik met het bord op schoot :D), en ik hou er niet van om zittend op een rechte stoel aan tafel tv te kijken.

13. Bri

Bri Niet meer actief

Wij doen ook nog wel eens een spelletje aan tafel, maar dan staat de tv niet aan. Die hoeft er dus niet bij te staan.

Deel Deze Pagina