Ik heb net mijn eerste home-makeover gedaan. Wij wonen niet heel groot en er zijn weinig mogelijkheden om meubels te verplaatsen ed, maar ik wil na ong tien jaar weleens wat anders. Dus heb ik de eethoek met de zithoek verwisseld... Ik vind het wel wat, maar de praktijk zal uitwijzen of dit gaan bevallen. Hebben nog meer van jullie de eethoek bij de tv?
Onze eettafel staat ook in de woonkamer waar de tv staat.. Maar snap niet helemaal wat je bedoeld? Bedoel je dat je nu aan de achtertafel moet haan zitten om tv te kunnen kijken? Dat zou in mijn ogen echt k wezen als je het zo bedoelt zie je jezelf al zitten als je filmpje gaat kijken
Hahaha, ja...waarschijnlijk wordt t ook k Maar ja, t mooie weer zal vast eens beginnen en nu gaan we misschien ipv film kijken eens goede gesprekken houden in onze zithoek zonder tv Ik heb trouwens nu ook geen zin meer om het terug te zetten, maar denk dat manlief er niet heel blij van gaat worden als hij vanmiddag thuis komt. Aan de andere kant, we kijken toch al bijna geen films meer en met al zijn errug vroege diensten gaat hij toch vaak vroeg naar bed
Nou mijn man zou het me niet in dank afnemen ik moet er zelf ook niet aan denken om de heletijd rechtop op een stoel te zitten. Maar kan je geen manier vinden om tv ook mee te verhuizen ?
Misschien dat mijn man idd wel een idee heeft voor de tv. Ik heb hem net al een sms gestuurd dat hij niet blij van me zal worden vanmiddag, haha...kan hij zich alvast voorbereiden Nee, tv blijft lekker uit tijdens het eten
waarom niet...tv hoeft toch niet iedere avond aan, word tijd dat mensen weer eens gezellig om tafel gaan zitten en kletsen of spellen spelen ofzo.....deden wij vroeger ook!
Lekker een boek lezen... En het aquarium staat nu bij de zithoek. Mijn man heeft al vaker gezegd dat hij het ontspannen vind om naar te kijken. Nou, voilà
hmm nee dat zou echt niet mijn ding zijn. Ik kijk graag televisie s avonds en doe op andere momenten wel spelletjes.
Nee, de tv staat in de woonkamer en de eettafel niet. Ik vind het niet kunnen om tv te kijken onder het eten (behalve als ik alleen thuis ben, maar dan zit ik met het bord op schoot ), en ik hou er niet van om zittend op een rechte stoel aan tafel tv te kijken.
Wij doen ook nog wel eens een spelletje aan tafel, maar dan staat de tv niet aan. Die hoeft er dus niet bij te staan.