de titel zegt het al wat denken jullie bij deze foto's? View attachment 402361 View attachment 402362
Ik wil zeggen zwanger maar als ik je verhaal goed herinner kan dat niet? Verder denk ik weinig bij een buik
Hij is wel rond.. Last van je darmen misschien? Zwanger was eigenlijk onmogelijk toch? Als ik me je verhaal goed herinner...
Darmen. Edit: Of duidelijker gezegd: 'Jeumig, het zou me niks verbazen als diegene ontzettend veel pijn in haar buik heeft!'
Zwanger. Maar vraag me af waarom je zoiets vraagt? Er zijn wel meer mensen met zo'n buik en die zijn toch echt niet zwanger.. Dus ja; misschien opgezette darmen? Dat lijkt me logischer vermoed ik.
ik zal deze foto er aan toe voegen.. zolas je ziet is er weinig enkel enz.. meer over.. View attachment 402363
het is inderdaad vocht, zoveel dat als jullie niet zouden weten dat het mijn foto's zijn je aan een zwanger persoon denkt.. ik heb op dit moment door mijn hartprobleem 4 kilo vocht teveel idd in de buik en in mijn benen, enkels enz.. wat ik wil met dit topic niet echt iets.. alleen maar laten zien hoe misleidend een foto kan zijn.. want als ik er bv bij had gezet dat het niet om foto's van mijzelf zou gaan dan waren de reacties denk ik anders geweest. het stomme is dus dat ik bv als ik in een winkel loop hoor zeggen van moeders tegen hun kinderen" kijk die mevrouw is vast zwanger.". of dat mensen het aan me vragen.. en ja iemand zij dat ik hiermee wel pijn in de buik moet hebben klopt helemaal, het doet zeer en erg ook maar helaas helpen de plastabletten ( nog) niet goed genoeg. wat ik wil bereiken niks eigenlijk gewoon benieuwd wat de eerste gedachtes zijn bij het zien van mijn buik foto's
dank je nou nee aandacht hoeft ik niet was gewoon nieuwsgierigheid en de foto verwijder ik direct weer. maar jij mag dat vinden hoor..