Ik wil graag een pocket (compacte) fotoprinter. Nu heb ik de Sprocket op het oog, maar er zijn nog meer merken met deze printers. Hebben jullie ervaring met eentje? Welke bevalt goed?
Hij ligt klaar voor dochter voor Sinterklaas maar nichtje, zus en schoonzus hebben dezelfde en hij bevalt hun allen heel goed. Tis natuurlijk nooit zo scherp als een ‘echte’ foto maar het is prima kwaliteit. Met de app kun je leuke kaders en stickers toevoegen. Erg leuk!
Als je eentje wilt hebben die kleine fotostickers print zou ik voor de zoemini gaan. Ik heb een paar sprockets geprobeerd, maar daar kwam zo’n rode waas overheen dat gezichten zwaar verbrand leken. De zoemini heeft dat niet. Wil je kwalitatief goede foto’s printen dan zou je voor een canon selphy kunnen gaan, deze print foto’s van een hele mooie kwaliteit, maar is wel wat groter.
Ik heb net de Sprocket gekocht omdat ik een mooie deal zag op Amazon. Hoop niet dat het tegen gaat vallen, anders gaat hij gewoon terug. Dan zal ik kijken naar jouw tips, dank je wel.
Ik heb ooit de hp sprocket mogen testen. Op het eerste oog was het een leuk ding, makkelijk te gebruiken en hij drukte de foto's prima af. Ook zat er een app bij waarmee je de foto's kon bewerken voordat je ze wilde afdrukken. Echter na 2 weken begonnen de foto's te verkleuren en de hoekjes wat op te krullen. Maar goed, dat waren foto's die in het daglicht lagen. Daarna getest door foto's in een donkere la te bewaren, maar ook daar begonnen ze te verkleuren. Ik heb dat ding dus heel snel weggedaan. Met andere pocket fotoprinters heb ik geen ervaring, maar dit viel mij dus behoorlijk tegen.
Hier 3 familieleden met een HP Sprocket maar niemand heeft last van een rode waas of kleuren die vervagen. Heel vreemd!