Ervaringen verzekering Interpolis

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :D

Op het moment zitten wij bij Zorg en Zekerheid en zitten er nu aan te denken om over te stappen naar Interpolis omdat wij hier al onze verzekeringen hebben.

Wie van jullie zit er bij Interpolis? En wat zijn jullie ervaringen.Bevalt het goed. Krijg je goede vergoedingen enz.

Alvast bedankt.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij zijn verzekerd bij Interpolis, nog nooit problemen mee gehad ;)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ben ik blij van interpolis af te zijn we hebben sinds de overname alleen maar een en al ellende gehad premies die 4 x per maand zijn af geschreven die we storneerden 1 x per maand vind in eigenlijk wel genoeg. waar we dus rekeningen van kregen en dus over de zelfde periode 4 maandpremies moesten betalen.dit ging dus 4 maanden zo door telkens bellen en telkens het zelfde gezeur al met al kregen wij begin dit jaar een rekening van 1800 euro teweinig betaalde premie dit klopt dus niet. nu loopt er een kort geding omdat hun dus nog 4000 euro terug moeten betalen omdat ze teveel hebben afgeschreven.

4. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Wij hebben ook interpolis alles in een. Geen probleem tot nu toe.

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ik heb ook alles lopen bij Interpolis. Bij mij was er ooit een foutje gemaakt waardoor ik te weinig premie had betaald. Zij hebben het verschil toen bijgelegd en daarna de premie verhoogd. Prima opgelost.
    Verder hebben wij een jaar geleden brand gehad thuis. Is allemaal heel erg netjes en redelijk snel afgehandeld. Ben dus erg tevreden!

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    wij hebben ook alles in een van interpolis en ik ben ook erg tevreden.
    wij hebben de 1 na hoogste zorgverzekering bij interpolis en krijg zo goed als alles vergoed geloof ik heb alleen een eigenbijdrage van 155 euro ofzo iets. (daar had ze het over maar snap dr niks van) wij gaan eind dec weer ff alles doornemen en eventueel aanpassen.
    ben erg tevreden tot nu toe. maar ik denk dat er bij elke verzekering wel iets is wat je niet bevalt en er is altijd iemand waar het wel fout bij gaat.
    het is een keuze van jullie zelf.

succes!

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

interpolis gehad!

slechte service
    reis verzekering maar NIKS krijgen we! kleine letters moet je echt lezen!

en dan het belangrijkst VEELSTE duur. We gaan over per janauri naar andere verzekering, en scheelt ons ruim 40 eurp per maand

dus ik vind het geen aanrader

8. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Wij hebben ook alles bij interpolis, ben er erg tevreden over. nog nooit problemen gehad.

9. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Volledig verzekeringenpakket bij Interpolis lopen en SUPERtevreden!

10. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb zelf goede ervaringen met Interpolis, ook
    om me heen hoor ik goede verhalen.

Vriendin van mij had waterschade door bovenburen
    en Interpolis keerde alles keurig uit en ook snel.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke goede ervaringen dus

@ Wonder, hebben vergeleken met meerdere zorgverzekeraars en scheelt overal max. 2 euro dus qua premie maakt het hier niet zoveel uit.

Deel Deze Pagina