Wij zijn fan van Videoland. Zeker omdat ze ook hele goede series uitzenden! The handmaid's tale is bijvoorbeeld zo'n serie, echt waanzinnig goed. Maar ze hebben meer goede series, maar je moet wel goed kijken. Netflix kijken we ook en dat is fijne afwisseling.
En dat is niet helemaal waar. Ja, ze hebben NL series, maar ze hebben ook hele goede Amerikaanse series (zie mijn andere post) Alleen al daarvoor is het de moeite waard om een maand uit te proberen.
Dank voor alle reacties dames. Ik denk dat het toch geen Videoland gaat worden voor mij. Ik ga denk ik volgende week een proef abbo nemen op NL Ziet. En dan zal ik daarna nog even laten weten wat ik daar van vind.
Ik heb sinds vandaag NL Ziet er op staan. Dat ging heel vlot, gegevens invullen, 1 cent betalen via iDeal. Daarna kon ik de app downloaden, naam en wachtwoord invullen en hij deed het meteen. Eerste indruk is goed. Je kan lekker door de programma’s heen bladeren. Live zenders kijken kan ook (Nl 1,2,3, RTL 4,5, SBS 6, RTL 7, Veronica, Net 5, RTL 8, RTL Z en SBS 9) en je kunt dan ook kiezen om programma’s vanaf het begin te zien. Als je programma’s terug kijkt, dan is dat zonder reclame. Heel fijn want dat was bij Knippr niet. Je kunt ook programma’s aanmerken als favoriet . Dan komen ze in een aparte balk en zie je meteen als er een nieuwe aflevering is. Dat vind ik een fijne feature voor programma’s die ik vaak kijk zoals het nieuws, RTL late Night etc. En mijn dochter heeft meteen Klokhuis en Jeugdjournaal als favoriet gezet. Al met al ben ik eigenlijk wel te spreken hierover. Precies goed als je verder geen digitale TV hebt. Zenders zoals Discovery Channel keek ik toch nooit naar. En voor series heb ik Netflix. Er staan hier wel series op, maar heel minimaal en dan maar 1 seizoen. Voor €7,95 per maand vind ik het mooi.
Hier alleen Netflix, NPO en YouTube. Heb eigenlijk nog geen moment m’n tv abbo gemist (sinds 5 maanden nu zonder abbo)
Over een aantal weken staan alle afleveringen van The Handmaids Tale erop (elke donderdag komt er een nieuwe uit) en echt alleen voor die serie zou ik dan een proefabbo nemen, is zo goed!
Nee voor 1 serie iets nemen of uitproberen (en dan moet je t weer afzeggen natuurlijk) doe ik niet. Als ik iets echt heel graag wil kijken en dat staat niet bij wat ik allemaal al heb, dan gebruik ik daar Kodi of piraten havens voor. Het is gewoon jammer dat het allemaal zo versnippert is omdat iedereen concurreert met Netflix en er momenteel heel veel spelers zijn.
Eigenlijk wel jammer dat je series niet ook los kunt kopen digitaal. Ik koop via iTunes nog best eens een film. Handig, dan kan ik die bewaren, want aan DVD's doe ik niet meer. Maar een serie daar kopen gaat niet. Dan kun je een jaar later voor een flinke prijs een dvd gaan kopen. Ik zou een serie als Game of Thrones graag gewoon willen hebben, in digitale vorm, met goede kwaliteit. Maar dan zou ik DVD's moeten gaan aanschaffen en rippen. Meh.