Hey, Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel mensen er bij de bevalling mogen zijn. Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen. En wil er 3 mensen bij hebben maar zou dat mogen? Hoeveel personen hadden jullie erbij? Liefs DA
Volgens mij mocht ik er twee bij, maar weet het niet meer zeker eigenlijk... Ik ben uiteindelijk bevallen met mijn moeder en mijn zus aan mijn zij, twee dus
Ik denk dat dat wel mag. Zijn culturen waar het gewoon is dat alle vrouwelijke familieleden erbij zijn en dat zijn er wel meer. Zal ook wel per ziekenhuis verschillen maar denk dat drie geen probleem is.
Bij ons in het ziekenhuis alleen je partner. Maar dat was bij de inleiding, dus ms is dat anders? Moet ook eerlijk zeggen, pfffff, meer dan genoeg.....wilde rust en irriteerde me mateloos aan de koffiejufvrouw die telkens kwam binnenwaaien voor mijn man.....lig je daar half naakt te puffen en pijn te lijden...komen ze vragen wat hij wil eten Er liep een verpleegkundige in en uit, en een verloskundige, en een gyn omdat de baby zo dipte dat ook het hartje even echt helemaal wegviel...had genoeg aan mezelf..
Tegen mij zeiden ze dat ik dat zelf mocht weten mits ze niet in de weg lopen. Maar 3 zal wel geen probleem zijn hoor
Bij mij in het ziekenhuis mogen er maximaal 2 personen aanwezig zijn. Je moet het goed navragen, het wordt anders ook wel erg druk op zo'n kamertje
Hier alleen mijn man.. Ik vond dat meer als genoeg en vond de geboorte van onze zoon ook echt iets van ons saampjes.. We hebben hem samen gemaakt en daar was ook niemand bij dus bij de bevalling ook niet.. Maar ieder z'n wens natuurlijk hoop dat jou ziekenhuis mee werk hieraan!
Is afhankelijk van het ziekenhuis, bij de 1 zijn de verloskamers groter dan bij de andere. Bij mijn eerste een echt heel ruime kamer en bij de 2e (ander zh) net ruimte voor 2 personen erbij. Ik zou dit van te voren wel navragen zodat je iig niet voor teleurstellingen komt te staan.
Hier mogen er 2 mensen bij zijn. Alleen manlief was erbij. Had ook geen behoefte aan meer of andere mensen. Zou het even navragen bij je volgende afspraak.
Ik had er 3 mensen bij (los van al t zkhuispersoneel)... En werd ingeleid, las dat iemand dacht dat t miss verschil zou maken...