Ik heb een paar dagen vrij genomen en wil een keer naar een museum (tips zijn welkom), en we gaan nog een dag naar de Efteling. LEGO world sla ik dit jaar maar een keertje over. En jullie?
Heel erg veel niks. Vanaf de zomervakantie hebben we het superdruk gehad en nog geen weekend niks gehad. Dus we sluiten ons op, doen lui, kijken film, spelen spelletjes en bakken appeltaart. Wellicht nog een keertje naar de bios en zwemmen
Hier niks....apk net gehad en daar zat een behoorlijk kostenplaatje aan helaas. Verder ben ik ook maar 1 dag vrij aankomende week, misschien een filmpje pakken met de kids ofzo.
Artis en de Trollenfilm staan op het programma en verder zien we wel, in ieder geval elke ochtend samen koffie/melk op bed doen
Ik heb echt wel een feestelijke week gepland -Naar de bioscoop, die trollenfilm denk ik -Roodkapje de musical -plaswijckpark -kinderboekenmuseum -skien -pannenkoeken eten bij oma En als er nog tijd en zin is Maritiem Museum en de Euromast op Er liggen ook al grote denneappels klaar om te worden geschilderd en beglitterd en een grote pompoen om uitgesneden te worden. (Lang leve de Rotterdampas!!)
Ik ga met zwangerschapsverlof (eindelijk! Keek ernaar uit!), onze verbouwing wordt afgerond, lekker thuis wat fröbelen, naar de trollenfilm en mijn verjaardag vieren. Maar ik moet nog een week wachten, hier is het een week later (zuiden)
Hier nog geen vakantie, maar wij gaan een paar dagen op vakantie. Daar gaan we lekker zwemmen & er is een binnenspeeltuin. Verder: naar de bios, naar het bos, samen knutselen, afspreken, koekjes bakken, tv-ochtend, ontbijten op bed.
niks bijzonders vandaag gaat mn middelste spelen en die is gister wezen logeren dus die is vanavond keikapot. met de andere twee gewoon in huis rommelen. morgen gaan we winkelen maandag niets bijzonders, gewoon zwemles eind van de middag dinsdag iets leuks doen met oma, als het droog is het bos denk ik woensdag heeft de middelste gewoon streetdance smiddags donderdag niks, misschien even naar monkey town vrijdag streetdance oudste en gitaarles middelste zaterdag verjaardag zondag hebben we ook nog wat.. die maandag zijn ze ook nog vrij ivm studiedag en komt er misschien een vriendje spelen.
Mijn man moet gewoon werken en ik heb geen rijbewijs, dus spectaculaire uitjes zitten er niet in. Ik heb me wel voorgenomen om tenminste één keer door de regen naar de supermarkt te wandelen, chocolademelk te halen, thuis pyjama's aan te trekken en warme chocolademelk te drinken.. Maar goed, hoeveel zin ik daar ook echt in heb als het volgende week stortregent, durf ik nog niet te zeggen Ons meisje is donderdag jarig, dan heeft m'n man wel vrij en gaan we naar de Efteling ♥ Misschien 's avonds nog een keertje bowlen, maar dat weet ik nog niet zeker.
Gewoon lekker relaxen en we zien wel wat de week brengt. Ben niet zo van het plannen. Een vriendin pland een vakantie van dag tot dag. Moet er niet aandenken. Kinderen vinden het ook heerlijk om gewoon aan te rommelen.
Ik werk in het basisonderwijs dus voor mij ook een weekje vakantie en mijn man heeft ook twee dagen vrij genomen. Balen dat het weer niet zo lijkt mee te zitten. We willen sowieso gaan zwemmen en naar een binnenspeeltuin. En als het weer mee zit, zijn we vast in de Efteling te vinden. Verder zien we het wel.
Wij gaan van maandag t/m donderdag naar eurodisney Leuke dagjes tips: museum Nemo of naturalis. Dierentuin Amersfoort met dinobos ook leuk. Veel plezier alvast!
Dagje dierentuin (had kaartjes gewonnen) man gaat met de oudsten naar de film gaan met de jongste naar een voorstelling van woezel en pip Maar we hebben nog geen vakantie. Nog een week geduld