In mei, 18 mei om precies te zijn, willen we een midweek naar, het liefst, center parcs. We vinden het park gewoon mooi, er is alles. Maar het is alleen zo duur, nu wilden we een lastmintute boeken tegen die tijd, maar mijn man denkt dat er dan misschien niets meer is, wat misschien ook wel zo is. Vorig jaar zijn we naar een vakantiepark geweest wat ook erg leuk was, maar het park is gewoon niet zo goed, het zwembad was slecht, de speeltuin was niet fantastisch. En onze dochter is 1,5 jaar nu, dus nog te klein, vind ik, om ver mee te rijden en dat soort dingen. Nu willen we graag naar een cp of landal ofzoiets. Heeft iemand hier ervaring mee, tips om het goedkoper te krijgen of ervaring met last minutes? Ik hoor het graag!
Hay, ik boek altijd last minut, vind het anders veelste duur...Meestal zitten we in meerdal of loohorst, maar maakt me ook niet zoveel uit waar we heen gaan dan, als het maar een aantrekkelijke prijs heeft!LAndal ben ik niet zo kapot van, eerder geweest en vies huisje en kapotten zooi en zo... Maar wij hebben vaak een goedkopen vakantietje!
Wat versta jij dan onder goedkoop? Dat vind ik ook moeilijk om te bepalen. Ik heb nu een folder binnen gekregen van een vakantiepark, geen keten ofzo. Maar een huisje voor een midweek in Hellendoorn, was ongeveer 265 euro (incl. alle kosten behalve een borg van 50 euro). Is dat goedkoop? Ik weet het niet.
voor hoeveel personen is dat dan!en wat zit er allemaal bij? Ik ben bij cp bv. meestal voor 6 persoons huisje een midweek 200,- euro kwijt!zit er het zwemmen uiteraard bij!
Landaal is iets goedkoper, en zeke rniet allemaal oude troep! Landal heeft 2 parken overgenomen van centerparcs en heeft dus ook die grootschalige faciliteiten. Lommerbergen en het vennenbos Wij hebben net langsweekend met pasen geboekt bij landal, in drente. Kleiner dan die 2, maar wel met zwembad, indoorspeeltuin, kinderboerderij etc. Zijn 300 euro kwijt, ik vind dat niet duur voor het paasweekend van vrij tot en met di. Was een aanbieding! kus miek
Roompot moet ook vrij goedkoop zijn. Of je kunt op marktplaats kijken, misschien vind je daar iets leuks bij het onderwerp vakantie.
en anders kijken op www.inpakkenenwegwezen.nl daar heb je soms veilingen waar je mee kan doen en is ook wel is zmazzel hebben als je het goedkoop hebt!
Ik heb pas geboekt met vroegboekkorting (betaal in 2 keer) we gaan in juli (zomervakantie) een midweek Landal in een 8 persoons familiehuis (speelgoed spelcomputer en box al aanwezig) voor 540, vind ik niet duur, toch?
Wij hebben een mysteryparc van center parcs geboekt via bungalows.nl. Een midweek, 4 persoonshuisje, voor totaal 180 euro. Je weet alleen een week van te voren pas naar welk park je gaat. Wel in een park in Nederland.
Sunparcs is nu ook van CP. dus als je friends ben van cp ben je het daar ook maar wij zijn in het park kemper meren geweest en willen daar straks ook weer heen leuk zwembad leuk plaza speeltuintjes en huisjes ook goed..we hadden toen het goedkoopste huisje maar er staat wel een vast ledikantje nu willen we in oktober een week in het luxte huisje en betalen 525. het ligt net over de grens dicht bij Lommel
Femmeltje dit is het park http://www.sunparks.nl/NL/NL/vakantiepa ... ense_meren was niet van cp maar van de organistatie sunparks, maar sinds vorig jaar is sunparks overgenomen door cp.