bijzondere bestemming europa?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Minny, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Amerika, Indonesië, het trekt ons allemaal zo. We zijn de standaard vakanties eenm beetje zat en willen iets bijzonders volgend jaar. Qua leeftijd van de kids en financiën gaat een verre reis niet lukken. Maar wat vinden jullie nou een bijzonder land om een beetje doorheen te trekken en niet te ver vliegen?

Of zullen we een jaartje overslaan en over 2 jaar een verre bestemming doen?

2. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Misschien trekken door Scandinavië of ruigere delen van Ierland? ZOOO mooi en ruig en onbewoond, niet het gevoel van het drukke Europa ;). Is dat niks voor jullie? :) Er zijn ook goede tours natuurlijk als jullie niet te veel willen regelen met de kids.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Klinkt heel mooi.

Het enige wat hier dan weer ontbreekt is een mooi warm tropisch strand. We willen bezichtigingen nl wel afwisselen met rust aan de kust:D

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    #4 mavi derya, 28 aug 2012
    Laatst bewerkt: 28 aug 2012
    Ik vind turkije erg mooi maar dan wel de grote steden Istanbul is erg mooi en izmir.

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Istanbul wilde ik ook zeggen.
    Prachtige stad met een hele aparte unieke sfeer,

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hmmm Turkije spreekt me niet zo aan. Zal ongetwijfeld ook heel mooi zijn hoor..
    Misschien zoek ik ook wel iets wat er niet is. Wil het liefst ook ver weg ivm mooie stranden enzo.. even een hele andere wereld.
    Maar zo'n verre vliegreis lijkt me niet leuk met kleine kids.

7. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Misschien dan delen van Portugal of wat kleinere eilandjes bij Spanje of Italië :)?
    Madeira bijvoorbeeld?
    Klik!

8. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben net terug uit Hongarije....heerlijke zwembaden en veel met een thermaal bad. Mooie omgevingen en veel oude steden. Mijn zoon en ik hebben echt zo genoten en met het vliegtuig ben je er binnen 2 uur.

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Marokko dan?

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Kijk eens naar Macedonië!
    Een paar vrienden van me zijn daar een weekje geweest en na het zien van hun foto's wil ik ook. Zo mooi!

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Griekenland ;) . Ik vind zelf de ionische eilanden erg mooi (groen!) en Kefalonie schijnt daarvan nog het meest authentiek te zijn (ik heb begrepen dat ze daar nog het langst de toeristen hebben kunnen weren in vergelijking met de andere eilanden).

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Niet super origineel, maar ik vind Italië fantastisch. Zoveel leuke stadjes en dorpjes, mooie natuur, fijne stranden en meren, lekker eten, heerlijk. En Rome blijft (voor mij) de mooiste stad die er is.

13. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn toen onze zoon 8 maanden was naar tunesie geweest. het is maar 2 en een half uur vliegen en je komt in een compleet andere wereld. en er zijn mooie stranden met helblauwe zee.

14. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Heb gister de reisgidsen voor Marokko opgehaald.

15. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    slovenie is erg mooi! is niet meer zo arm als je misschien nog denkt! je hebt er mooie steden, maar ook veel bossen en natuurparken, je hebt er schitterende meren waar je in kan zwemmen/varen, je hebt er oude delen van steden en nieuwe delen van steden, de mensen zijn er vriendelijk en dol op kinderen. het leven daar is heel goedkoop voor nederlandse begrippen. de vluchten zijn ook niet zo duur, het is kort vliegen, veel mensen spreken gewoon engels, en je kunt er heerlijk eten en drinken. je vakantie kan lui of actief zijn. ohja, en als je nou richting de zee gaat heb je ook nog zee en kun je (goedkoop) tripje naar italie doen!

16. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    we zijn vorig jaar trouwens naar bulgarije geweest, supermooi, goedkoop en heerlijk weer. we hadden een appartement met twee slaapkamers, superruime woonkamer en twee badkamers, recht voor het zwembad, mooi balkonnetje, en de zee was op loopafstand. was 4* appartement maar kostte incl vlucht en bustransfer totaal maar 1000e ofzo. was de week voor het hoogseizoen begon, maar het weer enzo was al super!!!!

17. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Macedonie wilde ik ook zeggen. Kennissen van ons zijn daar geweest en schijnt erg mooi te zijn en ook leuk voor kinderen. Veel grote meren en een lekkere temperatuur.
    Anders is Kroatie misschien ook wel wat.
    Het zuidelijkste deel van Kreta, Elafonissi, heeft ook een schitterend mooi wit zandstrand en kan je snorkelen tussen de mooie vissen. Ook een aanrader. Als je een acco. zoekt aan west kant van het eiland, kan je daar met de auto heen. Wij zaten in het plaatsje Platanias.

Deel Deze Pagina