Yessssss! Go Siebert Man dat hadden 'we' ff nodig vandaag ! Ennuh Dolly.. Houden zo, hopelijk alleen krampen en verder niets!
Hahaha Seabert!!! Zo krijgen onze bijnamen ook weer bijnamen! Nu nog even een mooie voor jou verzinnen! Maar wat je zegt, dit nieuws hadden we even nodig ja. Ik ga morgen hard duimen om 14:30 uur! Als jullie het voor mij willen doen volgende week, en uiteraard voor jou a.s. vrijdag, dan moeten er toch meer dingen goedkomen???
Hi, Nieuw hier, ik zelf heb tot nu toe ook alleen maar goeie ervaringen gehad met Voorburg. Prettige mensen die je altijd vriendelijk te woord staan en alles goed uitleggen. Ook heb ik het idee dat ze echt genoeg tijd voor je hebben ookal is het soms druk. Even in het kort mijn situatie. Eerste ICSI i.v.m. kwaliteit zaad van partner. 16e 1e start echo gehad 25e puntie gehad 28e terugplaatsing gehad Nu nog 1 week wachten tot ik mag testen. Wat een verhalen komen hier voorbij! Zie dat sommige echt al behoorlijk veel voor hun kiezen hebben gehad. Repect dames dat jullie alles positief blijven inzien!
Hé gezellig, een nieuwe! Welkom mmm1979! En wat spannend, de tweede wachtweek vind ik altijd het rotste! Sterkte en succes dus. Haha, wat een grapjassen zijn jullie zeg . Wel leuke bijnamen, hihi. En wat een rotdag zeg voor jou LW. Foto's pleite, geen fijne echo enz. Maar wat fijn dat je een weekje eerder mag komen. Twee weken is toch veel te lang om nog daarover in spanning te zitten. En tuurlijk ga ik voor je duimen!!!!!!!!! Lies, wat rot dat de groei toch niet helemaal wilde doorzetten . Nu maar weer verder hopen en duimen op een eindelijk goede punctie-waardige echo a.s. vrijdag. Ik dacht trouwens dat Lenie dan weer werkte. Afgelopen maandag had ze het volgens mij over de goede samenwerking met de vpk (oh jee, naam weer eens vergeten, ben zo slecht met namen) op ma, di en vr. Maar misschien werken ze op vrijdag allebei. De ene de echo's de andere de tp's ofzo. Kreeg ik toch nog een hartverzakking vanmorgen zeg. Om 10.00 uur had ik het lab gebeld en daarna gelijk m'n man. Zag ik om 11.45 uur dat hij mij gebeld had om 11.15 uur. Ik gelijk terugbellen natuurlijk. Zegt ie "het ziekenhuis heeft gebeld". So, en wat voor doemscenario's er toen door m'n hoofd gingen willen jullie niet weten. Maar gelukkig, alleen dat tijd voor de tp was van 12.30 uur naar 14.30 uur verschoven! M'n man schrok zich ook dood toen hij gebeld werd. Hij zag een 070-nummer en dacht gelijk dat dat het ziekenhuis weleens kon zijn... Maar gelukkig, geen zorgen! Wel heel lief van een super lieve collega. Zij komt voor mij invallen en dacht eerst nog dat het 12.30 uur was en ik wilde dan om 12.00 uur weg. Ze zei dat ze dan wel al om 11.30 uur zou komen zodat ik even rustig aan kon doen. Ik heb daarna alleen tegen haar gezegd dat het pas om 14.30 uur is. Kan ik eerst nog lekker even naar huis
Hoi mmm, Netjes dat je na 9 dagen al een punctie had! Hoeveel eicellen 'geoogst'? Tijd binnen is er idd ook wel, maar bemerk wat meer drukte buiten en toen ik vandaag erna nog belde was de vpk errug druk. Denk dat ze ook binnen stond op de kamer, dus tja dan kan je niet zoveel! Succes in je laatste wachtweek.
Top collega ZH! En dat zal wel even schrikken zijn ja! Ik weet niet zeker qua vrijdag, misschien sprak ze als 'ons' qua team. We merken het wel! Ik ga vrijdag iig wel 's middags/'s avonds werken, want anders kom ik volgende week weer niet uit. Mn leidinggevende ook maar weer even een update gestuurd.. Hoe gaat dat dan morgen? Had gelezen dat je dan nog even moet blijven liggen, maar neem aan dat die echo-stoel weer snel nodig is voor de volgende.. Als je moet overstappen naar ernaast kan het er misschien uitfloepen of kan dat niet?
De tp kamer ligt aan de andere kant, gelijk naast het lab. Dan hoeven ze niet een hele weg met je embryo te lopen. De vorige keren keken ze met een uitwendige echo mee of de buiten- en binnencatheter (slangetje) goed zitten in de baarmoeder en dan spuiten ze het embryo met wat vloeistof naar binnen en dan zie je echt een wit stipje zitten. Volgens mij hoef je maar heel even te blijven liggen. Ze zeggen dat je baarmoederwand of slijmvlies net pindakaas is
Bedankt Zeehondje en Lies30! Spannende dag morgen Zeehondje. Hopen dat alles goed gaat morgen! Lies30: ze hebben alle 22 eiblaasjes aangeprikt. Ze zeiden dat ze liever niks achterlaten ivm kans op cystes. Uiteindelijk waren er 19 eicellen gevonden waarvan er 17 rijp waren. Na de ICSI behandeling waren er 14 bevrucht. Op de tp dag hadden we 5 embryos met 8 cellen. Daar is de beste van teruggeplaatst. Moet nog afwachten hoeveel er cryo geschikt zijn. Dat zou ik per brief horen.
Mooie score hoor mmm! Daar dromen de meesten van! Momenteel zijn er bij mij 16 opties, heb wel veeeel meer follikels (58 geteld vanmorgen ). Maar ja grotendeels cyste dus (pcos). Wel fijn ook succes verhaal te lezen, iig deel 1 geslaagd . Is ook zoveel ellende te lezen op zp..
Oh meiden... Ik heb jullie enorm verwaarloosd... Wat een f#cknieuws hier... Lies, op zich een mooi aantal hoor, en mijn laatste (langste) punctiedagen was dag 19. Ik spuit ook menopur, 4 ampullen per dag. Komt goed, gewoon jezelf lekker blijven pijnigen LW, dit vind ik echt heel erg verdrietig... Hoewel idd de wonderen de wereld niet uit zijn! Blijf er in geloven tot het einde. (Makkelijk gezegd, ik weet het) maar zere boobies krijg je wel van de hormonen. Zeehondje, wat fijn dat er morgen een tp is, maar ik begrijp de eerste teleurstelling en de angst zeker. Nu op naar morgen. Naar een mooie tp! Mmm, welkom! Pijnlijke punctie gehad zeker met zoveel follikels? En nu nog 1 wachtweek? Pffff, die duren zo lang! Hier, tja, eigenlijk niks. ik denk dit weekend mijn maanstonden te verwachten en dan mag de spuit er (hopelijk) in, en anders wachten we nog een maandje als het te druk is... Ben erg druk geweest afgelopen week. Nieuwe baan, weekend Dublin en helaas een vriend overleden (35 jr). Morgen gaan we naar Rabbit Hill tot maandag dus hoop dat ik niet voor zondag ongesteld word. Op mijn schema staat nl nu dag 2 eerste echo, was voorheen altijd dag 3. Sorry meisjes voor mijn verwaarlozing. Ik denk dat ik het weekend er ook niet veel zal zijn (ligt aan de internet verbinding) Xxx
Ggggrrrr .had weer wat getypt en bij het uploaden ging er weer eens wat mis. Internetverbinding eruit en/of te traag. Maar goed, nu dus maar even typen in Word en dan plakken in ZP. Zal alleen iets minder uitgebreid zijn. Jeetje zeg, MMM, wat een mooie score! Jaloers Nee hoor, ik gun iedereen zon mooi wondertje! Bij ons was de eerste ivf ook zo goed. 19 eiblaasjes, 12 eicellen, 7 bevruchtingen. Wij zouden ook een brief krijgen over de cryos, nooit gekregen. Ze hebben het toen telefonisch verteld toen ik belde dat de verse tp mislukt was. 3 van de 6 waren ingevroren. Ik duim voor jullie. Sjak, is helemaal niet erg meid. Heel logisch dat je even met andere dingen bezig was. Heftig zeg, van die vriend. Sterkte. En straks lekker genieten van het weekendje weg! En dan bijna weer beginnen, spannend hoor. Ik moest ook op dag 3 gewoon voor een echo ja. Weet je waarom er bij jou opeens dag 2 staat?
Ik heb geen idee... Staat zo op het schema wat ik opgestuurd heb gekregen. Ik denk, zo aan mijn buik te voelen, dat ik deze maand dan niet ga redden. Jammer, maar een maandje meer maakt ook niet uit. Ik kreeg de laatste keer ook geen brief, heb toen gebeld, omdat mevr goeniets(?) overtuigd was van de kwaliteit... Ik had toen 6 bevr. 2tp, en 3 ingevroren. Mmm ga er niet klakkeloos vanuit dat je cryo's hebt hoor, meestal zijn ze er nl niet en dan is de teleurstelling nog groter. (Van de 6 icsi's die ik heb gehad, had ik 2x cryo's) Meiden ik ga weer werken, 3 lesuren ) zwaar vandaag...
Hé Sjak geeft niet joh dat je even met andere dingen druk was. Zeker als je even in een periode zit dat je minder bezig bent met zwanger worden (of juist niet, maar je kwam wel ontspannen over ). Rot te lezen van je vriend, gecondoleerd daarmee . Gelukkig ook lichtpuntjes qua baan, weekendje weg etc. En je gaat (weer toch?) naar Rabbit Hill haha. Bollo de Beer! En afwachten hoe je lijf deze ronde gaat plannen.. Spannend! Dag 2 is vroeg inderdaad voor startecho! Ik zou hem op dag 3 hebben gehad, maar had toevallig de week ervoor nog gehad waardoor niet nodig. Deze week 4x achter elkaar geweest dus mijn lijf dacht dat ik vandaag weer moest, was onrustig. Zo jij krijgt duidelijk hogere dosis Menopur , ik ben nu verhoogd naar 1,5 haha. Krijg je Menopur vanaf het begin? En welke eisprongonderdrukker ga je krijgen? Qua cryo's heb je eerder idd al gezegd dat je nergens op moet rekenen, hopen op doen we natuurlijk wel. Logisch trouwens als ze alles leegprikken dat er ook onrijpe bij zitten, net als bij Zeehondje ZH succes vandaag!!!
Zo Lies30, Wat een mega aantal!! Heb jij niet last van een onwijs opgeblazen gevoel met zoveel eiblaasjes? Ik zelf was al 2 kilo aangekomen voor de punctie en ik voel mij nu nog steeds een olifant! Dikke opgezette buik. Borsten een halve maat groter. Sjak, mijn punctie was voor mij echt hel! Weet niet wat dat infuus deed maar ik heb elke prik van een eiblaasjes gevoeld. Harde steek in m'n buik gevoel. Waarschijnlijk zijn ze erg gevoelig omdat ze erg hoog zitten zeiden ze tegen mij. Nou de tranen sprongen dan ook echt in m'n ogen en kon niet eens meer fatsoenlijk ademen. Ze konden bij de 1e eierstok niet extra pijnstilling bijspuiten omdat ze ook om m'n buik aan het duwen waren. Dat was links (14 stuks) bij de 2e meer pijnstilling gehad maar ook die heb ik allemaal gevoeld. Ik zei meteen tegen mijn partner! Dit nooooit meer! Maar lees hier dat sommige de punctie mee vonden vallen. Denk toch dat het dus per persoon verschillend is. Alle echo's en tp waren gelukkig wel pijnloos. Zeehondje, heel veel succes vanmiddag!
Ik heb idd altijd menopur gehad met decapeptyl en pregnyl. Ik reageer hier altijd goed op, alleen erg verschillende aantallen. Van 28 tot 5.... Zegt niets... Die keer van 28 was voor mij ook een hel, die van 5 deed ik fluitend. Ik geloof wel dat ik tegenwoordig een aardige dosis 'whatever' doir dat infuus krijg! Ja, wij zijn wel van de weekendjes, dagjes en vakanties we hebben het er erg druk mee Zit nu oneindig lang bij de apotheek te wachten tot ze alles vestickerd hebben, pffff!! Zonde van mijn inpaktijd...
Sjak, geen probleem toch als je wat minder vaak kan reageren of posten?? Leuk om weer een update van je te lezen Fijn te horen dat jouw ''cocktail'' goed gaat en dat je daar goed op reageert. Het zou me niks verbazen als bij sommigen altijd eerst even gepuzzeld en geprobeerd moet worden voordat de juiste combi in de juiste verhouding gevonden is. Welkom MMM1979! Leuk dat je mee komt kletsen en je ook prettige ervaringen hebt in Voorburg. Spannende tijden nu voor je! Wanneer mocht je ook alweer testen...de 7de toch?? Zeehondje, ben heel benieuwd hoe het gegaan is vanmiddag!!! Heb hard aan je gedacht. Alvast succes morgen Lies met de echo, laten we hopen dat er nu écht vooruitgang is geboekt.