Ik zeg; testen... Hoeveel dagen zit je nu? 14 dagen na punctie? Ik begin altijd al 10 dagen na punctie
Mooi Sjak, gaat de goeie kant op! Jammer dat ze nog niet zo zichtbaar zijn. Konden ze wel zien wat de grote was? Hopelijk een prettige punctie straks. Zeehondje. Hopelijk heb je snel zekerheid. Dit is nog steeds niet negatief wat ik je hoor zeggen. Ik had ook last van slijm en afscheiding. Mag je woensdag testen? Ik heb ook op woensdag tp gehad en 2 weken erna op de woensdag had ik een positieve test en kon er vanuit gaan dat deze klopte volgens Voorburg. Vanmorgen even gebeld omdat ik s'nachts met draaien steken in mijn rechtereierstok heb. Nu had ze even mijn dossier er bij gepakt en wil mij eerder zien. Mag paracetamol nemen als het te pijnlijk wordt en heb nu m'n eerste echo al op 24 feb. al! (6 weken +2 dagen) Ik ben zo nieuwsgierig. Ze vertelde ook dat ze de dag van de punctie tellen als dag 14 dus ben nu dus al 5 weken en 1 dag. (3 dagen verder dus dan ik dacht) Ook zei ze dat je met 8 weken nog een echo krijgt en sowieso tot 12 weken bij hun onder controle blijft. Vind ik wel fijn eigenlijk.
Rond de 15mm, mag donderdag weer. Ik hoop op punctiedag maandag. Ik heb dat trouwens ook heel erg gehad in het begin van mijn zwangerschap, maar bij mij zat het volgens mij meer met steken in mijn lies. Ik kon in ieder geval mijn been niet strekken dan en nam een foetushouding aan en dan trok het weg.
Oh, ik had gister ook die nare steken in m'n lies. Bij opstaan van de bank. En vanmorgen bij het autorijden voelde het rechts ook niet helemaal fijn. En dat is dus het erge. Ik voel toch wel weer allemaal dingetjes die ergens op zouden kunnen wijzen... Maar. Donderdag tp gehad, dus zou donderdag officieel mogen testen. Had eigenlijk als zekerheidsdatum vrijdag genomen. Dan heb ik ook vakantie en als het negatief is kan ik lekker een dagje janken. Maar nu ga ik toch steeds meer naar de woensdag neigen. Zeker geen pregnyl meer en het uithouden tot vrijdag gaat echt niet lukken. Nu morgen dus afwachten of er niks gaat komen en dan woensdagochtend testen! En MMM, vervelend dat je last hebt (zou inderdaad ook die steken in je lies kunnen zijn) maar fijn dat je eerder mag komen! Wij mochten ook met 6 weken al komen. Met hoeveel weken stond eerst de echo gepland dan?
ZH hopelijk is je afscheiding geen voorteken van ongi! Wat ik heb gelezen kan het erg verschillen per persoon qua klachten en afscheiding hoeft natuurlijk niets te betekenen. Na hoelang is de pregnyl uitgewerkt? Mmm vervelend van je steken, wat goed dat ze eerder gaan kijken! Rete spannend ook! Zou je dan al een kloppend hartje kunnen zien? Sjak gaat goed met je groei zou mooi zijn in je vakantie! LW hoe is het met jou meid? Hier nog geen ongi, wel alweer paar dagen pindakaas-bruin Verder wel al nieuwe prikschema gekregen: Gonal 150-150-150-125-125
Zeehondje! Woensdag is morgen al! Ik ga voor je duimen meid! Ik stond eerst ingepland voor de 27e. Dus mag nu 3 dagen eerder komen. We zouden dan al het hartje moeten kunnen horen, het is dan precies 30 dagen na de punctie. Gisteren zelfs nog heerlijk getraind in de sportschool. Had zowaar weer energie. Was van het weekend echt doodmoe. Ook vannacht al minder last met draaien en was vanmorgen ook weer een paar honderd gram afgevallen dus heb denk ik al minder vocht vast hou in m'n eierstokken. Ga m'n gewicht goed in de gaten houden. Zie het echt niet zitten om 20 kg aan te komen. Maar ja... wie weet wat die hormonen met met doen straks. Sjak, als je nu al 15 mm hebt denk ik dat je maandag niet gaat redden of heb jij een lang schema? Ik had op een dinsdag 16 mm en heb zondag de punctie gehad omdat ze niet durfde wachten tot maandag.
Hmmm, nou ja, zaterdag of zondag is ook prima... Zou wel fijn zijn eerder, mag ik ook eerder testen Vandaag dat ze me ook donderdag al laten komen denk ik... Ik had eigenlijk vrijdag in mijn hoofd.
Jeetje Zeehondje, wat een onzekerheid zo! Hoe lang wil je wachten met testen? Tot morgen? Ik heb altijd het gevoel dat bij TP-en, IUI's etc, de menstruatie altijd eerder komt...alsof het sneller gaat als het niet lukt. Dus hoe langer dit duurt hoe beter! Ik duim voor je!!!! MMM, lekker dat je hebt kunnen sporten. Voorzichtig met buikspieren Hoeveel je aankomt heb je niet 100% in de hand. Je lichaam gaat hoe dan ook extra bloed aanmaken, en allerlei andere dingen waardoor men over het algemeen zo'n 3-5 kilo van aankomt. Als je gezond eet en beweegt conform de richtlijnen dan moet het goedkomen en wordt het echt geen 20 kilo! En je weet wat ze zeggen, de laatste weken gaat het vaak ineens hard. Maar ligt ook wellicht een beetje aan je eigen aanleg. Sjak, donderdag dus weer FM. Ben heel benieuwd. Gaat het gewoon heel hard bij jou of lijkt dat nou zo?! Als je maandag al punctie zou kunnen hebben..... Lies, hoe gaat het bij jou? In ieder geval een nieuw prikschema! Hopelijk is de start nu wel goed, en loopt straks alles op rolletjes voor de punctie. @Hier: miskraam/bloeding is nu op zijn eind. Ik dacht dat ik er in het weekend al zo goed als vanaf was, maar gisteren toch nog 2 surprise-stolsels. Niet zo groot, en ook geen krampen vooraf, maar toch. Het lichaam was nog duidelijk bezig met grote schoonmaak. Maar nu dus echt heel veel minder. Klein maandverbandje al ruim voldoende. Morgen bellen voor controle-echo. Verder niet veel nieuws! Zaterdag meegedaan aan Scratch Leiden, superleuk en gezellig. Met z'n 750-en zingen in Pieterskerk in Leiden (wat een akoestiek heb je dan!)...allemaal musical-nummers. Met 80 man orkest. Hele dag eerst oefenen en 's avonds een heus optreden voor publiek én de burgemeester van Leiden. Ga volgend jaar weer
Scratch Leiden! Gaaf hoor, heb het even op moeten zoeken. Wanneer kan/mag je weer beginnen na een miskraam? Nu de eerst volgende cyclus zeker? Mmm, tja, aankomen... ik kwam op de laatste dag nog zo'n 20 kilo (liter) aan. Ik heb de 100 wel gehaald hoor, wel eroverheen ook!Ik begon op 72 kilo. (Ik had wel hellp) Ik ga inderdaad rap... Maar ik heb eerder een punctie op dag 12 gehad en ben nu een dag eerder begonnen met de menopur. Dat scheelt ook denk ik.
Manlief wil eigenlijk pas vrijdag testen. Zei dat ik echt niet zolang kon wachten. Nou dan donderdag, dan is het 14 dagen later. Aaahhh...mijn verstand zegt ook donderdag. Zeker omdat bij de vorige iui m'n menstruatie ook twee dagen uitbleef. Aan de andere kant, na een test heb je wel zekerheid. Had ik dat al geschreven. Bij eerste ivf begon het bruinverlies twee dagen voor de testdag, dus vandaag denk ik dat ik daarmee bedoelde. Ik had toen al geplast en de test lag klaar. Tich gedaan maar helemaal wit. Toen de menstruatie echt pas dagen later echt doorbrak was dat alsnog balen. Kreeg weer hoop. Dus misschien toch tot donderdag of vrijdag wachten. Dan heb je wel echt volledige zekerheid Of morgenochtend stiekem zonder manlief. Vanmorgen na het plassen bedacht ik me ook opeens dat ik gewoon al had kunnen testen. Zo, sorry voor het lange en misschien warrige verhaal. Moest het even kwijt.
Snap wel dat je partner pas later wil testen. Ze zeggen het niet voor niks, maar ik denk dat je donderdag vast wel kan testen. Heb ik ook gedaan en had toch een duidelijke streep. De dag erna had ik wel echt een knaltest! Ik heb er bij jou gewoon echt een goed gevoel bij En donderdag is ook alweer morgen. Gewoon lekker bezig zijn vandaag en je moet maar zo denken je bent nog steeds niet ongesteld
Heb niet meer getest vanmorgen. Was om 6 uur wakker. Lag te malen over wat te doen. Toen gewoon gaan plassen. Later werd manlief wakker en ik zei dat ik niet meer kon slapen. Ben je zenuwachtig vroeg ie. Ja. Heb je al geplast? Ja. Oh. Haha, mannen! Nog steeds niks. Dus morgenochtend gaan we echt testen! Hoop alleen niet dat er dan precies bruinverlies ofzo komt. Die pech hebben we namelijk bijna altijd. Als we gaan testen is het niet meer nodig. Hoop dat ik een beetje kan slapen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we zijn zwanger. Vanmorgen een overduidelijke test! Manlief stnd om 04.45 uur op om naar zijn werk te gaan. Daar werd ik wakker van. Gelijk een test gedaan. Manlief komt binnen en vraagt 'en?' Waarbij ik aangeef dat we nog 5 minuten wachten. Ik leg 'm op de wasbak. 'En wat moet er dan te zien zijn?' Twee streepjes, geef ik als antwoord. En terwijl we allebei kijken zien we gelijk al het tweede streepje opkomen. Eerst nog licht. Waarbij ik al gelijk denk, als ie zo ligt blijft gaat het vast niet goed. Dat wij bij onze eerste zwangerschap, tp van een cryo, ook zo. Maar het streepje werd steeds donkerder. Ja, het is echt waar. We zijn gewoon zwanger geworden van dit prachtige en sterke embryo'tje!!! Wil het liefst vandaag Voorburg al bellen voor een afspraak. Weet alleen niet of dat gaat lukken. Drukke werkdag namelijk. En wil nog niet dat collega's het weten. En anders bel ik morgenochtend rustig. Dit is een super begin van de vakantie!!!
Ik wist het!!!!! Ik had er gewoon zo'n goed gevoel bij!! Super gefeliciteerd! Ga er maar in geloven meid!
Verder nog even reactie op de rest: LW gelukkig is het op zn einde nu, schone lei letterlijk. Kan me zo voorstellen dat het moeilijk kan zijn te lezen dat een ander na tp zwanger is, al weet ik dat we het elkaar allemaal gunnen! Spannend mmm volgende week je echo! Zou me verder idd niet te druk maken over aankomen, maar lekker genieten van wat in je groeit. Hier verder geen nieuws, wacht nog op menstruatie. Sinds gisteren minder/geen bruin dus wie weet staat de rode heks snel op de stoep. Kan alleen weekend eigenlijk niet voor echo want vroege dienst.. Even afwachten maar wanneer het aandient. In oude Gonal schema had ik overigens 4x100ie, dus nieuwe is wel behoorlijke stap vooruit
Nee hoor Lies, ik gun het ZH van harte! Ik lees nu pas het goede nieuws, ik had een megadrukke dag op kantoor dus heb niet in de baas zijn tijd kunnen spieken. Maar wat ontzettend gaaf ZH!!!!! Van harte gefeliciteerd meid, ik had er (net als MMM) ook een goed gevoel bij. Hopelijk volgen we je allemaal snel!