Meisjes sorry!!!! Gisteren ineens spoedklus bij thuiskomst, want wilden vanaag mensen langskomen om ons appartement te bezichtigen (staat niet officieel te koop), dus was stress.. Ok gisteren.. Positief nieuws want mn stokjes waren rustig Alleen nog dik bms wat te verwachten was, 8.1mm nu. Was lastig vinden want mn bm lag erg naar achteren gekanteld. Er is overdag overleg geweest tussen Dr Groeneveld en Lenie (ik had al gezegd geef maar pillen), werd laat in de middag gebeld dat ik 7dgn Provera krijg. Vandaag gelijk mee gestart, na het stoppen (t/m maandag) zou ik tussen de 4-7dgn ongesteld moeten worden en gelijk doorkunnen voor ronde 2 Zeehondje morgen al je echo, iedereen is natuurlijk super benieuwd! Morgen weet je het meid, hoop dat je een beetje kunt slapen. Na de pech in deze groep kan het gewoon niet anders dat het goed klopt! Het mag gewoon niet anders zijn ! Mmm voor jou natuurlijk ook erg spannend de komende weken, de hoop niet opgeven hoor! Gelukkig met anderhalve week ook een echo, hopelijk gaat de tijd lekker snel. Andere meisjes leuk dat jullie ook blijven schrijven ondanks recente ervaringen! Denk aan jullie allemaal, helaas alleen niet altijd de tijd te reageren
Ah Lies, finally! Nu snap ik je afwezigheid...even overmacht dus. Hoe was de bezichtiging verlopen...mensen geïnteresseerd ook na de bezichtiging? Ontopic: goed te horen dat de stokjes rustig zijn!! Eerste horde genomen. Logisch dat bms natuurlijk dikker was...dat moet er eerst nog uit. Hopelijk doet de kuur wat het moet doen, en kun over een week of 2-3 gaan starten met ronde 2. @Zeehondje: vandaag de echo!!!! Ik duim me suf....alles is ongetwijfeld goed, heb er in ieder geval een goed gevoel bij! Hoop dat je het snel kan laten weten. @MMM: ook bij jou zit het goed. Zou een plattere vorm dan echt zo raar zijn? Kan me niet voorstellen. Zolang het hartje klopt/knippert lijkt me er niks aan de hand. Nog even volhouden! @Sjak: hoe is het met jou meid? Begint het al te kriebelen om over paar dagen te gaan starten met testen? Vind het bij jou ook superspannend....ga je de testen dan posten zodat we allemaal met onze Sherlock-ogen kunnen gaan turen naar streepjes? @Hier: vruchtbare dagen duidelijk voorbij. Dus afwachten tot half maart...dan verwacht ik menstruatie. Kon het wat moeilijker loslaten dit keer vergeleken met december..dus stiekem wel een soort van rondom vruchtbare periode geklust. Wel omdat we gewoon zin hadden. We hadden het in principe nog een keer kunnen doen (just in case), maar we waren beide erg moe (ergste excuus ooit!) dus wat dat betreft toch ook wel weer een beetje losgelaten. We gaan het zien!
He Lies! Fijn dat het goed was, rustige stokjes is altijd fijn Fijn dat je gelijk door kan als je menstruatie komt. Ik heb geen ervaring met opwekken, is dat dan gewoon pillen slikken en dan komt het vanzelf? LW, Linda de Mol zei ooit; geen zin of te moe bestaat niet, je moet het gewoon doen, dan krijg je vanzelf zin! Haha, nee hoor lekker een paar maandjes de boel de boel laten en liefhebben wanneer dat goed voelt. Idd juist goed dat je het dus los kan laten. Zeehondje hoe was het?? Heb aan je gedacht vanmiddag! Mmm, gaat het met jou ook goed? Wanneer is jouw volgende echo? Hier.... Ik test al vanaf zondag. En juist, dat is absoluut nutteloos!! Maar ik kan wel pregnyltestjes met elkaar vergelijken. Krijg zo mijn laatste pregnylshot. Vanaf zaterdag kan ik voor het eggie gaan testen. Dan zou het op kunnen gaan lopen. Voor mij heeft dit als voordeel dat ik geen obsessieve-testdrang krijg, Haha.
Jaaaaa, hier een mooi kloppend hartje gezien vanmiddag. De rest zag er voor deze termijn ook goed uit! Wat fijn Lies dat je nu een vooruitzicht hebt op een menstruatie! Op naar ronde 2! Lw, lastig is dat ja, het loslaten. Op de één of andere manier zit je toch de dagen van je cyclus ongeveer te tellen. Maar ach, als het maar gezellig is geweest! Ik ben moe!
He meiden... Aangekomen op dag 11. en dan dit! Pfoe spannend. Ik test bijna alle keren positief, maar zo donker alleen bij mijn dochter ook. Nu atwachten tot dag 14! Ik word er wel een beetje zenuwachtig van hoor Gisteren en vandaag
Hoe is het verder met de Voorburg girls ? Hier nog 1 pil te gaan morgen en dan wachten op bloed!! Borsten zijn iets steviger geworden, hahaha vindt mn vriend niet erg
Wauw Sjak, daar kunnen we niet omheen hè...superpositief! Gefeliciteerd meid, een hele fijne zwangerschap gewenst. Van de 5 Voorburg-girls (tenminste, we zijn met 5 toch?)... zijn er al 3 zwanger nu...60% score haha. @Lies, nu wij nog! ( je vriend vindt de nieuwe dolly's wel prettig? Hihi) @hier, weinig nieuws. Gewoon maar wachten op menstruatie. Kans op spontane zwangerschap acht ik nul komma nul. Nog een weekje wachten ongeveer.
Sjak wauw, dat kan echt geen pregnyl meer zijn toch?! En hij is donkerder aan het worden. Echt geweldig! Ik ga je gewoon feliciteren hoor! Lies, hoop dat de menstruatie snel doorbreekt en dat de pillen hebben geholpen. Op naar de 80% zwanger. En dan word jij LW de 100%!!!!!!!! Hier alles goed. Alleen moe en eetlust is soms goed en soms helemaal niet en voel me dan echt belabberd. Maar ja, hoort erbij!
@LW we zullen dan ongeveer tegelijk ongesteld worden (realiteit..), wellicht gaan we wel gelijk op! Of volgt er bij jullie nog een rustperiode? Ik zeg kom maar op met die 100%!! De dolly's worden gewaardeerd ja haha. Stonden ze gisteren vol bewondering af te wegen @ZH vervelend dat jou de klachten helaas niet worden bespaard . Veel misselijk/overgeven of dat niet? Hopelijk kom je snel weer in rustigere periode en kun je gaan genieten van een groeiende buik . Beseft je dochter eigenlijk wat er onderweg is?
Argh!! Heel veel getypt... Weg! Lies en lw, hopen dat de maanstonden snel doorkomen en dat jullie samen kunnen beginnen. En dan op naar die 100%! Zeehondje. Rot hoor die kwaaltjes. Moeheid kan ik me ook nog herinneren, maar de misselijkheid vond ik het ergst! Deze keer ga ik voor een onbezorgde zwangerschap en als mensen dan zeggen geniet ervan, kan ik dat beamen en glimlachen. (De vorige keer werd dan de duivel in mij wakker en wilde ik mensen kielhalen) Mijn test van vanmorgen 😄
Jaaaaaa Sjak, hij wordt echt donkerder hoor!!!!!!!! En gelukkig ben ik niet echt heel erg misselijk/overgeven. Gewoon een vervelend gevoel. Weeïg noemen ze dat volgens mij. Geen trek in eten, maar als ik dan ga eten smaakt het toch wel goed. Vooral in de ochtend. 's Middags en 's avonds kan ik me soms ook helemaal vol stoppen, haha.
Ow Sjak dat is echt rot als dat gebeurd inderdaad tijdens het typen!! Een klachtvrije zwangerschap bestaat volgens mij niet, maar hoop voor jullie 3n natuurlijk zo min mogelijk klachten . Mooi test verder zeg, durf je er een beetje in te gaan geloven? Zeehondje dat weeïge had mn moeder veel, kan ook vervelend zijn! Maar beter dan wc-knuffelen denk Mmm hoe is het met jou? Hier zit de laatste pil erin, met een beetje geluk kan ik over een week aan het spuiten zijn.. Voelt nu nog beetje onwerkelijk, maar komt steeds dichterbij! Nu nog afwachten hoe mijn eigenwijze lijf zich gaat gedragen
Ha Dames, Als eerste... Sjak! Van harte gefeliciteerd, mooie oploppende testen Ga duimen dat het goed blijft gaan. Heb je al contact gehad met Voorburg? Hier alles goed, net mijn 4e misselijke bui gehad. Ze duren gelukkig maar 10 min. dus mag met 8 weken niet klagen. Had een druk weekend. Had zaterdag nacht weer een feest Gelukkig overdag rustig aangedaan en even een paar uurtjes voorgeslapen en heb het zowaar op de 7up volgehouden tot half 5. Lag om 5 uur op bed. Zondag is dan gewoon slapen, hangen en niks doen. Was zo slim om de maandag vrij te nemen van werk dus heb gisteren bijzonder weinig gedaan. Voel me eigenlijk goed, gisteren nog lekker een dik uur getraind in de sportschool. Merk gewoon dat ik op tijd m'n rust moet pakken en dan kan ik best redelijk functioneren zoals ik hiervoor deed. Vrijdag 2e echo, ben echt benieuwd hoe het gaat met het vruchtje. Hopelijk mooi gegroeid en hoop dat de vruchtzak dan ook mooi rond is. Hier aan mijn buik nog niks te zien. Voel alleen dat het net boven m'n schaambot iets dikker is geworden. Zeehondje, balen dat je zo weeig bent en soms minder eetlust hebt. Ik merk wel dat ik soms na een half bord er echt geen zin meer in heb. Misschien gewoon kleinere porties eten. Lies30 en LW, ik ga hard duimen dat het bij jullie ook snel raak is! Wel een mooi vooruitzicht Lies dat je bijna kan gaan starten met een volgende ronde.