Mmm mooie echo! Lies, fijn! Weer beginnen. Op naar een baby Zeehondje, ik kreeg bij mijn dochter een mooi boek ook. Over de groei van dd baby van week 1 tot na de geboorte. Daar was ik echt blij mee! Dat armbandje kreeg ik toen ook, een paarse... Nooit uit het zakje gehaald geloof ik. Ik heb me ook weer aangemeld. Stiekem zie ik er enorm tegen op, maar voel me wel een beetje verplicht... Ik ben nu in het huis van Sesamstraat in kuikduin. Best leuk. Ze vermaakt zich prima en heeft heerlijk geknuffeld met Elmo
He meiden, ik zal later op de dag wat uitgebreider reageren. Ben nu aan het werk, hopelijk weet ik vanmiddag ook meer over maandag!
Sjak, ook geweest vorig jaar in het Sesamstraathuis. Wel klein. Had het groter verwacht. Wel leuk. Hebben nog van die grote extra kleurplaten meegepikt, ohoh. We vonden het namelijk best duur voor zoiets kleins, hihi. het plassen vind ik vooral vervelend omdat ik steeds naar de badkamer moet om te plassen en het stinkt toch best wel... Lw, toch een beetje hoop is er te bespeuren in je berichtje. Spannend. Lies, ben benieuwd wat en hoeveel je moet gaan spuiten. Hier inderdaad woensdag weer een echo.
He sjak, klinkt leuk zo'n boek om alles in bij te houden vanaf week 1 . Ik hou nu een soort van dagboekje bij, leuk om later te kunnen nalezen of aan mn zoon/dochter te geven! Was het bij jou maar al tijd voor je eerste echo!! Klein Elmo-tje coming up ZH oeh woensdag alweer je tweede echo! Gaat toch wel snel (al zal dat voor jou niet zo voelen hihi). Hoeveel spoot jij? Mijn schema staat voor alsnog op 150-150-150-125-125, met 1e fm op dag7 verwacht ik. Ze zijn nog steeds bang voor overstimulatie, dus mag ook maar 1xdgs Gonal. LW ben je al overtijd eigenlijk? Zou wat zijn als je weer zwanger zou zijn . Het is je gegund hoor!! Als je wel omgesteld word, mag je dan gelijk weer door? Misschien had ik het al een keer gevraagd.. Wordt zoveel geschreven Mmm hebben jullie hhet al aan familie verteld apna de echo? Hier dus maandag startecho om 10.30u. Probeer niet teveel vooruit te kijken, maar hoop natuurlijk super dat er wel een punctie kan plaatsvinden. Blijft spannend!
Onze ouders en een aantal naaste vrienden wisten dat we voor een ICSI behandeling gingen dus die hebben het vanaf het begin op de voet gevolgd en zijn dus met de 1e positieve test al voorzichtig geinformeerd. Voor de rest hebben we nog een aantal vrienden en fam. leden die we het persoonlijk willen vertellen vanaf nu tot de 13 weken. Daarna wordt het een FB bericht voor de rest Weten ook al een leuke manier hoe we dat gaan doen. Gisteren naar de babydump geweest! Jeetje zie soms echt door de bomen het bos niet meer... Kost ook allemaal een vermogen bij elkaar zeg. Had trouwens ook gevraagd naar het filmpje van de Embryo, deze wordt op een sticky gezet en kunnen we de volgende keer ophalen Spannend Lies30! Hopelijk gaat het deze ronde voorspoedig! Ga heel hard voor je duimen. Zie dat ik veel meer spoot dan jij nu gaat gebruiken. Had 2x per dag 112,5. En dat 7 dagen lang. LW! Het zou zomaar kunnen! Fingers crossed for you!!
Lies, ik spoot ook net als mmm 2x per dag 112,5IE gonal. Mmm, ik ga dan denk ik woensdagmiddag ook om dat filmpje vragen!
Mmm heerlijk dat je langzaam aan richting dat termijn gaat, hihi wij denken ook wel eens na over hoe we het bekend zouden maken . Dat babyspullen verder duur zijn is vreselijk idd! Maarrr wel leuk vast te fantaseren en jullie style te vinden Willen alle zwangeren eigenlijk het geslacht weten? ZH ja mijn dosis is laag. Hopelijk gaat het deze keer wel sneller! Wordt vervolgd morgen!
Wat betreft alle spulletjes ben ik blij dat we alles hebben.... Pfff, dat heeft echt een godsvermogen gekost! Haha, hou bij alles wat je wilt kopen in je hoofd; Zwangeren zijn ontoerekeningsvatbaar!! Echt waar!! Je hebt ook echt veel nodig! Maar je kunt vanaf nu al kleine di gen gaan kopen, hydrofielen, speentjes, flessen, aankleedkussen en allemaal neutrale spulletjes. Ik merk het zelf ook al Ben naar Koeka-dekens aan het kijken á 80 stuk... Netgens voor nodig... Nutteloos, heb dekens. (En toch denk ik dat er één Teddydeken komt ) Zijn er spulletjes die jullie bij een tweede nieuw kopen? (Geslacht afwachtend natuurlijk) Ik wil graag een nieuwe draagdoek en een bondolino. Verder wordt alles herbruikt hier. Wagen is gelukkig neutraal.
En Lies, jaaaaaa! Ik wil graag morgen weten wat het wordt!!! Heb een beetje voorkeur voor een meisje, maar dat is puur praktisch. Heb zoveel leuke kleertjesetc bewaard!
Jaaaa ik wil het ook weten! Dochter en neefje zeggen vanaf het begin al dat het een jongetje/broertje is. Of dat wil Sophie in ieder geval. Ben dus benieuwd of ze gelijk hebben. Maar praktisch qua spulletjes en kleren zou een meisje handiger zijn. Hebben ook echt alles bewaard. Maar een jongetje zou ook wel heel leuk zijn. Ik had ook steeds het gevoel dat het een jongetje is. Ook omdat ik deze keer wél wat puistjes heb en nog helemaal geen last van maagzuur heb gehad. Maar sinds het weekend denk ik steeds meer richting meisje. We zullen zien. Lies, hoop dat alles goed is bij de echo.
Hahaha, pregnant shop-a-holics lees ik al! @Hier: hoef voorlopig nog niet te starten met nutteloze spulletjes: vanmorgen het eerste roze-verlies gespot. Geen tweede spontane wonder
Oh LW das toch wel sneu . Gelukkig is er wel een plan en kun je verder. Maar we snappen zoooo goed dat je liever zonder mmm zwanger word!! @pregnant-shop-a-holics Oeh kunnen niet wachten ! Wordt alleen een discussie omdat mn vriend stellig is dat hij 'verrast' wil worden @Hier startecho was goed! Nog wat restbloed in mn bm maar das logisch, momenteel 9f re en 13f li. Is nog bloed geprikt op 3 hormoonwaarden, maar das meer voor de tussenstand. Mocht er echt iets geks uitkomen word ik gebeld, anders mag ik vanavond gewoon starten met 150ie Vrijdag 1e fm om 10.50u!
Aah balen LW. Nu toch weer de mmm in. Ga je deze ronde alweer of nog een ronde rust? Lies, fijn dat alles er goed uitziet! En ook fijn dat je vrijdag al de eerste fm hebt. Ze gaan je denk ik nu vaker laten komen?
Fijn hoor Lies!! Goede start. Als je an het niet wegen wil, maar jij wel... Dan 'win' je dat gewoon als zwangere vrouw! Zwangere vrouwen zijn nl niet alleen niet o toerekeningvatbaar, maar helemaal hormonaal mannen zijn daar gewoonweg niet tegen bestand! Hier is net moeders voor moeders geweest.
Haha dat zwangere vrouwen rare dingen doen weet ik wel . Mn collega heeft ze niet allemaal meer op een rijtje, is blij dat ze over 3 weken al stopt vanwege vakantie. Jeeeej je mag gaan piesen Sjak ! Mooie test! ZH vorige keer ben ik de tweede week al bijna dagelijks geweest, dus in de smiezen houden ze het wel! Had vandaag trouwens Dr Groeneveld, die laat me altijd nog lager schuiven. Lag weer op het randje haha, dr eigen schuld dat ik haar bijna trapte bij het overeind komen
Fijn Lies, dat zijn goede berichten! Alvast succes vrijdag, en ik hoop dat je vanavond gewoon mag starten met 150IE. Ach, Dr Groeneveld, ze is echt de minder leuke van de drie. Wel aardig, maar zakelijk. Dr Lenie is nog steeds mijn favoriet en zal ze ook blijven. @Sjak, ziet er goed uit dat testje! Dus je wordt Sjak-plast-in-de-bak! haha
Ik hou jullie op de hoogte LW! En tja Lenie is door niemand te overtreffen Gek eigenlijk hè dat de één wacht op bloed en de ander het absoluut niet wil. In mn chat groepje werd wat gemengd gereageerd op mn menstruatie, snap heel goed dat je zonder mmm geen bloed wil zien. Indien jouw ongi toch gaat doorbreken.. Let's get on with it! En anders.. Kan het geen innesteling zijn?
Mooie test Sjak. Succes met plassen! Dr. Groeneveld nog nooit gehad in m'n Voorburg carrière. Maar ja, zij was er bij de eerste ook nog niet.
Ik wil ook het geslacht weten en dan mag iedereen het ook weten hoor. Ik vind neutraal prima hoor, maar wil toch gerichter dingen kopen en dan kunnen mijn vrienden en fam. dat ook doen. Heb zo'n simpel urine testje gedaan waarvan wordt gezegd dat het 90% zekerheid heeft uhuhh... maar goed. Die gaf aan dat het een jongetje is. Dus als ik nu ergens zou moeten kiezen dan kies ik maar voor de jongentjes uitvoering. Had zelf een voorkeur voor een meisje maar een jongen is net zo welkom. Maar mooie uitgangsecho Lies30! Genoeg voorraad links en rechts! Succes met spuiten en hopelijk is er vrijdag reactie te zien. Ik vind alle dames eigenlijk super lief in Voorburg. Heb zelf Lenie ook wel het meest van allemaal gezien en is altijd even vriendelijk en rustig. Zij heeft bij mij de punctie gedaan en de laatste 2 echo's van het zwanger zijn. Omdat we door gaan naar Prenatale Screening zei ze vrijdag dat het zo vreemd vond alweer zo snel afscheid van ons te moeten nemen. Ik zei, ja het idd super snel gegaan. Had mijn 1e kennismaking op 8 januari. Toen zei ze, nou echt een bliksembezoek he, zo zien we het graag bij iedereen. Vind Cezanne ook wel erg goed, komt alleen wat zakelijker over. Ben haar erg dankbaar, want zij heeft bij de terugplaatsing goed raak geschoten zeg maar Wat ik ook zo leuk vind is dat ze willen dat je na je bevalling een formulier opstuurd met een geboortekaartje en foto. LW dus toch niet nog een spontaan wonder Jullie gingen even voor een rustperiode toch?