Voor nu twee kloppende hartjes, maar éen heel zwak... Dus de kans dat er éen kindje geboren gaat worden is reëler dan twee. Nr twee loopt een weekje achter. Het kan nog wel hoor, maar het gaat vaker niet goed dan wel. Dat de een al een morula was en de ander 7-cellig is weer positief. Volgende week vrijdag weer terug. Blijft spannend dus.
Nog steeds spannend dus Sjak. Maar wel heel fijn dat er in ieder geval eentje mooi groeit en een mooi kloppend hartje heeft.
Heb een extra echo geregeld, haha. Heb vanmiddag alvast naar ons ziekenhuis gebeld en heb daar nu a.s. donderdag de eerste echo! In Voorburg pas de donderdag daarna en vond dat toch wel weer lang duren. Het is alleen niet zo handig qua werk maar vind een echo nu even belangrijker dan werk Ik ben aan het duimen voor je hoor Lies. Hebben jullie al een test datum in gedachte?
@Lies: fijn dat alles goed is gegaan bij Cezanne! Nu lekker broeden en op naar de positieve test over 2 weekjes! (of mag je eerder testen?) @Sjak: spannend zeg. Fantastisch nieuws dat er in ieder geval 1 hartje goed klopt. Duimen dat nr 2 bij zal trekken. Alvast succes voor 10 april! @ZH: goed geregeld van die extra echo! Alvast veel kijkplezier
ZH hopelijk is 1 genoeg idd ! We krijgen met een kleine twee weken een brief over de cryo's. Sjak wel positief dat er een licht hartje bij is gezien, blijft natuurlijk rete spannend! Aftellen weer naar vrijdag, denk aan je... Wel mooi trouwens dat ze van zoiets kleins al plaatjes kunnen maken! LW leuk dat je toch soms nog even komt snuffelen , je bent een topper! In principe is het na twee weken testen, twee dagen eerder mag ook wel. Te vroeg kan natuurlijk vals positieve test geven als de innesteling misgaat. Voor nu echt super raar idee dat er 'iets' in zit verder!
Ja Lies, da's natuurlijk de eerste keer dat je zoiets meemaakt, dat gevoel. Maar je bent inderdaad nu gewoon in ieder geval twee weken zwanger En ik ga gewoon voor een zwangerschap van 9 maanden! Je gebruikt geen Pregnyl, dus iets eerder testen zou inderdaad wel kunnen. Eerst maar even die wachtweken doorkomen. Knuffel voor jou LW!
Heel netjes gewacht tot 14 dagen na de tp. Dus op een donderdag de tp gehad en op een donderdag getest. Ik heb ook nog drie keer Pregnyl gespoten na de tp en ik wilde echt zeker weten dat als er een streepje zou staan deze daar niet van kon komen. Ik weet niet wanneer MMM weer een echo had eigenlijk. Maar dat weet je zelf wel toch MMM als je dit leest?
Ja met Pregnyl moet je helemaal oppassen! Toch wel knap dat je netjes hebt gewacht Ik had de echo van mmm onthouden doordat Sjak gisteren aan de beurt was. Hoop wel dat alles goed is!
Ik moest ook nog 3 x pregnyll spuiten dus heb ook braaf 2 weken gewacht. Had wel meteen duidelijke streep en de dag erna was hij net zo donker als de teststreep. Volgende echo is a.s. vrijdag voor de nekplooimeting. Dan meteen uitslag dus fingers crossed.
Ik heb getest vanaf dag 8, de dag na de laatste pregnyl spuit. Ik spoot 3 x pregnyl 1500 na tp. Dag 9 was mijn test al donker,dag 10 al donkerder en dag 11 (14 dagen na punctie) knalde die al! zie mijn fotoboek. (Maarja er zitten er dan ook twee)
Vandaag weer een goede echo gehad bij mijn eigen gyn. Brusje loopt 3 dagen voor op groei. Volgende week donderdag afsluitende echo in Voorburg. Deze zal als het goed is een stuk uitgebreider zijn.
Vandaag de nekplooimeting gehad. Alles is goed, weer mooi gegroeid. Nu 5,5 cm. Uitslag was erg goed. 1 op 4000 kans maar op Downsyndroom.
Mooi dames dat de echo's er goed uitzagen! Zo Sjak dat was idd een snelle hcg aanmaak , hoop echt zo dat de beide vruchtjes blijven zitten! Hier 5 dagen na tp, nog steeds moe en verkoudheid van mn vriend overgenomen. Klein beetje steken rechts onderin, in ieder geval niet mn eierstok want die klachten waren echt hoger. Nog een klein weekje wachten
Spannend Lies30! Hoe voel je je? Merk je al wat? Hier na een week griep nu ook nog buikgriep hopelijk heb ik dan m'n portie weer gehad voor dit jaar!
Spannend hoor Lies! MMM, beterschap! Hoe is het met jou Sjak? En LW, ook hoop dat jij heerlijk aan het relaxen en genieten bent meid.
Mmm balen van de (buik)griep! Beterschap! Hier spannende dagen idd, morgen ga ik beginnen met testen. Het weekend veel onzekere gevoelens gehad . Op klachten kan ik niet echt afgaan, want sinds hormonen/punctie moe. Gevoelige tepels had ik tot het weekend, geen idee of dat de decapeptyl nog was. Verder veel last van mn darmen laatste dagen, bij spanning is dat altijd mn trigger. Snel opgezet etc. Verder gisteren weer voor het eerst gewerkt, was erg druk in de avonddienst. Erg moe erna, super geslapen, zelfs nadat mn vriend naar zn werk was. Hopelijk is dat een goed teken!