Ah Lies, echt helemaal niks te zien? Wat balen. Maar ik duim nog heel even verder voor een 'late hcg aanmaker'. Hoop dat jij daarbij hoort. Knuffel. Hier laatste echo in Voorburg gehad. Een heel beweeglijke baby. Was erg lastig om een mooie foto ervan te maken. Wel alles goed! En geen filmpje van ons embryo want deze heeft niet in de embryoscoop gezeten.
Mooi dat alles goed was ZH! Jammer dat jullie 'beeb' niet op de film is. Hier idd niets te zien op action+onbekend merk. Voor morgen kv gehaald.
Ik ga nog harder duimen Lies30!! In ieder geval geen streepje van de hormonen meer. Succes morgen ochtend! Fingers crossed!
Weer niets.. Heb geen Pregnyl gebruikt dus uberhaupt geen hcg in mn lijf gehad. Voor ons gevoel is het over, we verwachten niet dat het zo kort op de 2wkn nog veranderd. Ga het weekend niet testen, op zn vroegst maandag pas weer. We verwachten verder elk moment nieuws over evt cryo's. Wat een rollercoaster de mmm...
Pfff Lies...dit had ik niet verwacht. Maar wel goed dat je realistisch bent/blijft...enige manier om je tegen teleurstelling te wapenen. Vind het ontzettend balen. In ieder geval duim ik sowieso voor een pracht-aantal top-cryo's!
Ohhh wat balen zeg! Dikke knuffel! Had het zo gehoopt voor je. Alles ging ook zo lekker voorspoedig dat je dit ook niet verwacht. Nu hopen op een aantal mooie cryo's. Sterkte meid
Ah nee Lies. Ik leef met je mee meid. Maar probeer inderdaad positief te blijven. Ik weet dat wij (vooral aan het begin van de mmm) of in ieder geval ik altijd echt een paar dagen even flink in de put zat. Daarna kwam gelukkig op de één of andere manier de hoop, kracht en vechtlust weer terug. Ik hoop ook dat jij er zo in kan staan. Ik duim voor mooie cryo's. Wij hebben indertijd nooit een brief gekregen en het gewoon telefonisch doorgekregen.
Dat klopt inderdaad, ik weet als geen ander hoe moeilijk het is in steeds tegenslagen te krijgen, maar hoop mag je nooit verliezen! ♡
Jeetje zeg 22baco, ik heb net je blog gelezen. Heftig om er op deze manier achter te komen dat ze een fout hebben gemaakt in het ziekenhuis en dit ook nog eens hebben 'verborgen'. Want dat gevoel krijg ik erbij. We zeggen er gewoon niks over of zetten het anders in het dossier. Als dit nooit was opgevraagd hadden jullie het nooit geweten. Fijn dat de bij het mck zo doortastend zijn dus! Ik hoop voor jullie een goede uitkomst van de pesa volgende maand met daarop een goede behandeling van jou met mooie bevruchtingen en een plakbeeb! Hoe is het met de rest? Lekker aan het genieten van de zon hoop ik. Even verstand op nul om straks weer verder te strijden?
Wat later in de week gaan wij anders ook bellen! Hier wel soort van kracht/hoop gekregen . Beseffen ons dat het nog niet over is, morgen er toch maar weer een testje tegenaan gooien! Erg spannend wel weer! Geen ongi kan wat ik heb gelezen verder ook nog komen door de Utrogestan bolletjes. De komende dagen dus nog wel even onzekerheid.. Tenzij er ineens l l staat
Oh Lies, nog geen ongi dus. Dat lijkt me dan zeker een onzekere tijd. Maar wie weet...? Door de utro had ik geen last van een uitblijvende menstruatie, maar inderdaad vaker gehoord dat het dat wel kan veroorzaken. Ben benieuwd hoe je test was vanmorgen.
Wit uiteraard..anders had ik het wel eerder gemeld Wanneer zal ik de ivf bellen voor verder advies (bij geen ongi)? Zat zelf aan vrijdsag te denken.
Jammer... Hoeveel dagen 'overtijd' ben je dan? Vijf? Dan zou ik rond die dag inderdaad even bellen. Je bent wel gestopt met de utro nu neem ik aan? Ik weet wat het gemiddeld aantal dagen is dat de menstruatie doorbreekt na het stoppen. Maar als je wilt kan je natuurlijk ook eerder bellen, maakt hun echt niet uit. Kan je gelijk naar de cryo's vragen!
Vrijdagavond heb ik laatste utrogestan gebruikt. Wat ik begrijp kan iedereen anders erop reageren, mn beste vriendin werd zelfsvoor de nod ongesteld na iui. Wat is jouw ervaring? Qua de brief zou hij echt wel snel moeten komen, het maakt de situatie wel vrij gespannen. Eind van de week ga ik bellen. Hoe gaat het verder met jullie meiden?
Hier nog steeds herstellende van buikgriep. Nog steeds bijna geen eetlust en als ik ga eten heb ik na een paar happen al genoeg. Hoop niet dat het een verlate zwangerschapsmisselijkheid is. Al 1,5 kilo afgevallen dus dat schiet niet op. Heb sinds gisteren ijzerpillen want had last van bloedarmoede bleek uit bloedonderzoek dat verklaard de vermoeidheid gelukkig wel. Zaterdag ochtend lichte paniek had ineens bloedverlies op de wc, heeft 1,5 dag nagebloed maar mocht zondag even hartje komen luisteren ter geruststelling. Was waarschijnlijk een gesprongen vaatje door de vele buikkrampen en het harde niesen. Hier dus nog lui in bed te moe voor enige vorm van activiteit, maar heb het idee dat het de goede kant op gaat. Vreemd Lies dat je ongesteldheid nog uit blijft zou idd vrijdag even bellen als deze zich nog niet op gang gekomen is. Vol goede hoop naar de volgende stap!
Vervelend dat je nog steeds niet 100% bent mmm, laag hb helpt ook niet echt nee . Gelukkig was de echo goed, snap dat je onrustig werd van 1,5dag bloedverlies! Ik zit eraan te denken wat eerder te bellen, anders blijf ik er zo mee bezig. Als ik vrijdag pas bel en evt voor bloedtest mag krijg ik denk niet voor het weekend de uitslag. Al ga ik er nog steeda vanuit dat ik ongesteld ga worden overigens.