Ervaringen Voorburg?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lies30, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    En toen was het ineens over..
    Toch vanmorgen wel gebeld, mocht langskomen voor bloedtest.
    Gelijk grvraagd over de cryo's, 0 ingevroren :(
    Net gebeld, ben ook niet zwanger. Moeten dit even verwerken...
    30/4 gesprek hoe het is verlopen en het vervolg.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje Lies, wat een klap. Ik snap heel goed dat jullie dit eerst even moeten verwerken. Zeker bij toch een redelijk aantal bevruchtingen. Ppppffff...pittig. Heel veel sterkte.

3. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Dank je ZH. Ja zal wat minder online zijn, wat LW eerder zei: erg confronterend succes verhalen te lezen (hoeveel ik het ook iedereen gun!).

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heel begrijpelijk. Even tijd voor je/jullie zelf nemen is nu heel belangrijk.
    Knuffel.

MMM, wat balen dat je maar niet echt op knapt. Hoop toch dat je snel weer fit bent en lekker kan genieten van je zwangerschap.

Sjak, hoe is het daar? Alweer een echo gehad toch?

Ook een knuffel voor LW!

5. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    #585 LittleWoodstock, 15 apr 2015
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
    Och Lies....wat shit. Drieduizenddubbel shit. Niet zwanger en ook nog es nul ingevroren, pffffffffffff.
    Wat is daar de reden van...zijn de de embryo's dan niet goed genoeg? (misschien is dit een hele domme vraag hoor, maar ik vraag me af of zoiets bekeken wordt, om iets te kunnen veranderen tijdens de volgende behandeling).
    Dikke knuffel voor jou, en inderdaad wat ZH zegt...neem even de tijd voor jezelf.

@hier: gisteren ongesteld geworden. Cyclus 29 dagen. Verder keurig dus. Helaas valt het tijdtechnisch super rot, kan niet weg op werk momenteel omdat ik afwezige collega moet vervangen.
    Heb al gemaild met RDGG dat ik deze cyclus dus moet overslaan m.b.t. IUI 3. Onverwacht dus toch nog een ronde zelf proberen.
    De afgelopen cyclus had ik mijn ei niet eens ontdekt..alleen op dag 14 een donkere ovu-test maar toen liep ie achteraf gezien al af. De testen erna liepen nl af..terwijl ik dacht dat de knaller nog moest komen. Heel stom, dus een totaal onbenutte maand.
    Hopelijk nu meer succes!

Knuffel voor de andere dames, fijn dat jullie zwangerschappen goed lopen! :) (en dat jullie af en toe aan me denken, heel lief!)

6. MMM1979

MMM1979 Actief lid

3 feb 2015
    128
    0
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Eindelijk weer beter, nog steeds wel snel moe, maar gaat elke dag iets beter. Nu aan de ijzerpillen dus hoop dat die aanslaan. Besloten om een pretecho te laten maken op 1 mei. Dan hoop ik er achter te komen of het een jongen of meisje is.

Lies30 wat een rot nieuws dat je ook geen cryo's hebt. Wij hebben nu ook maar 2 cryo's van 14 bevruchtingen overgehouden. Even alles laten bezinken en goed nadenken wat je volgende stap is. Heel veel sterkte meis.

LW Wat een gedoe ook het met die ovulatietesten he! Heb ze ook een aantal cyclusssen gebruikt. En vaak denk je idd, is dit nu de piek of moet deze nog komen. De streepjes waren bij mij ook nooit heel donker. Blijf voor je duimen! ;)

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoe is het met iedereen?
    Denk aan jullie!

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik lees zo af en toe met jullie mee. Loop ook in voorburg voor me 2e kindje. Heb al een dochtertje via iui en zijn nu dus voor de 2e bezig. Ook weer via iui. Zit nu in me 7e iui poging. Krijg er in totaal 9 en dan moet ik toch aan ivf gaan denken mocht ik nog niet zwanger zijn. Ik hoop natuurlijk dat het nog via iui gaat lukken want ivf lijkt me nog heftiger. Ik spuit wel al menopur en pregnyl en gebruik na de inseminatie utrogestan, dus qua medicijnen ben ik al bekend. Maar vooral die punctie lijkt me erg pijnlijk. Krijg je wel verdoving?
    Morgen heb ik weer een fm.
    Hoop dat ik zo af en toe me vragen aan jullie mag stellen.

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi Gelukkig, welkom hier. Het is alleen een heel klein groepje waarvan er twee even een beetje afstand hebben genomen en twee die al zwanger zijn.
    Maar binnenkort komen ze hopelijk weer terug om mee te kletsen en vragen stellen kan altijd. Ik ben redelijk ervaren ;).
    En ja, bij de punctie krijg je een verdoving. Bij mij hielp deze redelijk goed. Het aanprikken zelf voelde ik bijna niet. Alleen links moest ze heel hard op m'n buik duwen om de eierstok goed in beeld te krijgen en dat was geen pretje. Maar in totaal duurt het maar een paar minuutjes en dat heb je er wel voor over.
    Succes met de iui's. Hopelijk is ivf niet nodig.

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Zeehondje...bedankt voor je uitleg. Heb zaterdag weer de inseminatie en hopelijk blijft ivf me bespaard. Wat voor pijnstilling krijg je? Is dat via een infuus?

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ja, je krijgt Raapifen via een infuus.
    Succes alvast voor zaterdag!

12. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, daar ben ik weer even na een aantal rustrondes.
    Helaas hebben deze niks opgeleverd.
    Gisteren weer ongesteld geworden.
    De ovulatietesten gaven een mooie piek de afgelopen ronde, dus we waren er bijtijds bij en de tijd goed benut zeg maar, maar heeft dus niet mogen baten.

Net gebeld met poli Voorburg, aanstaande zaterdag om 13:20 uur 1ste (uitgangs)echo. Het feest gaat weer beginnen...

Ik lees dat we een aanvulling hebben in dit kleine clubje! Welkom Gelukkig! Je zult je inseminatie vorig weekend hebben gehad denk ik? We gaan duimen voor een positieve test :)

Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met MMM1979, Zeehondje en Lies30.
    Ondanks de stilte vergeet ik jullie niet uiteraard. Er komt een moment dat we allemaal zwanger zijn in dit topic!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Spannend LW om nu weer 'echt' te beginnen.
    Hoe was de echo vandaag?

Hier ook alles goed. We krijgen nog een meisje!
    En ookal zijn wij al zwanger ik blijf jullie volgen En hier meelezen En schrijven natuurlijk!

14. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Zeehondje!

Wat leuk nog een meisje!! Van harte :)

Echo ging goed, rond de 8 à 10 follikels aan beide kanten, allen rond de 10-11 mm. Mag vanaf gisteren beginnen met prikken.
    Omdat de vorige IUI afgebroken was vanwege te vroege eisprong (ovulatie precies tussen 2 echo's in met cyclus van 24 dagen) mag ik nu eerder komen, a.s. dinsdag (dag 6) voor 2de echo. Anders zou het donderdag zijn geweest (dag 8) Ben benieuwd!
    Leny was het met me eens dat het zonde zou zijn als we de eisprong weer zouden missen.
    Hoe gaat het verder met de zwangerschap? Geen kwaaltjes en begrijpt Sophie dat ze grote zus wordt?

15. MMM1979

MMM1979 Actief lid

3 feb 2015
    128
    0
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Welkom gelukkig! Je hebt inmiddels de iui gehad. Hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt! Wanneer ga je testen?

Leuk Zeehondje!! Een meisje! Gefeliciteerd :) Wij krijgen een jongetje :)

Hoi LW, goed om weer eens te horen hoe het met jou staat. Blijft nog spannend voor jullie! Heel veel sterkte met deze ronde! Zal alles kruisen wat te kruisen valt! Hoop zo dat je het deze keer raak is. Mooi aantal eitjes al! Gelukkig dat ze nu geen risico nemen en je goed in de gaten houden om de eisprong niet te missen. Hoe was je echo vandaag?

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Mmm1979 en zeehondje...gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    LW...jij doet dus ook iui?

Hier nog op de wachtbank...heb heel dom net al een test gedaan, 10 dpo en dag 12 na pregnyl...spierwit dus weet eigenlijk al dat het weer niet gelukt is.

17. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee Gelukkig...wat zou dat jammer zijn! Welke test heb je gebruikt? En nog Pregnyl gespoten? Als de test wit is weet je in ieder geval dat dat uit je lichaam is.
    Ik blijf duimen voor een wondertje.

Leuk MMM een jongetje!! Hoe voel je je verder?

Echo gisteren was goed. Leny was blij dat we mijn gevoel van een eerdere echo hadden gevolgd want ondanks dat er rechts een stuk of 16 follikels te zien waren sprong er daar geen uit maar links des te meer.
    Een aantal rond 11 mm maar ook 2 tegen de 15 mm!
    Dus mag alleen vandaag nog prikken en dan donderdag weer echo.
    Ik verwacht -met dit groeitempo- ergens in het Pinksterweekend de IUI.
    Spannend weer zeg...Pregnyl prikken vind ik geen pretje (m.n. het bereiden) maar dat zal vast lukken.

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    MMM, leuk een jongetje!

LW wat goed dat je dan inderdaad deze keer eerder terug bent gekomen voor de tweede echo. En het ziet er goed uit, spannend wanneer de iui plaats zal gaan vinden!
    Oh en die Pregnyl, vreselijk. De eerste iui's waren in Zoetermeer en daar kon ik naar de verpleegafdeling 's avonds rond 20.00 uur was dat volgens mij meestal. Dan maakte zij 'm klaar en zette 'm in m'n buik.
    Later voor de ivf in Voorburg moesten ze vaak rond middernacht en moesten we het dus zelf gaan doen. De eerste keer was manlief niet thuis dus moest ik het zelf doen. Het breken deed ik met een keukenpapiertje erom, maar toch wat glassplintertjes op de tafel, gelukkig niet in de ampul. Daarna heeft mijn man ze altijd voor mij klaargemaakt :).

Jeetje, gelukkig, wat balen van de witte test. Hoeveel dagen na de iui zou je officieel mogen testen? 14?

Lies, hoe is het me jou? Lees je nog of alweer mee?

19. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Meisjes!
    Wat heb ik jullie verwaarloosd... Ben langer weg gebleven dan gepland, sorry! Wilde van de week typen maar kwam er niet van.
    Het zijn heel gekke weken geweest, na de mislukte poging en geen cryo's duurde het nog bijna een week voordat ik ongesteld werd.
    Eind april hebben we een gesprek gehad met Lenie, het werd duidelijk dat de behandeling anders moet. De kwaliteit van onze embryo's is niet zo goed, daarom konden ze ook niet invriezen.
    Plan: voor 28mei ongesteld worden en anders opwekkuur Progestron van 15dgn. Dus wij dachten.. Nou dat wordt pas 2e helft juni starten.

Maarrr mn lijf heeft schijnbaar toch de cyclus zelf gevonden, want na 1.5e dag bruin ben ik sinds vanmorgen ROOD!! Ik heb me aangemeld en mag zaterdag voor startecho :)
    Medicatieplan is in principe: 75 Gonal (synthetische fsh) + 75 Fostimon (spiort je eigen fsh aan), Orgalutran en afhankelijk van aantal follikels weer Decapeptyl of toch Pregnyl. Alleen bij Pregnyl meer kans op overstimulatie (dus geen verse tp en mogelijk cryo verlies), dus dat vinden we rete spannend!

Hoe is het verder met iedereen? Zag dat er een jongen en meisje bijkomen :D ! En een nieuwe bij de club, welkom!
    Hoe is het met Sjak? Even opzoeken...

20. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Geen lid meer.. Oei heb een slecht voorgevoel over haar zwangerschap.. Weten jullie meer?

Deel Deze Pagina