Ervaringen Voorburg?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lies30, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja joh, het was net een slapstick met Annemieke :)
    Gelukkig ging de inseminatie verder goed..zou wat zijn geweest als ze het slangetje met de soldaten had laten vallen o.i.d.

Ben nu al klaar met wachten haha...maar zal toch echt moeten wachten tot minstens 6 juni.

Lies heeft mijn man niet gezien, hij zei dat toen hij langs het wachtgedeelte liep bijna alle stoelen bezet waren, dus ik denk dat Lies al binnengeroepen was. Mijn man had geen plastic tasje bij zich. Het leger zat in een potje in de broekzak ;)

Oh Lies, vandaag vroeg op dus..en dat met Pinksteren! Maar in de zorg hoort dat erbij vrees ik.
    In ieder geval fijn dat je rustige stokjes had! (ik mis een smiley met een duim omhoog)

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Lw...veel succes op de wachtbank.
    Ik ben gister ongesteld geworden en heb morgen de uitgangsecho van iui poging 8. Om 10.10 uur...iemand toevallig ook morgen rond die tijd?

3. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Gelukkig! Zal niet meevallen op de wachtbank, zeker gezien de eerste 2 IUI's zijn mislukt.

Jij mag dus op voor poging 8. Ik denk niet dat iemand rond die tijd er ook is. De rest is al zwanger en Lies en ik zijn net geweest.
    Maarrrr misschien zit je er wel samen met een BN-er!
    Succes alvast!

PS: misschien heb je het al in het begin vermeld, maar tot hoe lang willen ze doorgaan met IUI bij jou?
    Tegen mij zeiden nl dat ze na 3 x gaan evalueren...

4. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Zal vast een dubbel gevoel zijn Gelukkig, poging 8 pff..
    Mn beste vriendin is bij 6 pas blijvend zwanger geraakt, zijn denkt ook niet dat ze het nog een keer wil meemaken.
    Morgen ben ik er idd ook niet, woensdag pas weer.

LW heb er tot uur of 11 gezeten, was druk idd. Jammer hoor dat ik je man niet heb kunnen keuren :p
    Veeeeel succes met wachten idd! Duimmmmmmmm

Werkdag verder wel redelijk doorgekomen, al kwam de man met de hamer al vroeg. Maar uur of 6 geslapen dus was wel pittig vanmorgen. En tja lang leve de feestdagen inderdaad, dan werken we gewoon (de helft). Vanmiddag btje misselijk en heb ook wel her en der wat hoofdpijn, hopelijk goede tekenen dat er intern iets gebeurd!!

Wat deden jullie ookal weer voor werk? Eentje was lerares toch?

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ja klopt Lies, dat was ik. Geef les aan groep 7.
    Hoop dat de misselijkheid niet doorzet. Kan je nu een beetje bijslapen?

Lw en Lies, jammer dat jullie elkaar niet gezien hebben, of manlief dan.

Gelukkig, jeetje zeg, iui 8 alweer. Sterkte meid.

Wij gaan morgen naar Plopsaland in België. Wordt vroeg opstaan, is 2,5 uur rijden ;). Maar dochter vindt het zo geweldig dat ik dat er wel voor over heb!

6. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    De man met de hamer...arme Lies!! Een kort nachtje breekt dan echt op hè.
    Ben je morgen wel vrij?

@Zeehondje: veel plezier in Plopsaland! Hopeljk blijft het een beetje droog. Leuk dat je dochgter er zo blij van wordt :)

Nogmaals succes met de echo morgen Gelukkig!

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    We krijgen in totaal 9 iui pogingen. Normaal maar 6 begreep ik maar omdat wij al een dochtertje hebben via iui en ik al 3 keer eerder zwanger ben geweest, maar dit steeds erg vroeg misgaat, denken ze dat het wel zou moeten lukken. Nog 2 pogingen en mocht ik dan nog niet zwanger zijn moeten we door voor ivf.
    Ik werk op een kinderdagverblijf.

Lw en Lies... zitten jullie op de wachtbank?

8. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gelukkig, alleen ik zit op de wachtbank.
    Lies zit in de aanloop naar de wachtbank :)

Hoe is je echo gegaan vanochtend?

Heb gisteren trouwens de show van ''onze'' Voorburg-BN-er gekeken, en waar ik normaalgesproken niet zo'n fan ben van zijn humor/gedrag vond ik dit erg leuk.
    Vooral zijn stuk over Voorburg was hilarisch (ook voor mijn man herkenbaar)

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lw...wanneer ga je testen?

Hier geen goed nieuws. Vanmorgen de uitgangsecho en heb een cyste van 15 mm. Ze heeft meteen bloedgeprikt en krijg morgen de uitslag. Het was mogelijk dat het al een grote follikel is maar de kans dat het een cyste is, is veel groter. Moet wel vanavond menopur spuiten en waarschijnlijk morgen dus stoppen. Het ziet er naaruit dat we vanaf nu 5 maanden pauze hebben i.v.m. vakanties en zomerstop in het zh. Ik twijfel nu ook of we die laatste 2 iui pogingen wel moeten doen en niet liever na die 5 maanden met ivf gaan starten. Maar aan de andere kant gooien we dan toch 2 extra kansen op zwangerschap weg.

10. MMM1979

MMM1979 Actief lid

3 feb 2015
    128
    0
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Mooi buikje hoor Zeehondje! Ik heb soms een dikkere buik aan de bovenkant dan onderkant. Opgeblazen maag en darmen denk ik. Denk dat ik meer naar de zijkant ga dragen dan naar voren.

LW en Lies30 voor jullie zal de spanning gaan stijgen. Vreselijk dat wachten weet ik nog. Duim voor jullie.

Gelukkig, wat een zuur nieuws van die kyste. Even een break is misschien wel even lekker. Lastige keuze of je al meteen door moet gaan met een IVF behandeling.

Ik blijf alleen maar zo moe zijn. Kan er echt gek van worden. Fijn als je collega's op het werk zeggen dat je er zo slecht uit ziet :( 1 zei zelfs al waarom ga je niet minder werken :$

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Mmm...lijkt me erg vervelend dat je zo moe bent. Luister goed naar je
    lichaam hoor.
    Lw...wat denk je over deze ronde?

Hier goed nieuws...belde vandaag voor de bloeduitslag en de waardes zijn normaal dus kan deze ronde toch op voor iui. 2e injectie menopur zit er alweer in en zaterdag fm. Ben wel erg benieuwd wat we zaterdag gaan zien.

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat fijn Gelukkig, dat je toch door kan!

13. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Gelukkig hoe was de bloeduitslag? Hopelijk toch een follikel, super vervelend dat er anders zo lang overheen gaat! Ik wist niet dat Voorburg aan zomerstop doet eigenlijk.

Mmm de vermoeidheid kijk ik ook wel tegen op ja, wat ik nu heb zal maar een schijntje zijn denk ik. Zei van de week ook een collega tegen mij: wat heb jij blauwe kringen! Keek ik in de wc, was ik vergeten mn walletjes te camoufleren :p

LW we tellen met je af naar begin juni :D

Fm 1 was positief hier, groei gaat gelijkmatig (wat ze willen). Links en rechts beiden 20 follikels telbaar, beide kanten 6 wat grotere 10-12mm. Vorige ronde was er eentje van 14mm en de rest echt kleiner, dit ziet er tot nu toe beter uit :). Zaterdag terug, had vandaag weer Cezanne trouwens.
    Ik had gisteren op mn werk verder wel wat klachten van mn onderbuik gehad, maar ja was onwijs druk geweest en heb bij een calamiteit over de gang gerend. Was weer even reminder dat ik wat rustiger moet doen (tenzij je patiënt aan het bloeden is ;) ). Ben verpleegkundige in het zh Gelukkig.

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Klinkt goed allemaal Lies! Hopelijk blijven ze zo mooi gelijk oplopen deze keer.
    Rustig aan doen is dan in sommige gevallen bijna niet te doen nee.

Net controle gehad. Alles goed, zoals bloeddruk en hartje luisteren. Wel echt last van dat navelbreukje, maar ja is niks aan te doen. Zeker niet opereren tijdens de zwangerschap. Dus moet het er maar mee doen. Baarmoeder rand zit nu wel precies op die hoogte, misschien dat het daarom wat meer pijn doet.

15. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    #635 Lies30, 27 mei 2015
    Laatst bewerkt: 27 mei 2015
    Stulpt het ver uit of alleen pijn? Vel vervelend idd!
    Wij hopen zeker dat het goed blijft groeien, pas als ze boven de 14mm zijn ben ik iets geruster :)

Ps: mn collega is bevallen van een meisje! Supernaam: Zoë, stond ook in ons lijstje :p

16. MMM1979

MMM1979 Actief lid

3 feb 2015
    128
    0
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Goed nieuws gelukkig! Mooi dat je nu door mag. Maar je zei ook iets over een zomerstop van het ziekenhuis. Hoe zit dat dan?

Mooi nieuws Lies! Maar zaterdag pas terug, dat is toch 3 dagen verder alweer. Dan zouden ze toch wel flink groter moeten zijn. Bij mij groeide ze namelijk 2 mm per dag. Ja erg leuk he die collega's. Mijn psoriasis is ook echt flink verergerd dus krijg daar ook al vragen naar :( Mag nu veel medicatie niet gebruiken.

Oehh dat lijkt mij minder Zeehondje. Heb daar wel eens over gehoord bij de vader van een vriend en die had daar wel flink pijn aan. Nu leek hij ook wel 6 maanden zwanger hoor ;)

Wanneer ga je testen LW? Moet jij ook na de tp nog pregnyll spuiten? Ik moest 3 x 1500 spuiten elke 3 dagen.

Ga van het weekend naar een festival in Amsterdam. Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden. Zondag zal ik wel doodop zijn.

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ik kreeg een tijdje terug een groep briefje mee waarop staat dat tijdens de zomervakantie de iui-behandelingen 4,5 week stilstaan. Het gaat om de periode van 20 juli tot en met 16 augustus.
    Ik begreep dat de ivf behandelingen wel gewoon doorgaan.

18. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gelukkig, klopt. Vorig jaar was er ook een zomerstop.

@Zeehondje, jeetje balen van het navelbreukje! Dat wist ik niet :$
    Misschien dat het weer iets ''inzakt'' als de baarmoeder voorbij de navel groeit. Heb het zelf niet gehad, maar lijkt me erg vervelend gevoel!

@MMM: ik heb alleen Pregnyl gezet voor de eisprong. Na de inseminatie hoef ik niks meer te prikken.

Heb geen enkel gevoel deze ronde...En onderhand zoals gebruikelijk ben ik voornemens wacht ik tot de uiterste mogelijkheid om te testen (op basis van langste cyclus van 40 dagen)...Dus officieel zou ik 6 juni kunnen/mogen testen, maar aangezienhet na mijn 1ste IUI ook lang duurde voordat ik ongesteld werd, bescherm ik mezelf een beetje.
    Hoe dan ook...ik merk of voel niks....

19. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Hopelijk kun je wel van het festival genieten Mmm :) veel plezier alvast!
    Wij verwachten overigens niet dat ze zaterdag al een punctie kunnen plannen, ik gebruik een lage dosis. De vorige keer zat er 10dgn tussen start en punctie, nog netjes eigenlijk. Ben wel onwijs benieuwd naar de fm!

Gelukkig balen dat de iui's stilliggen. Vorig jaar hing er ook een brief na de zomer dat ze door de drukte niet iedereen de eerste maand konden laten starten, gelukkig had dat voor ons toen geen gevolgen. als ik er overna denk nog vrij snel dat we 4 maanden na de start alweer in de 3 ronde zitten..

LW lijkt me ook moeilijk wat je ervan moet denken, logisch dat je er wel mee bezig bent en let op potentiële klachten. Heel vervelend als je ook laat ongesteld wordt idd :(. Heel veel succes met wachten meid, ik duim en hoop met je mee...

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Hoe laat heb je fm morgen Lies30?
    Ik om 10.50.

Deel Deze Pagina