Ervaringen Voorburg?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lies30, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Hopelijk pakt hij de foto.. Wat onwerkelijk dit!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      7
  2. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Wat kut trouwens voor jou Gelukkig :(
    Trajecten zuigen!!

3. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Lies, ik zeg GEFELICITEERD!!!!!!!!! Supertof voor je! :)
    Je hebt niks hoeven prikken na de TP toch? Geen Pregnyl o.i.d.?
    Jij kan met een goed gevoel op vakantie nu hi hi.

Wauw, en toen waren er 4 zwanger van de 5.....

Dan mag ik toch niet achterblijven? :( Duimen jullie voor me straks?

4. MMM1979

MMM1979 Actief lid

3 feb 2015
    128
    0
    0
    NULL
    Zoetermeer
    WOW!!! Geweldig!!! Fantastisch! Nu op een roze wolk op vakantie!! Zo zie je maar de aanhouder wint. Al gebeld met Voorburg??

Uiteraard duimen we voor jou gewoon verder LW! Ook bij jou moet het een keer lukken!!

Hoe was de 20 weken echo Zeehondje? Nu wat meer gerust gesteld?

Mijn streven is max 12 kilo totaal aan te komen! Fingers crossed :D

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Lies...wat een duidelijke test al, gefeliciteerd.
    Lw...mijn duimen draaien weer volop. Hoeveel eitjes had je?
    Mmm...ik was bij mijn dochtertje 15 kilo aangekomen, en nog steeds is niet alles eraf. Probeer steeds weer een lijnpoging te doen maar vind het erg moeilijk.

Hier toch goed nieuws. Werd gister al ongesteld dus ben toch de 9e (en laatste) iui poging gestart. Nu komt het wel uit omdat ik de inseminatie volgende week do. of vrijdag verwacht en we gaan die vrijdag een weekendje weg. Komt dus precies uit. Nu hopen dat het gaat lukken en ivf me bespaart blijft. Morgen de uitgangsecho...daar gaan we weer!!!

6. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gelukkig, op basis de laatste FM waren er twee eitjes, 1 van ruim 17 mm en 1 van bijna 20 mm.
    Kans is dat ze allebei gesprongen zijn, of misschien 1...ik weet het niet.
    Kan het alleen maar afwachten. Nienke vroeg nog of ik er vertrouwen in had. Ik zei: ''wil je een eerlijk antwoord? Nee.''
    Ze kon zich wel voorstellen dat je na een aantal mislukte pogingen de moed een beetje verliest. Als deze poging mislukt wil ik een evaluatiegesprek aanvragen.

Bij jou wordt de 9de de laatste IUI? Dan gaan we keihard duimen dat het de laatste is vanwege een succesvolle zwangerschap! Duimen draaien ook voor jou :)

@Lies: hoe gaat het met je? Kun je het al een beetje geloven?? Ik doe een moord voor zo'n mooie knaltest!

@Zeehondje: hoe was de 20 weken echo? Alles erop en eraan?

@MMM: 12 kilo zou mooi zijn. Fingers crossed inderdaad!

Nu ik jouw goede voorbeeld volg van regelmatig sporten moet ik zeggen dat ik me echt al fitter begin te voelen. Qua kilo's vliegen ze er niet af, maar het begin is er..zo'n 1,5 kilo nu. Gaat heel langzaam, maar bij kinderwens is dat ook beter geloof ik...anders teveel afvalstoffen in het lijf.
    Maar zelfs zonder erafvliegende kilo's is het gezond natuurlijk, voel me echt fijn na afloop. Lang leve de endorfines :)

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh wauw Lies, geweldig! Gefeliciteerd meid en een hele fijne vakantie.

En LW, komt helemaal goed. Jij bent gewoon de volgende zwangere hier. Ik duim me suf.

En Gelukkig, jij volgt daarna natuurlijk. Wat fijn dat je toch kon starten.

Mmm, mijn bloeddruk was de laatste twee keer 105/60 en dat was keurig zei ze. Raar toch.
    Vorige keer 12 kg aangekomen. Nu pas zo'n 4 kg volgens mij.

En jaaaaaa de 20 weken echo was helemaal goed en het is nog steeds een meisje ;)

8. MMM1979

MMM1979 Actief lid

3 feb 2015
    128
    0
    0
    NULL
    Zoetermeer
    LW, altijd leuk om mensen te inspireren gezonder te leven :) Je moet met een zwangerschapswens idd niet te snel afvallen. Gewoon bewust gezond eten en meer bewegen doet al wonderen hoor.

Zeehondje, pas 4 kg, netjes. Ik heb ook gewoon te veel slechte dingen zitten eten hoor. Beetje dus ook mijn eigen schuld. Maar dan is jouw bloeddruk nog lager dan die van mij. Het is ook maar net wat je gewend bent. Misschien is hij van jou normaal ook al een stuk lager. Onder de 100/60 is het pas echt TE laag.

Zo nog een paar uurtjes en dan weer weekend. Heerlijk!! Morgen avond een feestje in Zwolle dus ben benieuwd hoe ik er zondag weer bij zit. :D Fijn weekend dames!!

9. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Getracht op vakantie via slechte wifi bericht te posten, zo te zien niet gelukt dus..
    Ik kan jullie iig melden dat ik nog steeds zwanger ben :D. Donderdag 1e echo!

Betreffende een weegschaal moeten ik een nieuwe kopen haha. Mn oude na de punctie gesloopt :p was nog eentje met draaischijf hihi.

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh Lies, wat fijn toch!
    Zijn jullie nu weer thuis dan?

Hier alles goed. Alleen wat heftige dingen meegemaakt in de nabije omgeving. Hakt er wel even in.
    Nog twee weken werken en dan zomervakantie!

11. MMM1979

MMM1979 Actief lid

3 feb 2015
    128
    0
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Ohhh minder Zeehondje. Hopelijk ben je er nu niet meer zoveel meer mee bezig.

Spannend Lies30, a.s. donderdag de 1e echo al!!

Hoe ging de IUI Gelukkig. Heb je er nog een beetje vertrouwen in. Wanneer ga je testen?

Hier gaat alles z'n gangetje. Buikspieren hebben het definitief opgegeven en er is nu een behoorlijk buikje te zien. (24 weken nu) Ik heb vorige week een proefles Zwangerfit gehad in Zoetermeer en vond het echt wel leuk. Was met 4 andere dames allemaal tussen de 19 en 25 weken dus dan zit je ook een beetje in dezelfde fase. Ik vond het echt leuk en had ook echt het idee dat ik gesport had dus ga er voorlopig lekker mee door. Oefeningen voor eigenlijk het hele lichaam. Maar vooral voor rug en bekken. Bovendien kan ik de kosten verhalen op m'n zorgverzekeraar.

12. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend Zeehondje..dat zijn mindere berichten. Hopelijk gauw weer de goede kant op, met positieve dingen.

@Lies: alvast succes en plezier morgen bij de eerste echo!!

@MMM: leuk te horen dat zo'n Zwangerfit-les je is bevallen! Weer een aanrader misschien voor anderen die sportief zwanger willen zijn.

@Hier: vandaag 15 dagen na IUI. Testje gedaan (streepjestest van Kruidvat): omowit. Dus ik verwacht er weinig van.
    Maar ook geen bloedverlies of wat er op lijkt. Dus het zal wel hetzelfde gaan als bij IUI2 van vorig jaar. Toen werd ik 19 dagen na inseminatie ongesteld...de boel was van slag door de hormonen en tijdens de ''overtijdse'' dagen heb ik geen positieve test gehad.
    Dussssssssss....ff balen.

13. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Yak LW voel met je mee.. Erg verwarrend een stomme witte test en nog niet ongesteld :(.
    Wat is het plan hierna? Eerst zomerstop toch?

ZH vervelend dat er narigheid in jullie omgeving is geweest, veel sterkte daarmee.

Mmm wat leuk zo'n les! Echt iets voor jou :)

Hier vandaag bezoek gehad van mvm, test zal ik hieronder plaatsen.
    Verder gespannen voor morgen natuurlijk, voel me verder fysiek redelijk. Moe natuurlijk, ook omdat we na de terugvlucht nog steeds niet goed slapen. Verder zo nu en dan darmkrampen en oprispingen/maagzuur. Ben btje aan het kijken wat wel/niet lekker valt, met name niet te grote porties werkt aardig. Hopelijk gaat echte misselijkheid meevallen..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20 KB
      Weergaven:
      0
  14. LittleWoodstock

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie mvm test Lies! Dus jullie hebben echt even tijd nodig om weer te resetten naar de NL tijd? Lastig is dat..
    Nogmaals succes morgen. Gezien je test moet dat helemaal goed komen.

Kort nadt ik trouwens mijn vorige bericht geplaatst had heb ik bij het plassen het eerste roze-verlies gespot. Dus ik mag concluderen dat ook IUI 4 mislukt is.
    Het was de eerste keer dat ik eindelijk eens goede hoop had...een wat beter gevoel over de timing.
    Nou ja...ik geloof dat ik momenteel erg blij ben met de zomerstop...ben er even helemaal klaar mee.
    Hormonen, echo's, inseminaties...allemaal voor niks.
    IUI heeft voor ons geen toegevoegde waarde..tenminste..dat idee heb ik momenteel.
    Maar goed..genoeg klaagzang: vannacht op het vliegtuig naar het altijd gezellige Griekenland ;)

Tot over paar weekjes dames, en @gelukkig: mijn hoop is op jou gevestigd dat IUI ook goed kan gaan. Toi toi toi

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    MMM, ik heb je een privébericht gestuurd.

LW, wat balen dat het niet gelukt is en dat je er nu even helemaal klaar mee bent. Geen fijn gevoel.
    Maaaarrrr.....nu inderdaad eerst heerlijk op vakantie! Héél veel plezier en rust lekker uit. Weer even je eigen ik terugvinden en je lichaam rust bieden. Is zeker ook heel belangrijk.
    Het gevoel van iui werkt niet bij ons ken ik trouwens. Na 4x o.i. en 6x i.u.i. naar Voorburg gegaan en daar overgestapt op ivf. Toen dit ook niet lukte en er een escape-iui gedaan werd was het opeens raak. Haha, iui was dus wel voor ons weggelegd :)
    Het komt goed meid. Ik geloof erin.

Lies, wat een mooie test!!!!!
    Op naar morgen. Heel veel succes met de spanning en natuurlijk plezier bij het kijken naar jullie uk! Dit zit gewoon goed!

Vandaag een mooie, warme en natuurlijk verdrietige uitvaart gehad van de moeder van een jongetje bij mij uit de klas.
    In de ochtend eerst nog even plezier gehad, heerlijk meegedaan met het waterfeest.
    Nu morgen een hele dag werken in die hitte zonder airco en dan vrijdag zomerfeest. Met springkussens en al op het zonovergoten plein. Ze gaan morgenochtend bedenken of het wel door moet gaan. Ben benieuwd wat er wordt besloten.

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lw...klote dat de 4e iui ook niet is gelukt. Heb je nu nog 2 iui's te gaan? Even zomerstop is misschien ook wel even goed. Sterkte ermee. En ga vooral genieten in griekenland.
    Zeehondje...heftig van die uitvaart. Zijn de minder leuke dingen in het leven. En succes met het zomerfeest mocht het doorgaan.
    Lies...wow wat een mooie test. En heel veel plezier morgen met je 1e echo. Hoe ver ben je nu zwanger?

Hier vanaf afgelopen vrijdag op de wachtbank. Vrijdag dus de 9e en laatste iui gehad. Alles zag er weer goed uit dus... Ik ga proberen om het vol te houden om volgende week woensdagavond te testen.
    Morgen om 11.00 uur intakegesprek met Leny over ivf. Vind het wel spannend worden.

17. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    LW even een time out klinkt niet slecht, geniet van jullie vakantie! Veel gebeurd de laatste maanden, het is allemaal niet niets..
    Jullie tijd gaat echt nog komen!! Iui of ivf, ik hoop echt dat jullie wens in vervulling gaat. Blijf duimen ;)

ZH jakkes een uitvaart is niet leuk, van wie hij ook is. Logisch dat het programma verder misschien wordt aangepast.

Gelukkig wat vreselijk spannend weer! Wachten tot 12 dgn is heel netjes :D succes! Wat apart trouwens dat het gesprek nu tijdens de wachtdagen is, hopelijk mogen jullie doorstromen indien deze iui niet aanslaat.

Hier super goed nieuws, btje tegenstrijdig met de rest..
    We hadden Dr Groeneveld, daar baalden we van. Maar ze had binnen 1seconde al gezien dat er een hartje was! Waarschijnlijk heb ik een vroege innesteling gehad, want groei zat nu op 6+6.
    Officiële termijn is bijgesteld naar 6+2, ze trekken 2wkn af van de punctiedatum (dus 2 bonus dagen!) Onze pinda is nu al 8,9mm :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,7 KB
      Weergaven:
      1
  18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Succes met wachten Gelukkig. Spannend weer!
    Goed gesprek gehad?

Lies joepie!!!! Wat een mooie en duidelijke echo. Helemaal gaaf!
    Wanneer ben je uitgerekend? Jaaaa dat kunnen we nu aan je vragen. Zo gaaf!

Morgen zijn de kinderen om 13.00 uur.
    Wij moeten daarna verhuizen. Maar ja, met mijn dikke buik wordt dat niks natuurlijk. Dus lekker zittend toekijken ofzo :p
    Vandaag vroeg iemand of het een zomerkindje wordt. Hihi oeps, zo'n dikke buik al?!

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Lies...wat gaaf en fijn dat het kindje goed groeit en een hartslag heeft. Gefeliciteerd.

Ik heb vandaag het gesprek gehad met Leny. We mochten zelf kiezen maar ze denkt dat er nog een grote kans is dat we toch nog via iui zwanger kunnen raken. Omdat ik al een dochtertje via iui heb en al 3 keer zwanger ben geweest. We hebben een goed gesprek gehad en gaan dus nog 3 pogingen iui doen. Mocht ik volgende week ongesteld worden hebben we 1 cyclus rust en dan dus nog 3 iui's.

20. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Veel succes met verhuizen ZH! Je heb nog eventjes te gaan hihi, maar ja ieders buik ontwikkeld zich anders.
    Qua uitgerekende datum dachten we eerst 21/2, toen 19/2, maar als je 40wkn uittelt is het volgens mij 23/2. Zh heeft nog geen uitspraak gedaan, we wachten rustig af ;).

Fijne arts hè Lenie :). Die weet zelfs een moeilijk gesprek om te bouwen naar iets positiefs. Natuurlijk hoop ik voor jullie dat het nu lukt en anders nog 3 kansen na de zomer! Wat dat betreft klinkt ivf misschien aanlokkelijk, maar het is wel gelijk het eindstation. Go iui 9!!

Deel Deze Pagina