Mmm...wat een goed nieuws en zo fijn dat zijn voedingen en slaapjes goed gaan. Het echte genieten als gezinnetje gaat nu echt beginnen...geniet ervan. Ik ben gestart met me 10e iui behandeling. Heb 3 cyclussen stilgestaan i.v.m. vakantie en zomerstop van het zh. Heb dinsdag fm...ben weer benieuwd. Is iedereen in dit topic nu zwanger? Er was toch nog iemand die met iui bezig was?
Wat onwijs goed mmm dat Dean thuis is bij jullie ! Wat doet hij het onwijs goed zeg! Jouw verlof is verlengd door zijn zh opname denk ik? Heb begrepen dat je minimaal 10 weken thuis moet hebben met je baby. Gelukkig veel succes weer met jullie 10e iui! LittleWoodstock is ook nog niet zwanger toch? Die mocht volgens mij geen puncties meer ivm de risico's, staat me iets van bij dat hun mogelijk nog iui's konden doen als eigen cyclus niet lukte. Ze zijn ook rustig de zo er in gegaan zo de behandeling, ben wel benieuwd eigenlijk Hier weinig nieuws, baby nog niet gevoeld zover ik kan bepalen. Morgen 19wkn, placenta ligt voor dus kan nog even duren. Ook nog veel darmactiviteit dus wie weet wel plopjes gemist!
Jeeehhh MMM wat een goed nieuws! Heerlijk genieten van jullie gezinnetje thuis nu. Gelukkig, heel veel succes met de volgende iui. Ik duim mee voor jullie. Lies, fijn dat het zo goed gaat. Hier ook twee keer de placenta aan de voorkant en pas met 21 á 22 weken duidelijk wat gevoeld inderdaad. Ben ook wel benieuwd hoe het met LW gaat ja?! Hier alles goed, nog vier weekjes. Begin nu een beetje last te krijgen van voorweeën. Gister 4 uur lang achter elkaar last van gehad. Maar de pijn werd niet erger en was na die vier uur ook weer weg gelukkig. Ze mag echt nog wel even blijven zitten namelijk.
Lw...wat is jullie behandeling nu? Of hebben jullie nog pauze? Ik heb zondag me 10e iui... Ze hebben de wachtkamer trouwens netjes opgeknapt. Er staat nu een grote hoekbank die echt heerlijk zit.
Mooi, dat het met iedereen goed gaat. Hopelijk is de rust even goed geweest Gelukkig en is het deze keer wel raak. Blijf voor je duimen. Dean heeft uiteindelijk maar 6 weken in het ziekenhuis gelegen dus had sowieso nog 10 weken over. Dus helaas geen verlenging. Moet even kijken hoe ik het straks oplos want moet nu eerder weer werken en mijn nieuwe uren gaan een maand later pas in. Misschien kan ik nog wat zorgverlof opnemen of even in de ziektewet.
Hopelijk is je baas daar niet zo moeilijk in mmm, wel gek lijkt me dat alles nu letterlijk zo vroeg is. Je stelt je toch in op andere data. Het belangrijkste is dat het goed gaat met jullie . ZH echt de laatste loodjes, ze mag nog wel even blijven zitten ja . Kun je nog wel beetje dingetjes doen of echt snel afgemat? Vervelend die oefenweeën, hoort er wel bij (heb ik gelezen). Gelukkig hoe ging het gisteren? Ik denk dat LW lekker van haar gezin aan het genieten is! Zag dat ik in mn vorige stukje wat letters had gemist haha. Bedoelde zomer zonder behandeling. Hier net terug van weekendje Antwerpen met een vriendin. Was erg leuk en ook wel vermoeiend. Geshopt natuurlijk . Eindelijk wel nog wat positiekleding kunnen vinden, in Nederland moet zo'n beetje alles online. In België tenminste bij H&M en C&A gewoon in de winkel! Natuurlijk voor kleine uk ook nog wat gekocht (broekjes, blouse en slaappakje). Verder nog geen verandering qua 'gevoel', 's morgens wijkt mn buik wel vaak naar rechts af hihi (als ik op mn rug ga liggen). Kunnen ook mn darmen zijn, buik staat dan in een soort punt. Volgens vriendin wie weet toch wel ligging van de baby, want is wel binnen de bm grens zeg maar. Kunnen iig uk woensdag weer gaan bekijken, hebben dan de 20wkn echo.
Even ego: ik word morgen ingeleid omdat m'n galzure zouten te hoog zijn (mogen rond de 9 zijn en bij mij zijn ze 51). Ik heb overal jeuk en daarom moest ik gister bloed laten prikken. Vandaag daar dus de uitslag van gekregen en morgen moeten we om 8.00 uur in het ziekenhuis zijn. Heel spannend en ik zie er wel een beetje tegen op. Had zo gehoopt dat het gewoon weer allemaal zo zou gaan als bij Sophie. Heel soepeltjes en snel. Dat kan nog steeds natuurlijk, maar ik weet niet of m'n lichaam er al klaar voor is. We gaan het meemaken.
Zeehondje Ik hoop dat je bevalling goed is gegaan en je niet al te lang hebt moeten werken voor je 2e wonder. Benieuwd ook naar haar naam. Verder hoop ik dat je waardes snel dalen en van de jeuk af bent. Ik weet als geen ander hoe vervelend jeuk is.
Woensdagavond 14 oktober om 19.36 uur is onze tweede dochter geboren, Fleur Joëlle! Het was een heftige en snelle bevalling. Alles gaat super goed met ons beide en we zijn heerlijk aan het genieten.
Zeehondje. ..gefeliciteerd. Wat fijn dat alles goed gaat. Lekker genieten nu. Hier vanmorgen weer ongesteld geworden...Dus op naar poging 11.
Zh gefeliciteerd met jullie Fleur ! Hoe is het nu? Lekker thuis? Oef Gelukkig pittig weer een mislukte poging . Zouden jullie niet naar ivf mogen of is dat een eigen keuze? Staat me iets van bij.. Weet het even niet meer sorry. Laatste week hier dagelijkse activiteit in mn buik, heel bijzonder . Dat gevoel wens ik iedereen toe!
Lies...leuk om je kindje te voelen hè. ..ik genoot daar ook zo van. Zeehondje...Hoe gaat het? Zie nu dat je dochters maar 1 dag (en 4 jaar) verschillen. Kun je de verjaardagen lekker samen vieren. Hier vandaag de uitgangsecho gehad en we mogen weer starten. Er was wel iets te zien van 10 mm., wat waarschijnlijk een follikkel of cycte is. Ik moest direct bloedprikken en kreeg vanmiddag telefonisch te horen dat de bloedwaardes goed zijn en ik dus mocht starten. Net weer de 1e menopur gezet... Hierna nog 1 iui te gaan, dan hebben we 12 pogingen gehad en gaan daarna door voor ivf. We krijgen zoveel iui's omdat we al een dochtertje hebben via iui en ik al 5 keer een miskraam heb gehad via iui. Ze zien de kansen dus vrij hoog bij ons. Ikzelf geloof er niet meer in....We hebben de intake voor ivf al gehad met Lenie.
Lies, heerlijk hè dat gevoel ❤ Gelukkig, spannend weer. Ik hoop dat het deze of volgende keer toch nog raak gaat zijn met iui en dat 't blijft zitten. Hier alles goed. Heerlijk aan het genieten van onze twee meiden. Ik ben van onder eigenlijk al helemaal hersteld. Gister ook al naar buiten geweest. 's Avonds was ik wel duidelijk moeier. Fleur drinkt goed d'r Flesjes en slaapt ook goed. Alleen 's nachts komt ze vaak ook nog om de drie uur en slaapt ze na de nacht fles niet gelijk door vaak. Hopelijk gaat ze snel iets meer uurtjes ertussen later. Verder een heel tevreden baby!
Ik weet niet of jullie het leuk vinden om te lezen of misschien te confronterend. Maar hieronder mijn bevallingsverhaal. Woensdag 14 oktober om 8.00 uur melden om in te leiden vanwege zwangerschapscholestase. 9.15 uur inwendig onderzoek = geen ontsluiting = pilletje ingebracht. 13.15 uur inwendig onderzoek = zo'n 1,5 cm ontsluiting = pilletje ingebracht. 17.00 uur weer ctg waarop je al redelijk regelmatige 'weeën' zag. 17.30 uur inwendig onderzoek = krappe 3 cm en na overleg zijn even later m'n vliezen gebroken. Ik bleef aan de ctg en de weeën werden duidelijk heftiger en dat merkte ik zelf ook wel. Om 18.15 uur mocht ik van de ctg af. De weeën werden nog heftiger en kwamen sneller op elkaar. Moest ze echt gaan weg puffen. Om 18.45 uur naar de verloskamer in een rolstoel. Pppffff... Alles werd klaargelegd en ik zat naar mijn idee wel in een kleine weeënstorm, kon niet op adem komen tussendoor. Na toucheren had ik 6 cm ontsluiting. Ik was teleurgesteld en had het idee dat dit nog wel even zou duren. Moest op m'n rechterzij gaan liggen en voelde toen ook een beetje persdrang opkomen. Toen weer op rug en mocht ik persen. Bij de tweede keer persen stond het hoofdje al en mocht ik alleen maar zuchten om niet uit te scheuren. Toen nog één keer persen en daar was ze, Fleur Joëlle!!! Drie kwartier maar in de verloskamer bezig geweest en alleen maar een schaafwondje daar beneden eraan overgehouden. Grote zus moest even wennen maar vindt het geweldig om te helpen en te kijken. Flesje geven, op schoot, uit bed halen, in bad doen. We zijn trots op haar. En in vergelijking met de kraamtijd van Sophie (eerste 5 dagen alleen in bed gelegen, kon niet goed zitten vanwege gekneusd stuitje en had het idee dat m'n baarmoeder eruit zakte als ik wat langer stond, last van rug) is dit echt een genot. Kan alles gewoon doen en ben eigenlijk zo goed als al helemaal hersteld!
Dat is nog best snel gegaan dan ZH! Leuk stukje om te lezen, wat mooi dat Fleur het zo goed doet! En dat jij je ook vrij goed voelt al . Heel bijzonder dat de meiden qua datum zo dichtbij elkaar zitten! Gelukkig het lijkt me echt heel pittig zoveel mk-n mee te maken logisch dat je een 2e dan niet meer ziet gebeuren. Zolang het voor jullie nog te doen is snap ik dat je doorgaat, wellicht idd in de ivf. Fijne arts is Lenie hè!? Niet zoveel nieuws hier, werk gaat nog vrij goed en voel uk erg vaak nu. Deze fase van mn zwangerschap gun ik echt iedereen! Vind overigens sowieso dat ik niets te klagen heb gehad, vermoeidheid en darmklachten zijn goed te handelen. Op mn werk zijn 2 collega's verder 5dgn na elkaar bevallen, beiden hebben hun zoon Noud genoemd haha. De laatste die beviel had pas heel laat een naam, dus die baalde wel btje toen de ander beviel. Gelukkig stond die naam niet op ons lijstje